FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Rome Flynn Zende Forrester Dominguez (#2)
Karla Mosley Maya Avant Forrester

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Geoffrey Kennedy detektyw Edwards
Dan Martin por. Brad Baker
Lawrence Saint-Victor Carter Walton
Giana & Isabella Garcia Lizzy Forrester

Streszczenie Edytuj

7603.4

Rick dowiaduje się o problemie z dokumentami adopcyjnymi

W biurze FC, Rick przyjmuje gratulacje Zende odnośnie sesji w Paryżu i wyjaśnia, że wrócili z tęsknoty za córką. Zende zapewnia, że on i Nicole nie mieliby nic przeciwko, gdyby musieli zająć się Lizzy trochę dłużej. Rick wspomina siostrzeńcowi o dziwnej rozmowie telefonicznej z Nicole. Zende wyjaśnia, że nastrój Nicole spowodowany jest diagnozą lekarzy. Zaskoczony Rick zapewnia chłopaka, że żona urodzi mu dziecko, podobnie jak urodziła Lizzy. Zjawia się Carter, chcąc porozmawiać z Rickiem, więc Zende postanawia wrócić do pracy i wychodzi. Carter wyjaśnia Rickowi, że w dokumentach adopcyjnych Lizzy znaleziono pewne błędy i sporządzono nowy, który wymaga podpisów Ricka, Mai i Nicole.

7603.3

Nicole informuje Mayę o diagnozie lekarzy

W rezydencji Brooke, Nicole obserwuje Mayę, bawiącą się z Lizzy. Maya kładzie córkę spać, a Nicole zapewnia ją, że opieka nad Lizzy nie była dla niej żadnym problemem. Maya pyta siostrę o jej dziwny nastrój, więc Nicole wyznaje, że być może nigdy nie zajdzie już w ciążę i wyjawia szczegóły diagnozy. Maya zwraca uwagę, że małżonkowie starają się o dziecko dopiero od niedawna. Przekonuje siostrę, że wkrótce urodzi mężowi dziecko, tak jak urodziła Lizzy. Nicole zdaję sobie sprawę, ile rodzina znaczy dla Zende i co by poczuł, gdyby okazało się, że swoje jedyne dziecko oddała siostrze i Rickowi. Maya podkreśla, że Lizzy i Nicole zawsze będą związane ze sobą i kiedyś kobieta urodzi mężowi podobne dziecko.

7603.1

Ktoś strzela do Quinn

Quinn wychodzi na swój taras. Chwilę później, ktoś oddaje w jej kierunku strzał, ale chybia i trafia w ścianę. Przerażona Quinn ucieka wbiega do środka rezydencji. Zjawia się Ridge, pytając o wystrzał, który słyszał. "Ja byłam celem! Ktoś próbował mnie zabić!". Ridge wzywa policję, a Quinn zakłada, że za zamachem na jej życie stoi Katie. Ridge przekonuje, że Katie nie jest agresywną osobą i próbuje uspokoić Quinn. Niebawem, zjawia się porucznik Baker wraz z detektywem Edwardsem i policyjnym technikiem. Ridge składa zeznania i wyjaśnia, że Quinn poszła spotkać się z Katie, którą podejrzewa o dokonanie zamachu. Wyjaśnia również Bakerowi okoliczności sprzeczki kobiet w biurze. Policja zabezpiecza miejsce zamachu, a Ridge składa Bakerowi dalsze wyjaśnienia.

7603.5

Katie zaprzecza oskarżeniom Quinn

W swoim domu, roztrzęsiona Katie staje w oknie. Niedługo potem, zjawia się Quinn i oskarża Katie o próbę zamordowania jej. Katie stwierdza, że Quinn musiała stracić zmysły jeśli sądzi, że strzelała ona do niej. "Jeśli nie ty, to kto?", pyta Quinn. "Mam zrobić listę?", odpowiada Katie, zaznaczają, że czuje się urażona tym oskarżeniem. Quinn zauważa lunetę i jest w szoku, kiedy spogląda przez nią na swój taras. Katie przyznaje, że obserwowała ją z powodu jej zdrady z Ridge'em, ale nie próbowała jej zabić. Quinn stwierdza, że Katie jest podobna do dawnej Quinn. Katie każe jej się wynosić. Po wyjściu Quinn, roztrzęsiona Katie powtarza "Nie jestem taka jak ona!", następnie spoglądając przez lunetę.

7603.2

Porucznik Baker rozpoczyna śledztwo

Quinn wraca do rezydencji i składa zeznania Bakerowi. Porucznik zgadza się porozmawiać z Katie, ale Quinn żąda aresztowania kobiety. Baker nie wierzy w agresywną naturę Katie, ale Quinn nie ustępuje i informuje, że Katie obserwuje jej taras przez lunetę. Domaga się przeszukania jej domu w celu znalezienia broni, ale Baker zaznacza, iż nie ma nakazu i sugeruje Quinn, by odpoczęła. Baker prosi Ridge'a o chwilę rozmowy, a Quinn wychodzi na taras, niepewnie rozglądając się dookoła i patrząc na dziurę w ścianie, zrobioną przez nabój.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki