FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Karla Mosley Maya Avant Forrester
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Obba Babatunde Julius Avant
Anna Maria Horsford Vivienne Avant
Giana & Isabella Garcia Lizzy Forrester

Streszczenie Edytuj

7601.3

Coco i RJ dyskutują o Nicole

W studiu fotograficznym FC, RJ jest zadowolony, że Coco nie zajmuje się Lizzy i zaprasza ją na koncert. Ona jest jednak zamyślona i opowiada chłopakowi o podsłuchanej rozmowie zdenerwowanej Nicole. Oboje zgadzają się, że zachowanie dziewczyny jest dziwne. Coco zastanawia się, dlaczego Nicole sama chciałaby zajmować się Lizzy. RJ namawia dziewczyna, by przestała o tym myśleć i próbuje skupić jej uwagę na koncercie.

7601.2

Maya i Rick postanawiają zostać w Paryżu

W paryskim pokoju hotelowym, Maya stwierdza, że rezygnuje z sesji i następnego dnia wróci do domu. Rick namawia ją do zmiany zdania, gdyż uzgodnili, że Lizzy jest w dobrych rękach. Maya daje się przekonać i stwierdza, że jej siostra odpocznie wieczorem, gdyż ich córką zajmuje się Pamela.

7601.1

Julius chwali Nicole za opiekę nad Lizzy

W rezydencji Brooke, Nicole zajmuje się Lizzy, w obecności rodziców. Julius, podobnie jak Nicole, nie rozumieją postępowania Mai, ale Vivienne tłumaczy, że kobieta skorzystała z nadarzającej się szansy. Kobieta proponuje pomoc w opiece nad Lizzy, ale Nicole zapewnia, że sobie poradzi. Vivienne wychodzi do pracy, a Julius oznajmia córce, że jest z niej dumny za zajmowanie się Lizzy i stwierdza, że córka byłaby wspaniałą matką. Niebawem, Julius odbiera telefon od Mai, która jest zaskoczona na wieść, że to Nicole zajmuje się Lizzy, a nie Pamela. Nicole zapewnia siostrę, że nie jest dla niej problemem opieka nad dzieckiem. Maya informuje, że wspólnie z Rickiem zostaną w Paryżu na kilka dni, jednocześnie wyznaje, że nie chce obciążać siostry. Nicole raz jeszcze zapewnia, że nie jest to dla niej problemem. Niedługo potem, Nicole przyznaje ojcu, że Maya nie wie o jej diagnozie. Julius sugeruje córce, że być może tak miało się stać, aby ona zajmowała się Lizzy, podczas gdy Maya robi karierę w Paryżu. Mężczyzna stwierdza, że Nicole już jest świetną matką, którą Lizzy uwielbia. "Ona wie, że to ty jesteś jej matką", oznajmia.

7601.4

Ridge ratuje Quinn

"Przestraszona?", pyta Katie, mierząc z broni do Quinn w biurze FC. Kiedy Quinn przytakuje, Katie odkłada broń i pyta "Naprawdę sądziłaś, że cię zabiję?" pyta i chce wiedzieć, jak Quinn czuła się będąc bezradna. Zjawia się Ridge, którego Quinn błaga, by odebrał Katie broń, gdyż usiłuje ją zabić. Katie dobrowolnie wręcza Forresterowi pistolet, który okazuje się być nienaładowany. "Gdybym chciała skrzywdzić Quinn, zrobiłabym to w bardziej skuteczniejszy sposób", oświadcza Katie i wychodzi. Quinn opowiada Ridge'owi o sprzeczce z Katie i jest przekonana, że kobieta nie miała pojęcia, iż broń nie jest naładowana. Ridge zapewnia Quinn, że Katie nie skrzywdziłaby jej i obiecuje z nią porozmawiać. Roztrzęsiona Quinn wyznaje, że będąc na celowniku Katie, myślała o swoim synu i mężu. Ridge stara się ją uspokoić i obejmuje ją, kiedy zjawia się Katie. "Jesteście obrzydliwi", oznajmia. Między Katie i Quinn ponownie dochodzi do wymiany zdań. Ridge przerywa ich sprzeczkę słowną i oświadcza Katie, że próbował jedynie uspokoić Quinn. "Wiesz, co przed chwilą zrobiłaś?", Ridge pyta Katie. Kobieta uspokaja się i oznajmia, że wraca do domu. Po jej wyjściu, Ridge proponuje Quinn, że zabierze ją do domu.

7601.5

Quinn jest obserwowana

W swoim domu, Katie wspomina wspólne chwile Quinn i Ridge'a. Spostrzegając coś za oknem, Katie korzysta ze swojej lunety i dostrzega Quinn i Ridge'a, rozmawiających na tarasie rezydencji Forresterów. "Kłamcy! Nienawidzę cię!", oświadcza Katie.

Przypisy Edytuj

  1. sceny w plenerze

Więcej z Fandomu

Losowa wiki