FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Patrika Darbo Shirley Spectra
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Alley Mills Pamela Douglas
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Dick Christie Charlie Webber
Danube Hermosillo Darlita
Anna Maria Horsford Vivienne Avant
Kate Orsini Dr March
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.
Giana & Isabella Garcia Lizzy Forrester

Streszczenie Edytuj

7594.3.jpg

Nicole i Vivienne zjawiają się u dr March

W szpitalu, Nicole i Vivienne zjawiają się w gabinecie dr March. Nicole prosi matkę o dyskrecję, gdyż Zende nie wie o tej wizycie. Pojawia się dr March, która rozpoczyna badanie ultradźwiękowe. Po badaniu, dr March potwierdza przypuszczenia dr Caspary, odnośnie do blizn w macicy Nicole, spowodowanych poprzednią ciążą. Lekarka ostrzega, że ich leczenie może być bardzo trudne. Ciąża, choć nie wykluczona, jest mało prawdopodobna. Dr March opuszcza gabinet, a Vivienne mówi córce, że jest jej przykro.

7594.2.jpg

Steffy krytykuje decyzję Ridge'a

W gabinecie CEO, Steffy bezskutecznie próbuje przekonać Ridge'a, że potrzebują Thomasa do skończenia kolekcji. Kobieta zwraca uwagę, że Thomasowi zależy na Sally, a to co zrobił było w stylu "Ridge'a Forrestera". Ridge stwierdza, że on nie zdradziłby firmy. Steffy przekonuje ojca, że posunął on się za daleko, zwalniając własnego syna. Zamierza zadzwonić do brata i poprosić o przyjazd do firmy.

7594.5.jpg

Sally i Thomas budzą się po spędzonej nocy

W swoim lofcie, Thomas budzi się po wspólnie spędzonej ze Sally nocy, a ona przynosi mu kawę. Thomas proponuje zamówienie śniadania, ale kobieta chce wracać do pracy. Forrester przypomina sobie, że został zwolniony i nie musi zjawiać się w firmie. Sally proponuje, że spędzi z nim dzień, ale Thomas namawia ją, by wróciła do pracy. Stwierdza także, że nie jest zachwycony konfliktem z rodziną i zwolnieniem. Sally przekonuje Forrestera, że jego ojciec w końcu się uspokoi. Dzwoni Steffy i informuje brata, że zwołuje zebranie w jego sprawie, z udziałem Erica i Ridge'a. Thomas waha się, ale w końcu zgadza się przyjechać do firmy.

7594.6.jpg

Saulowi nie podoba się pomoc Thomasa

W Spectra Fashions, Saulowi nie podoba się, że firma zawdzięcza pomoc Thomasowi. Jego zdaniem, Forrester używa swoich pieniędzy, by wpłynąć na Sally. Shirley radzi krawcowi, by przyzwyczaił się do myśli, że Thomas, jako inwestor, będzie częstym gościem w ich firmie. Saul nie ufa mu jednak, ale Darlita stwierdza, że Sally zdobyła ponętnego mężczyznę. Wkrótce, kiedy w firmie zjawia się Sally, Shirley próbuje się dowiedzieć, jak wnuczka spędziła zeszły wieczór. Saul przypomina wszystkim, że są w miejscu pracy. Sally informuje, że Thomas został zwolniony przez ojca, ale pojechał na spotkanie w firmie. Spectra stwierdza również, że może stracić Thomasa, a firma jego wsparcie. Shirley panikuje, że bez wsparcia Thomasa wylądują na bruku. Sally zapewnia, że jeśli tak się stanie, znajdą inny sposób na przetrwanie. Darlita stwierdza, że Sally nie może stracić Thomasa, którego kocha.

7594.4.jpg

Pamela i Charlie zajmują się Lizzy

W recepcji FC, Coco i RJ zjawiają się z Lizzy, a Pam i Charlie oferują swoją pomoc przy opiece nad dziewczynką i wyjaśniają, że poprosiła ich o to Maya. Pam zaznacza, że uwielbia zajmować się dziećmi, od czasu śmierci Tiny'ego. Coco przekazuje Lizzy Pameli i oznajmia, że również chciałaby pewnego dnia zostać matką. Charlie zastanawia się, czy powinien odbyć rozmowę z Coco i RJ'em. Pamela i Charlie bawią się z Lizzy, kiedy zjawiają się Nicole i Vivienne. RJ wyjaśnia, że Pam zajmuje się Lizzy, na prośbę Mai. Vivienne patrzy z niepokojem, kiedy Nicole bierze Lizzy na ręce. Wkrótce, Pam jest zawiedziona, że dzieci nie mogą jeść ciasta cytrynowego do 2. roku życia. Zjawia się Thomas, któremu RJ życzy szczęścia przed wejściem do gabinetu CEO.

W biurze FC, Nicole trzyma Lizzy na rękach i wciąż nie może uwierzyć, że diagnoza dr Caspary się potwierdziła. Vivienne pociesza córkę i stwierdza, że Lizzy jest jej częścią, choć jest córką Mai. "Moja mała dziewczyna", oznajmia Nicole.

7594.1.jpg

Thomas spotyka się z Erikiem, Steffy i Ridge'em

Eric zjawia się w gabinecie CEO i zaznacza, że Ridge nie powinien niszczyć swojej relacji z synem. W jego opinii, Thomas postąpił źle, ale Ridge nie powinien był go zwalniać tylko dlatego, że zakochał się w Sally Spectrze. Steffy przyznaje, że uczucia brata do Spectry wydają się być prawdziwe. Zjawia się Thomas, a Steffy oznajmia, że Ridge popełnił błąd i Thomas powinien wrócić do pracy w firmie. Eric zapewnia wnuka, że również chce jego powrotu do FC. Steffy podziwia, że brat chciał pomóc Sally, ale nic nie usprawiedliwia jej występku. "Jesteś Forresterem i tu jest twój dom. Powiedz, że wrócisz do Forrester Creations", prosi Steffy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki