FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Rome Flynn Zende Forrester Dominguez (#2)
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Spencer
Karla Mosley Maya Avant Forrester

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Aaron D. Spears Justin Barber
Giana & Isabella Garcia Lizzy Forrester

Streszczenie Edytuj

7589.4

Nicole nie może doczekać się macierzyństwa

W biurze FC, Zende i Nicole zajmują się małą Lizzy. Nicole nie może doczekać się, kiedy razem z mężem zostaną rodzicami. Zende stwierdza, że niektórych rzeczy nie da się przyspieszyć. Nicole opuszcza biuro, aby wykonać test ciążowy. Kiedy jednak wraca, informuje, że nie spodziewa się dziecka. Małżonkowie wierzą, że już wkrótce zostaną rodzicami.

7589.3

Quinn pociesza Ridge'a

W rezydencji Brooke, Ridge jest zaskoczony, kiedy w drzwiach staje Quinn. Kobieta oznajmia, że dostała wiadomość od Wyatta, iż Brooke zjawiła się u Billa. Ridge nie może uwierzyć, że stracił Brooke i jest gorzko rozczarowany swoim zachowaniem. Ma do siebie wyrzuty za niedojrzałe zachowanie, chcąc być pożądanym przez wszystkie kobiety. Ridge nie sądzi, aby na świecie była inna kobieta, która by go rozumiała. "Ja cię rozumiem", oznajmia Quinn i wyjaśnia, że zawsze niszczyła sobie życie. Przekonuje Ridge'a, że jeszcze spotka odpowiednią kobietę. Ridge chce zostać sam i na jego prośbę, Quinn opuszcza rezydencję. Po wyjściu Quinn, Ridge wspomina wspólne chwile z Brooke.

7589.1

Brooke i Bill składają przysięgę małżeńską

W rezydencji Spencerów, Brooke przeprasza Billa za spóźnienie, ale on chce jak najszybciej wziąć z nią ślub. Spencer komplementuje narzeczoną, a niebawem zjawiają się Maya i Rick. Justin rozpoczyna ceremonię i dziękuję Brooke za uszczęśliwienie Billa. Maya zabiera głos i życzy narzeczonym, aby zawsze pamiętali o ciężkiej drodze, którą musieli przebyć, aby być razem. Następnie Wyatt i Liam życzą Brooke i Billowi szczęścia, a Rick zapewnia ich o swoim poparciu i błogosławieństwu.

7589.2

Brooke i Bill zostają małżeństwem

Brooke i Bill składają przysięgę małżeńską oraz wyznają sobie miłość. Brooke dziękuje Billowi za siłę, odwagę i poczucie stabilności, którymi ją obdarzył. "Do końca życia jestem twoja", deklaruje. Bill nie potrafi wyobrazić sobie życia bez Brooke i obiecuje ją zawsze kochać. Narzeczeni wymieniają się obrączkami, a chwilę później, Justin ogłasza ich mężem i żoną. Świeżo upieczeni małżonkowie całują się, a zebrani wiwatują na ich cześć.

Fakty Edytuj

  • Brooke i Bill po raz pierwszy zostają małżeństwem. Przed ołtarzem stają po raz trzeci.
  • Ślub Brooke i Billa to 90. ceremonia ślubna w Modzie na sukces. Brooke staje przed ołtarzem po raz 21., a Bill po raz 5.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki