FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Rome Flynn Zende Forrester Dominguez (#2)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Karla Mosley Maya Avant Forrester
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Obba Babatunde Julius Avant
Anna Maria Horsford Vivienne Avant
Jean-Christophe Febbrari fotograf
Giana & Isabella Garcia Lizzy Forrester

Streszczenie Edytuj

7592.1

Maya i Rick decydują się pozostać w Paryżu

W Paryżu, Maya uczestniczy w sesji fotograficznej. Fotograf prosi jednak o przerwę, gdyż zauważa, że kobieta jest rozkojarzona. Rick domyśla się, że żona myśli o Lizzy. Po przerwie, fotograf jest zachwycony zdjęciami i proponuje Mai, by przedłużyła pobyt w Paryżu. Następnie przedstawia jej wizję sesji przed Wieżą Eiffla, Łukiem Triumfalnym czy katedrą Notre Dame, a w przyszłości nawet w innych krajach. Maya zgadza się porozmawiać z mężem. Wkrótce, kobieta przekazuje Rickowi słowa fotografa. Tęskni za ich córką, ale przyznaje mężowi, że Lizzy jest w dobrych rękach. Rick popiera pomysł zachwyconej Mai.

7592.2

Nicole zwierza się rodzicom

W biurze FC, Vivienne zauważa, że Nicole martwi się czymś i namawia ją do zwierzeń. Nicole wyznaje matce, że być może nigdy nie będzie w stanie począć dziecka. Dziewczyna wyjawia, że starają się z Zende o dziecko od czasu ślubu, ale teraz nie wie, czy poczęcie będzie możliwe. Nicole rozpacza na myśl, że Zende nie zgadzał się z jej decyzją o poczęciu Lizzy. Zjawia się Julius, któremu Nicole także wyznaje prawdę. Vivienne prosi córkę, by o nic się nie obwiniała. Julius zapewnia córkę, że pocznie ona dziecko, gdyż jest dobrą osobą, a Lizzy jest tego przykładem. Przekonuje ją, że porozmawiają z innymi lekarzami i prosi ją, by się nie poddawała. "Miała poświęcić 9 miesięcy, nie całe życie", oznajmia Julius po wyjściu Nicole. Vivienne stwierdza, że po tym co przeszli, Zende i Nicole zasłużyli na coś lepszego.

7592.3

Zende jest zaskoczony słowami Nicole

W rezydencji Brooke, Coco i RJ zajmują się Lizzy, kiedy wraca Zende z szampanem. Coco wyjaśnia, że Nicole musiała coś załatwić i wyszła. Dziewczyna zabiera Lizzy, aby położyć ją spać, a RJ domyśla się, że Zende dostał szansę na wykazanie się jako projektant. RJ współczuje jednak Thomasowi, gdy dowiaduje się o jego zwolnieniu. Coco i RJ postanawiają zostawić Zende samego, aby ten poczekał na Nicole. Kiedy dziewczyna wraca do rezydencji, zastaje romantycznie urządzony przez Zende salon. Mężczyzna namawia żonę, by skorzystali z okazji, mając do dyspozycji cały dom. Zende wznosi toast za ich wspólną przyszłość i wyjaśnia, że dołączył do zespołu projektantów FC. Nie mógł odmówić, mimo iż wiedział o zwolnieniu Thomasa. Jest zachwycony tym, jak dobrze układa im się w życiu i proponuje, by przenieśli się do sypialni. Nicole przypomina sobie słowa dr Caspary i wyznaje mężowi, że nie wie, czy kiedykolwiek da mu dziecko. Zende przekonuje ją, że będą mieli swoją rodzinę.