FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Rome Flynn Zende Forrester Dominguez (#2)
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Karla Mosley Maya Avant Forrester
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Streszczenie Edytuj

7612.2.jpg

Thomas przekonuje się, że praca u Sally nie jest łatwa

W Spectra Fashions, Thomas ściąga koszulę z powodu wysokiej temperatury i dziwi się, że Darlita nie znalazła jeszcze fachowca, który naprawiłby klimatyzację. Thomas stwierdza, że wiele rzeczy w firmie potrzebuje unowocześnienia, a ich spółka rozgłosu. Niebawem, Sally również zaczyna ściągać ze siebie rzeczy pod wpływem upału. Thomas przyznaje, że nie jest łatwo odnowić wizerunek firmy, gdyż potencjalni partnerzy nie odbierają jego telefonów, ale głęboko wierzy, że to się wkrótce zmieni. Thomas przeprasza również Sally, gdyż wcześniej nie przypuszczał, iż tak ciężko musi ona pracować nawet na najmniejszy sukces. Uświadomiła mu, jak wiele rzeczy nie doceniał w FC. Zapewnia jednak, że podoba mu się obecna praca w "saunie" z Sally. Spectra wyznaje, że trudna przeszłość uczynią ją i Coco silniejszymi. Dziękuje także Thomasowi, że dzięki niemu spełni się jej marzenie o odbudowie Spectry. Kobieta nie przypuszczała, że po tym czego się dopuściła, Thomas zechce z nią współpracować.

7612.3.jpg

Coco zwierza się RJ'owi

W studiu fotograficznym FC, RJ pyta Coco, czy nie wolałaby pracować w firmie siostry. Coco cieszy się, że Sally i Thomas sobie świetnie radzą, ale ona jeszcze szczęśliwa w FC i byłoby jej ciężko pogodzić się z utratą tej pracy. W dodatku, uważa to za dobrą zabawę, gdyż nigdy wcześniej nie konkurowała z siostrą. RJ zauważa zmianę nastroju Coco, która wyznaje, że martwi się o Nicole. Uważa, że ona i Zende zasługują na szczęście i chciałby im jakoś pomóc.

7612.1.jpg

Zende staje w obronie Nicole

W biurze FC, Rick prosi Nicole, aby podpisała dokumenty adopcyjne i przypomina jej, że od początku zgadzała się na oddanie dziecka. "Podpisz dokumenty!", żąda. "Nigdy więcej nie podnoś głosu na moją żonę", oświadcza Zende, który pojawia się w biurze. Rick wyjaśnia, że jest zły, gdyż Nicole grozi jego rodzinie. Zende domyśla się, że chodzi o dokumenty adopcyjne i dowiaduje się, że żona nie chce ich podpisać. Po wyjściu Ricka, Nicole tłumaczy mężowi, że potrzebuje więcej czasu, choć nie rozumie, dlaczego to takie trudne. Zende zastanawia się, czy powinien bardziej ją wspierać zamiast skupiać się na projektowaniu, ale Nicole zapewnia, że chodzi o jej odczucia. "Maya i Rick są rodzicami Lizzy", oznajmia Zende, dodając, że Nicole postąpiła niebywale, zgadzając się zostać surogatką siostry i jej męża. "Nie możesz im zabrać tego, co im dałaś", oznajmia Zende i wręcza żonie dokumenty. Ona wciąż nie może zapomnieć Lizzy, która nazwała ją mamą. "A jeśli oddałam jedyne dziecko, które będę mogła kiedykolwiek mieć?", pyta. Zende przypomina żonie, że to Rick i Maya wychowywali Lizzy, a oni sami doczekają się w końcu dziecka pewnego dnia. Zende kładzie długopis za dokumentach.

Rick wraca do gabinetu CEO, gdzie czeka na niego Maya. Mężczyzna zapewnia ją, że Zende przemówi Nicole do rozsądku. Uważa, że kobieta nie chce zabrać im Lizzy, a jedynie walczy ze swoimi uczuciami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki