FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.

Streszczenie Edytuj

7597.2

Sally prosi Coco o wybaczenie

W Spectra Fashions, Sally przyznaje Coco, że nie ma prawa prosić ją o przebaczenie, ale ma nadzieję, że siostra da jej drugą szansę. Thomas dziękuje Coco za wysłuchanie i postanawia dać siostrom trochę czasu dla siebie. Sally oznajmia, że nienawidzi się za to, czego się dopuściła, a Coco nadal żywi do siostry pretensje. Wspomina, że do tej pory zawsze mogła liczyć na starszą siostrę, kiedy ich rodzice byli nieobecni. Coco nie wie, jak ma zaufać Sally, po tym jak zrobiła na z niej kryminalistkę i omal nie zniszczyła jej przyjaźni i szans w branży. Sally broni się, że była zdesperowana i próbowała ratować firmę. Przypomina także, że do wszystkiego się przyznała i była gotowa ponieść zasłużoną karę. Nie wyobraża sobie, co czuła Coco, kiedy odkryła, że została zdradzona. Sally przypomina siostrze, ile razem przeżyły. Ponownie prosi siostrę o przebaczenie. Coco zgadza się i wzruszone siostry przytulają się. Sally obiecuje jej, że już nigdy jej nie zawiedzie.

W holu, Saul chce wejść do gabinetu Sally, ale Thomas zatrzymuje go, tłumacząc, iż Sally i Coco potrzebują czasu na rozmowę. Zaznacza również, że to Saul jest wszystkiemu winny, gdyż jego pomysłem było wykorzystanie Coco w celu kradzieży. Thomas docenia lojalność krawca wobec Sally, ale skoro mają razem pracować, takie zachowania nie mogą się powtórzyć.

7597.3

Eric namawia Katie do rozmowy z Quinn

W Il Giardino, Eric próbuje dowiedzieć się, jakie jest źródło konfliktu między Katie a Quinn. Jednocześnie rozumie, że kobieta czuje się sfrustrowana decyzją jego żony o nieumieszczeniu wszystkich projektów Katie w kolekcji. Eric zachwyca się na myśl, że rodzina zbliżyła się do siebie, Quinn zjednała sobie Steffy i Ridge'a, a ten zamieszkał w domku dla gości. Katie jest wdzięczna za ofertę pracy. Eric wypytuje ją, czy z kimś się spotyka, ale Loganówna odpowiada, że nie ma szczęścia do mężczyzn. "Niewiele jest takich mężczyzn jak ty", oznajmia Katie i stwierdza, że Bill i Ridge, jej byli partnerzy, są do siebie bardzo podobni. Eric radzi Katie, by jeszcze raz porozmawiała z Quinn. Zaprasza ją również na kolację, na której mają zjawić się także Wyatt i Ridge. Eric oznajmia Katie, że zawsze może być z nim szczera.

7597.1

Ridge i Quinn rozmawiają o szantażu Katie

W domku dla gości Forresterów, Quinn przekonuje Ridge'a, że muszą coś zrobić z Katie, która staje się się dla nich poważnym zagrożeniem. Ridge sugeruje, by Quinn zgodziła się na uwzględnienie projektów Katie w kolekcji, ale Quinn utrzymuje, że nie pasują one do projektów jej i Ivy. Quinn nie zgadza się również, by Katie dostała własną linię i ma do siebie pretensje o zaoferowanie jej pracy w FC. Nie pozwoli się jednak szantażować i zastanawia się, jak mogli do tego wszystkiego dopuścić. Ridge przekonuje, że muszą zrobić wszystko, by Eric nie poznał prawdy. Quinn i Ridge są zgodni, że gdyby mogli cofnąć czas, nic nie wydarzyłoby się między nimi. "Nawet cię nie lubię. Nigdy cię nie lubiłem", komentuje Ridge i niespodziewanie zaczyna całować Quinn. Całując się, oboje kładą się na łóżku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki