FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Kimberlin Brown Sheila Carter

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Sandra Berney funkcjonariuszka Mosley
Dan Martin por. Brad Baker

Streszczenie Edytuj

7607.1

Wyatt, Liam i Bill dyskutują o ostatnich wydarzeniach

W Spencer Publications, Bill gani Liama za wydanie jego kilku tysięcy dolarów podczas jego nieobecności. Liam tłumaczy, że zapłacił za operacje jednej z ich wieloletnich pracownic, Mary, jednak Bill nie jest zainteresowany sprawą, gdyż dostaje wiadomość od Katie z informacją, że złapano Sheilę, która została oskarżona o zamach na Quinn. "To jedna z byłych, szalonych żon Erica. Jedyna, która jest prawdopodobnie bardziej szalona niż twoja matka", wyjaśnia Bill Wyattowi. Liam przypomina sobie historie o Sheili, które opowiadała mu Steffy, a Bill wspomina o postrzeleniu Brooke przez Carter. Wyatt nie może uwierzyć, że nie słyszał o tym wcześniej i nie podobają mu się żarty ojca pod adresem Quinn. Zwraca uwagę, że nie są to "Igrzyska śmierci", a jego matka jest ofiarą w tej sytuacji. Bill oznajmia "Katniss", że skontaktuje się z Justinem, aby dowiedzieć się czegoś więcej. Niebawem, Liam namawia ojca, że musi zrezygnować z marzeń o terenie pod budynkiem Spectry, gdyż kobieta nie ma zamiaru rezygnować ze swojego domu mody. Tymczasem Wyatt wygląda na zaniepokojonego sytuacją z Quinn. Bill kontaktuje się z Justinem i dowiaduje się, że Sheila jest przesłuchiwana.

7607.4

Sheila usiłuje przekonać Erica, że jest niewinna

Na posterunku policji, Sheila nie może uwierzyć, że została zatrzymana. "Ericu, znasz mnie lepiej niż ktokolwiek inny i wiesz, że nie skrzywdziłabym twojej żony", oznajmia. Porucznik Baker zadaje Sheili pytania o adres i okres pobytu w L.A., ale ona przeprasza Katie za przestraszenie jej. Katie potwierdza słowa Sheili, która wyjaśnia cel zjawienia się u niej. Eric stwierdza, że ludzie mogą się zmienić, lecz Sheila jest wyjątkiem. Katie przyznaje, że Sheila jej nie zaatakowała, ale spanikowała na samą myśl o jej obecności. Baker pozwala Katie opuścić posterunek i oznajmia jedynie, że będą w kontakcie. Eric dziękuje jej, gdyż dzięki niej Quinn jest bezpieczna. Sheila natomiast stwierdza, że nikt nie uwierzy w jej niewinność, jeśli Eric jej nie wierzy. Porczunik Baker wychodzi, będąc wezwany przez telefon. Eric uważa, że Sheila zawsze zapewnia o swojej niewinności i wypomina jej przeszłe występki, takie jak terroryzowanie Forresterów bronią, topienie Stephanie i trucie jej rtęcią czy grożenie śmiercią małemu Thomasowi. Sheila zaznacza, że była wówczas inną osobą, a obecnie bierze udział w programie mającym jej pomóc i musi przeprosić wszystkich, których skrzywdziła. Upiera się, że to nie ona strzelała do Quinn i chce poddać się badaniu wariografem. Baker przegląda kartotekę Carter, a ona przypomina Ericowi wspólne chwile, jakie spędzili gdy zakochiwali się w sobie i jako małżeństwo. Eric zapewnia, że doskonale pamięta ich przeszłość. Sheila prosi, by jej uwierzył, ale Eric zwraca Bakerowi uwagę, że niegdyś Carter otrzymała zakaz zbliżania się do Forresterów, ale nie pamięta czy był on tymczasowy czy trwały. "Jeśli Sheila go naruszyła, chcę, żeby trafiła do więzienia - tam gdzie jej miejsce", oświadcza Forrester. "Nie! Nie próbowałam zabić Quinn!", krzyczy Sheila.

7607.2

Ridge dotrzymuje Quinn towarzystwa

W rezydencji Forresterów, Quinn zostaje zawiadomiona przez Erica o ujęciu Sheili. Quinn stwierdza, że nie jest warta całego zachodu i Eric powinien uświadomić sobie, że nic wokół niej nie kończy się dobrze. Ridge stwierdza, że jego ojciec zawsze interesuje się kobietami, które lubią sprawiać kłopoty i wspomina Quinn o udawanym przez Stephanie ataku serca. Quinn wspomina, że w dzieciństwie obawiała się, że zostanie zamordowana przez własną matkę. Kobieta nie chce jednak rozmawiać o swoich problemach i prosi Ridge'a, by powiedział jej coś o sobie. Forrester wspomina o spotkaniu Brooke, która wróciła z miesiąca miodowego. Quinn wciąż przeżywa sytuację z zamachem na swoje życie. "Cieszę się, że nie zginęłaś", oznajmia Ridge. "To chyba najmilsza rzecz, jaką od ciebie usłyszałam", odpowiada Quinn. Ridge zawiadamia Quinn, że Sheila zostanie na posterunku. Quinn nie chce kusić losu i prosi Ridge'a, by wyszedł. On postanawia wrócić do firmy po zostawione szkice. Dodaje, że będzie w domku dla gości, jeśli Quinn będzie czegoś potrzebować. Kobieta zwraca uwagę, że nigdy nie miała wcześniej prawdziwego przyjaciela.

7607.3

Quinn ponownie staje się czyimś celem

W domu Katie, kobieta otrzymuje wiadomość od opiekunki, która informuje, że wciąż jest z Willem w domu Brooke. Katie oddycha z ulgą, a następnie spogląda na lunetę. Podchodzi do niej i zauważa przez nią stojącą na tarasie Quinn. Żona Erica wpatruje się w miejsce w ścianie po naboju. Tymczasem ktoś bierze do ręki broń i ustawia Quinn na celowniku. Chwilę później, pociąga za spust i broń wypala.

Przypisy Edytuj

  1. Sceny w plenerze