FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Kimberlin Brown Sheila Carter
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Spencer

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Sandra Berney funkcjonariuszka Mosley
Sean Kanan Deacon Sharpe
Dan Martin por. Brad Baker
Bradley Sattler Sawyer

Streszczenie Edytuj

6708.1

Ridge informuje Brooke o powrocie Sheili

W gabinecie CEO, Brooke podpisuje dokumenty dostarczone przez Sawyera. Zjawia się Ridge, który zabiera swoje projekty i szokuje Brooke informacją o powrocie Sheili. Gdy Ridge ma zamiar wyjść, kobieta prosi go, by informował ją na bieżąco o sytuacji z Sheilą. Ridge uważa, że nie powodów do niepokoju, gdyż Sheila skończy w więzieniu.

6708.2

Sheila zostaje aresztowana

Na posterunku policji, Sheila oznajmia Ericowi, że nie musi wierzyć w jej niewinność, ale sprawa wkrótce się rozwiąże. Eric nie zamierza pomagać byłej żonie, która przyznaje, iż nie oczekuje, że ktokolwiek wybaczy jej występki z przeszłości. "Jeśli chcesz prosić kogoś o przebaczenie, nie strzelaj do jego żony", oznajmia Eric. Sheila wyznaje, że jej potrzeba przemiany wzięła się z myśli o chwilach, kiedy Eric darzył ją uczuciem. "Staję się kobietą, która zasługuje na bycie kochaną przez takiego mężczyznę jak ty", dodaje. Wraca porucznik Baker, który informuje, że zakaz zbliżania się był trwały i został on naruszony przez Sheilą. Kobieta przeprasza Erica i zaznacza, że nie sądziła, iż będzie on wciąż obowiązywał, ale Baker zamierza ją aresztować. Kiedy porucznik informuje ją o jej prawach, zrozpaczona Sheila błaga Erica, by uwierzył w jej niewinność, ale on milczy. Funkcjonariusze robią Sheili zdjęcia i pobierają odciski jej palców. Kobieta prosi Erica, by zniósł zakaz zbliżenia się i przypomina, że od lat nie widziała się z Forresterami. "Nie strzelałam do twojej żony. Spójrz mi w oczy, nie zrobiłam tego", zarzeka się Sheila, ale Eric każe ją zabrać.

6708.3

Quinn ponownie zostaje zaatakowana

W rezydencji Forresterów, Quinn wychodzi na taras, a chwilę później ktoś do niej strzela, lecz trafia w doniczkę. Zamachowiec oddaje kolejne strzały, ale przerażona Quinn ucieka i wpada do salonu, przewracając się. Czołgając się, kobieta dociera do stolika i sięga po telefon, ale zjawia się Deacon. Kobieta każe mu się położyć na ziemi, gdyż ktoś chce ją zabić. Deacon próbuje żartować sytuacji, ale w końcu wzywa policję. Quinn zauważa, że Sharpe jest nietrzeźwy i każe mu się schylić. Deacon odsuwa się do tyłu i zauważa, że nigdy nie widział Quinn tak przerażonej. "Nie martw się, jestem tutaj i zajmę się tobą", oznajmia. Quinn jest wdzięczna losowi, że zamachowiec chybił, choć wydaje jej się, że strzały padły z bliskiej odległości. Deacon zwraca uwagę, że zamachowcem może być szkolony strzelec[2]. Deacon nalewa sobie drinka i sugeruje, że to Eric może do niej strzelać, ale Quinn kpi z jego domysłów. "To zawsze jest mąż", oznajmia Deacon i proponuje toast za "stare, dobre czasy". "Nigdy cię nie obchodziłem, prawda? Nigdy mnie nie chciałaś, pragnęłaś Forrestera", oświadcza. Deacon przypomina Quinn, że pomagał jej, kiedy Liam stracił pamięć i w podzięce za to został zepchnięty przez nią do oceanu. "Dbasz tylko o siebie", dodaje, lecz potem zauważa, że Quinn troszczy się również o Wyatta. Deacon oznajmia, że całe życie traktowano go źle i sądził, że Quinn będzie inna, ale się pomylił. Zaczyna również kpić z historii o zamachowcu i z faktu, że kobieta zyskała akceptację Forresterów. "Kto by chciał twojej śmierci? Może nie licząc Hope, Liama, Billa", oznajmia Deacon i dodaje, że Quinn skrzywdziła wiele osób, a najbardziej jego - mężczyznę, który jej ufał i ją kochał. Quinn prosi Deacona o jego telefon, gdyż chce zobaczyć, ile czasu minęło od momentu, gdy wezwał policję. Sharpe wyciąga broń, oznajmiając "Oboje dobrze wiemy, że nigdzie nie dzwoniłem".

W swoim domu, Katie wspomina konfrontacje z Quinn w biurze. Niedługo potem, spogląda przez swoją lunetę do salonu Forresterów i spostrzega przerażoną Quinn, z uniesionymi w górze rękami. Chwilę później, zauważa również wymierzony w Quinn pistolet. Przerażona Katie dzwoni do Ridge'a, który wrócił do domku dla gości, i zawiadamia go o niebezpieczeństwie.

6708.4

Deacon okazuje się być zamachowcem

"Jeśli mnie zabijesz, resztę życia spędzisz w więzieniu", ostrzega Quinn, ale Deacon uważa, że nie wiedzie idealnego życia. Próbował wziąć ślub i być szczęśliwym, ale mu nie wyszło. Deacon pozwala Quinn na pogodzenie się z Bogiem, gdyż tym razem nie chybi. Roztrzęsiona Quinn prosi go, by myślał o Hope, która potrzebuje ojca. Deacon wspomina jak córka prosiła go, by nie brał ślubu z Quinn. Kobieta prosi go, by wytrzeźwiał i przypomina mu o ich szczęściu w dniu ślubu. On nie chce jednak słuchać i celuje w Quinn. Zjawia się Ridge, który nokautuje Deacona i zabiera broń. Przerażona Quinn dziękuje Ridge'owi za uratowanie jej życia.

Przypisy Edytuj

  1. Sceny w plenerze
  2. Gra słów. Wyszkolony strzelec, strzelec wyborowy w j. angielskim to sharpshooter, a nazwisko Deacona brzmi Sharpe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki