FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Patrika Darbo Shirley Spectra
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Karla Mosley Maya Avant Forrester

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Anna Maria Horsford Vivienne Avant
Lena Coco Hunter Carla
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.
Giana & Isabella Garcia Lizzy Forrester
Caroline Amigue pokojówka
Nyamam Monica Adeng modelka

Streszczenie Edytuj

7595.4

Eric, Steffy i Ridge przekonują Thomasa do powrotu

W gabinecie CEO, Steffy zapewnia Thomasa, że rozumie motywy jego postępowania, ale najważniejsze jest, aby wrócił on do rodzinnej firmy. Thomas pyta ojca, czy również tego pragnie i ma pretensje, że rodzina zmusza go do wybierania między miłością a rodziną. Ridge oznajmia, że nie pochwala zachowania syna, ale pragnie jego szczęścia i również chce, by wrócił on do rodzinnej firmy, gdzie jego miejsce. Eric i Steffy zgadzają się, że związek Thomasa z Sally to jego prywatna sprawa. Thomas i Eric opuszczają gabinet, a Steffy martwi się, że brat nie udzielił im jasnej odpowiedzi. Jest jednak zdania, że Thomas nie miałby powodu, aby nie wracać do firmy.

7595.3

Rick przekonuje Mayę, że wszystko jest w porządku

W pokoju hotelowym w Paryżu, Maya i Rick pokazują zdjęcia Lizzy pokojówce. Niebawem, Maya dzwoni do Vivienne i wyjaśnia, że muszą z Rickiem przedłużyć swój pobyt w Paryżu, nawet o tydzień. Kobieta ma nadzieję, że matka zgodzi się zająć Lizzy. Nicole przejmuje telefon, gdyż chce się dowiedzieć, dlaczego siostra nie będzie w stanie zająć się córką. Maya wyjaśnia, że ją i firmę czeka wielka szansa. Wyczuwa jednak dziwny ton głosu Nicole, która życzy siostrze udanej zabawy i zapewnia, że ma wszystko pod kontrolą. Po zakończeniu rozmowy, Maya wyznaje Rickowi, że Nicole brzmiała, jakby chciała wpędzić ją w poczucie winy z powodu wyjazdu. Rick jest przekonany, że żonie tylko się tak wydawało. Zapewnia, że wszystko jest w porządku.

7595.2

Nicole zastanawia się, co jest ważniejsze dla jej siostry

W biurze FC, Vivienne przekonuje Nicole, że jeszcze nie wszystko stracone odnośnie do zajścia w ciążę. Po rozmowie z Mayą, Nicole czuje się urażona, że siostra poprosiła Pam o pomoc w opiece nad Lizzy. Vivienne stara się zapewnić córkę, że Maya nie uważa kariery modelki za ważniejszą rzecz niż opieka nad Lizzy. "Może tata miał rację. Może nie powinnam była jej oddawać", wyznaje Nicole. Po wyjściu Vivienne, Nicole trzyma Lizzy na rękach i rozmyśla.

7595.1

Shirley martwi się o przyszłość firmy

W Spectra Fashions, Saul przekonuje Sally, że nie potrzebują pomocy Thomasa. Wyjawia, że posiada trochę zaoszczędzonych pieniędzy. "Zapomnij o Forresterze i zacznij współpracę ze mną", przekonuje. Choć nie ma 100 tys dolarów, zaznacza, że posiada coś innego i całuje Sally w policzek. Kiedy przerywa im Shirley, Saul decyduje się wrócić do pracy i wychodzi z gabinetu. Shirley boi się, że Forresterowie przekonają Thomasa do wycofania swojej inwestycji w Spectrę. Po wyjściu Shirley, zjawia się Thomas i wyjaśnia, że może wrócić do FC, bez żadnych warunków. Informuje, że nie wycofa swojej inwestycji i dodaje, że chce zostać przy Sally, gdyż jest zmęczony ciągłym czekaniem na swoją kolej w FC. Sally nie może uwierzyć, że mężczyzna chce zostać projektantem w jej firmie. Oboje wyobrażają sobie pokaz mody, wspólnie stworzonych kreacji. Thomas wyznaje, że chce pomóc Sally w spełnieniu jej marzenia o odbudowie Spectry.