FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Patrika Darbo Shirley Spectra
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Danube Hermosillo Darlita
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.

Streszczenie Edytuj

7599.3.jpg

Thomas informuje Steffy o swojej decyzji

W gabinecie CEO, Steffy zjawia się na prośbę Thomasa. Kobieta zapewnia brata, że jest on cenny dla firmy i będzie starała mu się to udowodnić, kiedy już wróci do pracy. Thomas informuje ją jednak, że rozpoczyna pracę w firmie Sally. Załamana Steffy sugeruje, że brat chce się na niej zemścić, ale Thomas zaprzecza i wyjaśnia, że chce dostać szansę na sprawdzenie i pokazanie swoich możliwości. Steffy oskarża brata o odwrócenie się od rodziny i firmy i żałuje, że powiedziała mu o udziale Billa w napisaniu recenzji o pokazie Spectry. Thomas oznajmia, że jest mu przykro i potwierdza, że bardzo kocha Sally. Steffy opuszcza gabinet.

7599.4.jpg

Coco rozmawia z RJ'em o ostatnich zmianach

W biurze FC, Coco informuje RJ'a, że pogodziła się z Sally. RJ upewnia dziewczynę, że postąpiła ona słusznie. Coco opowiada mu, że to Thomas przekonał ją do pogodzenia się z siostrą. Dziewczyna dodaje również, że Forrester będzie pracował teraz dla Spectry. RJ jest zaskoczony, ale nie dziwi się i sprowadza wszystko do uroku, jakie posiadają kobiety z rodziny Spectra. Para całuje się.

7599.2.jpg

Steffy konfrontuje się z Sally

W Spectra Fashions, Shirley i Darlita są podekscytowane perspektywą współpracy z Thomasem, który zapewni firmie prestiż. Jedynie Saulowi nie podoba się obecna sytuacja. Shirley zaczyna zastanawiać się, co wydarzy się, kiedy Sally i Thomas się rozstaną, a Saul zauważa, że Forrester jest playboyem. Sally informuje jednak wszystkich, że dzięki niemu, pogodziła się z Coco. Kiedy Sally zostaje sama, zjawia się Steffy. "Znowu nas okradłaś", oznajmia i dodaje, że Spectra nigdy nie będzie prawdziwą konkurencją dla Forresterów. Sally zapewnia, że nie posunie się już do kradzieży, ale Steffy oskarża ją o niszczenie przyszłości Thomasa i jego relacji z rodziną. Sally zaprzecza i dodaje, że kochają się z Thomasem. Stwierdza, że w jej firmie będzie miał większe prawo głosu niż w FC. Sally dziękuje Steffy za wyjaśnienie Thomasowi sprawy z recenzją i sugeruje, że żona Liama w głębi duszy ją lubi i proponuje jej przyjaźń. Steffy ostrzega ją jednak, że będzie miała z nią do czynienia, jeśli wykorzysta i skrzywdzi Thomasa, a następnie opuszcza biuro.

7599.1.jpg

Eric cieszy się z obecności bliskich

W rezydencji Forresterów, tuż po wspólnej kolacji, Eric, Katie i Wyatt zasiadają w salonie. Quinn podchodzi do nalewającego alkohol Ridge'a i komentuje, że nie może znieść obecności Katie. Tymczasem Eric postanawia poinformować zebranych, że Thomas będzie pracował dla Spectry. Nie chce jednak o tym dyskutować i psuć wszystkim wieczoru. Eric wyraża swoją radość z faktu, że mieszka ze swoją żoną i synem pod jednym dachem. Informuje również Katie, że Ridge i Quinn zgodzili się dodać więcej jej projektów biżuterii do nowej linii. Wyatt dziękuje Ericowi za ciepłe przyjęcie jego i jego matki w rodzinie. Quinn obiecuje mężowi, że nigdy go nie zawiedzie. Eric dziękuje wszystkim za przybycie i żegna się, gdyż musi odbyć wideo rozmowę z Rickiem w celach służbowych. Katie prosi Quinn o chwilę rozmowy na osobności. Kiedy wychodzą, Wyatt stwierdza, że jego matka dziwni się zachowuje. Na tarasie, Katie dziękuje Quinn za uwzględnienie jej projektów w kolekcji. Tłumaczy, że praca wiele dla niej znaczy i wypełniła pustkę w jej życiu. Katie sugeruje Quinn, że mogłyby wypracować owocną i przyjacielską współpracę. Zapewnia również, że nie powie Ericowi prawdy, gdyż Quinn i Ridge trzymają się z dala od siebie.

W sypialni, Eric dziękuje Quinn za udany wieczór, mimo jej niechęci do Katie. Eric zachwyca się faktem, że jego dom znów jest pełen życia i miłości. Quinn proponuje, by skupili się na sobie i prosi męża, by ją objął. "Chce być dla ciebie jak najlepszą żoną", oznajmia i wyznaje mężowi miłość.

W domku dla gości, Ridge rozmyśla nad wcześniejszym, romantycznym uniesieniem z Quinn.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki