FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Rome Flynn Zende Forrester Dominguez (#2)
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Alley Mills Pamela Douglas

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Obba Babatunde Julius Avant
Dick Christie Charlie Webber
Anna Maria Horsford Vivienne Avant

Streszczenie Edytuj

7593.1.jpg

Sally przekonuje Thomasa, by myślał o swojej przyszłości

Sally zjawia się w lofcie Thomasa i pyta go o przebieg rozmowy z Ridge'em po jej wyjściu. Jest w szoku, dowiadując się, że mężczyzna został zwolniony przez ojca i zastąpiony przez Zende. Thomas stwierdza, że jedynie RJ stoi po jego stronie. Zapewnia również, że nie przejmuje się zaistniałą sytuacją. Sally przekonuje, że nie będzie miała mu za złe, jeśli nie będzie jej wspierał, gdyż w grę wchodzi jego przyszłość i dziedzictwo. Thomas przyznaje, że choć te rzeczy są dla niego ważne, dotrzymuje on słowa i nie zamiera wycofywać się ze wspierania Spectry. Sally jest mu wdzięczna i wyznaje miłość. Para całuje się.

7593.2.jpg

Vivienne i Julius martwią się o Nicole

W biurze FC, Julius jest wściekły na myśl o problemach córki. Vivienne sugeruje, że Nicole i Zende mogą adoptować dziecko , ale Julius sugeruje, że Dominguez bardzo pragnie mieć własne dziecko i może to wpłynąć na ich małżeństwo. Ich rozmowę przerywają Pamela i Charlie, przynoszący do biura pakunki. Charlie upewnia się, że Vivienne i Julius wpisali się do rejestru gości. Pamela stwierdza, że Nicole jest piękną, młodą kobietą i być może wkrótce także matką. Pam i Charlie są pewni, że małżonkowie są dumni ze swoich córek. Viv i Julius dziękują Pameli za zaoferowaną kawę i ciasto cytrynowe. Po wyjściu Pam i Charliego, Julius wprost nazywa niesprawiedliwością fakt, że Nicole oddała Lizzy, która może być jej jedynym dzieckiem. Ma do siebie pretensje, że nie sprzeciwił się temu. Vivienne rozumie frustracje męża, ale przypomina mu, że zmienił swoje nastawienie. Nie chce słuchać oskarżeń męża pod adresem Mai.

7593.3.jpg

Zende przekonuje Nicole, że będą mieli dziecko

W rezydencji Brooke, Nicole przekazuje Zende słowa dr Caspary. On uważa jednak za niedorzeczne, że jego żona miałaby nie zajść w ciążę. Nie zamierza uwierzyć w fakt, że Lizzy, oddana Mai i Rickowi, może być jedynym dzieckiem urodzonym przez Nicole. Zende zapewnia żonę, że wszystkiemu zaradzą i będą mieli dziecko. Nicole zgadza się zasięgnąć drugiej opinii, ale zwraca uwagę, że sprawa jest poważna. Zende nie wierzy jednak, że Bóg mógłby ukarać Nicole za piękny i bezinteresowny gest, jakim było oddanie Lizzy. Zende zapewnia żonę, że nie będzie ona w stanie go zawieść. Przypomina jej własne słowa, że miłość zwycięża wszystko i tak też będzie z nimi. Zende radzi żonie, aby się przygotowała, gdyż już wkrótce będą mieli gromadkę dzieci. Para całuje się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki