FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Rome Flynn Zende Forrester Dominguez (#2)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Spencer
Karla Mosley Maya Avant Forrester
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Jacqueline Hahn Dr Caspary
Giana & Isabella Garcia Lizzy Forrester

Streszczenie Edytuj

7590.2

Zende, RJ i Coco zajmują się Lizzy

W rezydencji Brooke, Maya i Rick opowiadają Nicole i Zende o ślubie. Dodają również, że lecą z nowożeńcami do Paryża w celach służbowych. Niebawem, Maya dowiaduje się, że opiekunka Lizzy, Theresa, musiała wyjechać z miasta. Sugeruje więc, by zabrali Lizzy ze sobą. Nicole i Zende oferują swoją pomoc w zaopiekowaniu się dziewczynką. Maya i Rick zgadzają się i w pośpiechu ruszają na lotnisko. Wkrótce, zjawiają się RJ i Coco. Chłopak jest rozczarowany, że jego rodzice nie wrócili do siebie, ale chce, aby oboje byli szczęśliwi. Nicole przypomina sobie o wizycie u lekarza. Chce ją przełożyć, ale Coco i RJ oferują, że zajmą się Lizzy wspólnie z Zende. Po wyjściu Nicole, Zende wyznaje, że nie może doczekać się chwili, kiedy zostanie ojcem. Coco zwraca RJ'owi uwagę, że kobietom podobają się mężczyźni, którzy radzą sobie z dziećmi.

7590.3

Brooke i Bill wyruszają w podróż poślubną

Na pokładzie odrzutowca Spencerów, Brooke i Bill przygotowują się do wylotu w podróż poślubną do Paryża. Brooke informuje męża, że Rick i Maya również zamierzali lecieć do Paryża w celach służbowych, więc zaoferowała im wspólny lot. Bill jest zaskoczony, ale Brooke zwraca uwagę, że Maya i Rick jeszcze się nie pojawili. Nowożeńcy przenoszą się do sypialni, gdzie Bill powtarza, iż długo czekali na tę chwilę. Brooke zapewnia go, że nie ma wątpliwości i należy do niego. Nowożeńcy kochają się. Bill zachwyca się nad tym, jak cudowną osobą jest jego żona. Brooke zgadza się, że powinna była przemyśleć decyzję o zaproszeniu Mai i Ricka. Bill zapewnia, że jedynie się droczy, gdyż Rick i Maya należą do rodziny, a oboje z Brooke będą mieli dla siebie mnóstwo czasu w Paryżu. Niebawem, Maya i Rick docierają na pokład odrzutowca i przepraszają za spóźnienie. Bill oferuje Rickowi alkohol, a Maya wyjaśnia Brooke, że Lizzy została pod opieką Nicole i Zende. Maya i Rick przeglądają zdjęcia Lizzy na telefonie. Bill zastanawia się, czy słusznie postąpili oni, zostawiając córkę pod opieką Nicole, która jest jej biologiczną matką. "Nicole kocha Lizzy jakby była jej córką", odpowiada Maya. "Lizzy jest jej córką", zwraca uwagę Bill, a Brooke rzuca mu chłodne spojrzenie. Maya stwierdza, że Nicole uwielbia być ciocią dla Lizzy i wkrótce sama zostanie matką.

7590.1

Nicole zjawia się u Dr Caspary

W szpitalu, Nicole zjawia się w gabinecie dr Caspary i nie może doczekać się, kiedy ponownie doświadczy szczęścia, jakim jest dla niej ciąża. Nicole wyjaśnia, że spóźnia jej się okres, ale wynik testu ciążowego był negatywny. Wspomina również, jak cudownie czuła się podczas ciąży, ale zwraca również uwagę, że Lizzy zawsze była dzieckiem Mai i Ricka. Dr Caspary uważa, że zrobione przez dziewczynę badania płodności były dobrym posunięciem. Nicole przyznaje się do odczuwania bólów miednicy. Dr Caspary informuje dziewczynę, że cierpi ona na brak miesiączki, której przyczyną może być wiele przypadków, ale w sytuacji Nicole, wszystko zaczęło się od pierwszej ciąży. Zszokowana Nicole dowiaduje się, że szanse na ponowne zajście w ciążę lub donoszenie ciąży są dla niej znikome. Kobieta nie przyjmuje nowiny do świadomości i oświadcza, że jest młodą i zdrową osobą, więc nic nie powstrzyma jej i Zende przed założeniem rodziny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki