FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Rome Flynn Zende Forrester Dominguez (#2)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Alley Mills Pamela Douglas
Karla Mosley Maya Avant Forrester
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Dick Christie Charlie Webber
Jacqueline Hahn Dr Caspary
Giana & Isabella Garcia Lizzy Forrester

Streszczenie Edytuj

W rezydencji Brooke, Zende przyznaje RJ'owi i Coco, że opieka nad Lizzy przygotowuje go do ojcostwa. Niebawem, dzwoni Ridge i prosi Zende o przybycie do firmy. RJ i Coco obiecują zająć się Lizzy. Po wyjściu Zende, RJ stwierdza, że Coco radzi sobie z dziećmi, ale ona odpowiada, że będzie lepiej sobie radziła za jakieś 10 lat.

W recepcji FC, Pamela informuje Charliego, że Brooke i Bill wylecieli do Paryża. Zjawiają się Steffy i Ridge, którzy wchodzą do gabinetu CEO. Niebawem, zjawia się również Zende i zastanawia się, dlaczego został wezwany przez Ridge'a. Pamela zastanawia się, jak może pomóc cierpiącemu Ridge'owi. Jego cierpienie dowodzi również, że nigdy nie był zainteresowany Quinn, co sugerował Charlie. Dzwoni Maya, która informuje Pam o sytuacji z opiekunką Lizzy. Pamela oferuje swoją pomoc przy opiece nad dziewczynką.

7591.4

Steffy i Ridge zatrudniają Zende

W gabinecie CEO, Ridge jest sfrustrowany, że każdy przypomina mu o zniszczeniu związku z Brooke. Steffy jest w szoku, gdy ojciec informuje ją o zwolnieniu Thomasa. Przypomina Ridge'owi, że jak najszybciej muszą stworzyć nową kolekcję. Ridge dzwoni do Zende z prośbą o przybycie, choć Steffy nie jest pewna, czy chłopak jest gotowy. Niebawem, Zende zjawia się w gabinecie. Ridge wyjaśnia mu, że zwolnił Thomasa i potrzebują projektanta na jego miejsce. Zende nie nazwałby się projektantem, ale Ridge jest pewien, że chłopak wie, czego potrzebuje ich firma i wkrótce to udowodni. Steffy i Ridge oferują Zende kontrakt i ostrzegają, że nie będzie to łatwe zajęcie. Zende jest wdzięczny za danie mu szansy i obiecuje ich nie zawieść. Steffy pyta, czy chłopak chce przedyskutować wszystko z Nicole, zanim podejmie decyzję, ale on jest pewny, że żona go poprze. Zende nie zawsze czuł się częścią rodziny, gdyż nie posiada nazwiska "Forrester". Ridge przypomina, że on także nie jest spokrewniony z Forresterami, a Steffy dodaje, że ciężko byłoby wyjaśnić ich powiązania rodzinne. Zende nie może doczekać się świętowania z Nicole.

7591.1

Nicole nie przyjmuje do wiadomości przypuszczeń dr Caspary

W szpitalu, Nicole nie chce przyjąć do świadomości, że może być bezpłodna z powodu blizn macicy. Dr Caspary informuje dziewczynę, że jasna diagnoza bezpłodności może dopiero zostać postawiona po roku, a Nicole i Zende są małżeństwem od kilku miesięcy. Nicole zastanawia się, co ma powiedzieć mężowi i zastanawia się, co teraz z nimi będzie. Kobieta nie przyjmuje od wiadomości słów lekarki. "Obiecałam Zende, że zostanie ojcem i tak się stanie", deklaruje. Dr Caspary uważa, że należy mieć nadzieję. Nicole nie zamierza godzić się z tym, że Lizzy, która oddała, była jej jedyną szansą na macierzyństwo.

7591.2

Maya szuka opiekunki do córki

W Paryżu, Maya i Rick przybywają do pokoju hotelowego. Maya informuje męża, że Theresa będzie musiała zostać dłużej z rodziną, więc muszą znaleźć za nią zastępstwo. Rick przekonuje żonę, że nie poprosili Nicole o zbyt wiele, gdyż dziewczyna kocha Lizzy. Maya jest jednak zdania, że jej siostra musi skupić się na własnym życiu. Kobieta dzwoni do Pameli i wysyła jej listę kandydatek, prosząc, by je sprawdziła. Sama postanawia przeprowadzić z nimi wywiad online. Rick ponownie przekonuje żonę, że ich córka jest bezpieczna przy Nicole i Zende, choć to dziwne uczucie, że nie mają jej przy sobie.

7591.5

Nicole bierze Lizzy na ręce i rozmyśla

Nicole wraca do rezydencji Brooke, gdzie RJ i Coco informują ją, że Zende pojechał do firmy. RJ i Coco wychodzą do kuchni, a Nicole bierze Lizzy na ręce i zastanawia się, czy dziewczynka śni czasem o niej i o swoich narodzinach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki