FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Ashleigh Brewer Ivy Forrester
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)

Streszczenie Edytuj

7598.4

Quinn jest przerażona

W domku dla gości Forresterów, Quinn i Ridge namiętnie się całują, leżąc na łóżku. "Co my robimy, Ridge?", pyta Quinn, kiedy odsuwają się od siebie. "Chciałbym to wiedzieć", odpowiada Ridge. Quinn jest przerażona faktem, że prawie doszło między nimi do czegoś więcej. Ridge próbuje ją uspokoić, ale Quinn przypomina, że oboje znaleźli się na łóżku. "Nigdy więcej", rzuca Quinn i opuszcza domek.

7598.1

Eric poznaje decyzję Thomasa

W gabinecie CEO, Eric zastaje czekającego na niego Thomasa. Eric uważa, że konflikty między ojcem i synem są naturalne. Thomas przyznaje, że jest zły na Ridge'a i oczekiwał również więcej wsparcia od dziadka. Docenia, że rodzina chce się pogodzić, ale oświadcza, że ma dosyć bycia pomijanym i nie wróci do firmy. Eric proponuje wnukowi miesięczny urlop i wyjazd ze Stanów, ale kiedy ten odmawia, domyśla się, iż Thomas planuje pracować dla Spectry. Thomas prosi dziadka o wsparcie. Mimo pewnych obiekcji, Eric zapewnia, że zawsze życzy mu dobrze i zwraca uwagę, że wnuk przypomina Ridge'a w pewnych kwestiach. Thomas obiecuje wyjaśnić swoją decyzję Steffy. Eric zapewnia wnuka, że nie odwróci się od niego i zachęca, by doświadczył nowych wyznań. Zapewnia jednocześnie, że tutaj jest jego dom i zawsze będzie tu mile widziany.

7598.2

Katie tłumaczy Ivy swój punkt widzenia

W biurze FC, Ivy informuje Katie, że nie będzie jej na wieczornej kolacji u Forresterów, gdyż wybiera się na randkę. Katie zauważa, że Ridge mieszka praktycznie pod tym samym dachem co Eric i Quinn. Ivy przypomina, że jest to rodzinny dom Ridge'a. Zapewnia również, że obserwowała jego i Quinn i nie ma powodu do obaw. Sądzi, że Katie jest zbyt podejrzliwa i proponuje, by wróciły do pracy. Katie doskonale wie, że otrzymała tę pracę w zamian za milczenie w sprawie Quinn i Ridge'a. Dodaje jednak, że jeśli Quinn będzie przeszkadzać jej w osiągnięciu sukcesu, znajdzie na to rozwiązanie. Ivy ostrzega przed przykrymi konsekwencjami, w przypadku poznania przez Erica prawdy. Katie uważa jednak Erica za przyjaciela i źle czuje się z tym, iż musi go okłamywać. Niedługo potem, Katie postanawia jechać do domu, aby przebrać się na kolację. Ivy prosi ją, by nie robiła żadnych scen i zapomniała o sprawie. Katie wyznaje, że Eric wspierał ją i starał się chronić bardziej niż jej własny ojciec. Uważa, że teraz to ona powinna go wspierać, ale na pewno nie robi tego, kłamiąc. Kobieta opuszcza gabinet. Po jej wyjściu, Ivy rozmyśla nad słowami Katie i pytaniem o to, wobec kogo powinni być lojalni - Erica czy Quinn.

7598.3

Eric pyta Ridge'a i Quinn o Katie

W rezydencji Forresterów, Quinn natyka się na Ridge'a i stwierdza, że nie powinien pojawiać się na kolacji. Ridge chce ją uspokoić, ale ona uważa, że nigdy nie powinni znaleźć się sami w jednym pomieszczeniu. Zjawia się Eric, który oznajmia, że rozmawiał z Katie. Quinn i Ridge przekonują Erica, że Katie zawsze przesadza i nigdy nie słucha. Quinn oddycha z ulgą, kiedy odkrywa, że mąż rozmawiał z Loganówną na temat jej projektów. Ridge wchodzi Quinn w słowo i oznajmia ojcu, że dyskutowali nad pomysłem, aby stworzyć Katie jej własną linię. Eric zaskakuje żonę i syna, wspominając o zaproszeniu Katie na wspólną kolację. Kiedy Eric wychodzi się przebrać, Quinn jest przerażona, że Katie domyśli się całej prawdy. Spanikowana, zastanawia się, czy nie powinna wymyślić jakiejś wymówi i wyjść. Zjawia się jednak Katie, wyjaśniając, że została zaproszona. Ridge prosi Katie, by się rozgościła, a Quinn wydaje się być przerażona.