FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Ashleigh Brewer Ivy Forrester
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Rome Flynn Zende Forrester Dominguez (#2)
Karla Mosley Maya Avant Forrester

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Obba Babatunde Julius Avant
Giana & Isabella Garcia Lizzy Forrester

Streszczenie Edytuj

Na pokładzie samolotu do L.A., Maya przeprasza Ricka za skrócenie ich podróży, ale nie może doczekać się spotkania z córką. Maya cieszy się, że Lizzy ma wiele osób, które się o nią troszczą i chciały się nią zajmować podczas nieobecności jej rodziców. Maya i Rick ponownie dziwią się zaskakującą reakcją Nicole.

7602.2.jpg

Maya wraca do domu

W rezydencji Brooke, Zende chwali Nicole za sposób zajmowania się Lizzy i przekonuje, że niedługo sami stworzą rodzinę. Nicole informuje męża, że Rick i Maya wracają z podróży. Zjawia się Julius, który przekonuje córkę, że jest ona urodzoną matką. Zende przyznaje teściowi rację i wychodzi do pracy. Julius prosi Nicole, by nie traciła wiary na macierzyństwo. Nicole stara się powstrzymać ojca od komentarzy, lecz Julius stwierdza, że patrzy na sytuację z innej perspektywy i przypomina, że to Nicole nosiła Lizzy w brzuchu przez 9 miesięcy. Nicole przypomina, że od początku zgodziła się oddać dziecko swojej siostrze. "To twoja córka! Jesteś jej matką i nigdy o tym nie zapominaj", odpowiada Julius. Jest zachwycony widokiem Lizzy na rękach Nicole i jest przekonany, że dziecko wie, kim jest jego matka. Zjawia się uradowana Maya, która natychmiast bierze Lizzy na ręce. Maya dziękuje siostrze za opiekę nad dziewczynką. Jak wyjaśnia, stęskniła się za córką i skróciła swoją podróż. "Musi być ciężko rodzicowi, który jest daleko od swojego dziecka", stwierdza Julius, a Maya przyznaje mu rację. Julius spogląda na Nicole, która obserwuje Mayę i Lizzy.

7602.1.jpg

Katie obserwuje Quinn

W swoim domu, Katie obserwuje przez lunetę Quinn, spacerującą po swoim tarasie. "Nienawidzę tej kobiety", rzuca Katie. Niebawem, zjawia się Ivy, aby sprawdzić jak Katie się czuje. Katie bez ogródek oświadcza, że nienawidzi Quinn, która ją zwolniła. Dodaje, że nie wierzy w jej zapewnienie, że między nią i Ridge'em nic nie ma. Ivy stara się przekonać Katie, że jej zwolnienie nie ma nic wspólnego ze sprawami osobistymi. Katie utrzymuje, że nie chce zranić Eric, mówiąc mu prawdę, ale Quinn jest niebezpieczna i ktoś musi ją powstrzymać. Nie może zrozumieć, dlaczego zawsze uchodzi jej wszystko płazem. Wypomina również Ivy jej lojalność wobec Quinn, mimo ich napiętej przeszłości. "Ona nie zasługuje, by żyć", oznajmia Katie i prosi Ivy, by opuściła jej dom. Po wyjściu Ivy, Katie powraca do obserwowania tarasu Forresterów za pomocą lunety.

7602.3.jpg

Quinn dzieli się z Ridge'em swoimi obawami

W rezydencji Forresterów, Ridge szuka Erica, ale Quinn informuje go, że jego ojciec pojechał już do pracy. Quinn wyznaje, że nadal obawia się Katie. Stwierdza także, że oboje muszą być bardziej ostrożniejsi, kiedy są sami. Ridge przekonuje ją, że Katie nie jest niebezpieczna i nie wyznaj Ericowi ich sekretu, ale Quinn ma inne odczucia. Uważa, że Katie traci zmysły. Ridge przekonuje, że Katie na niczym ich nie przyłapie i wkrótce da im spokój. Ridge jest pewien, że Quinn uda się wszystko przetrwać.

7602.4.jpg

Ktoś celuje w Quinn

Quinn wychodzi na taras i wspomina słowa Ridge'a, zapewniającego, że Katie nie jest niebezpieczna. Tymczasem ktoś trzyma broń i ustawia sobie Quinn na celownik. Chwilę później, pada strzał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki