FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Ashleigh Brewer Ivy Forrester
Darin Brooks Wyatt Spencer
Kimberlin Brown Sheila Carter
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Spencer
Alley Mills Pamela Douglas

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Alex Andrus Giovanni
Dick Christie Charlie Webber

Streszczenie Edytuj

7614.1

Katie i Quinn dochodzą do porozumienia

W gabinecie CEO, Eric zwołuje zebranie z Quinn, Ridge'em, Ivy, Katie, Pamelą i Charliem, aby raz jeszcze podziękować Katie i Ridge'owi za uratowanie życia jego żonie. Pamela informuje, że jeden z reporterów pyta o komentarz Erica w sprawie Sheili. Forrester każe przekazać, że kobieta została niesłusznie oskarżona, Deacon przebywa w areszcie, a sama Sheila prawdopodobnie opuściła miasto. Eric zwraca się do Katie i proponuje jej, by wróciła do pracy w FC, tym razem w dziale marketingu jako współpracownik Nicole. Katie pyta o zdanie Quinn, która zgadza się z mężem i dodaje, że zawdzięcza jej życie. "Jakie to szczęście, że ty i Ridge mieszkacie praktycznie pod jednym dachem", komentuje Charlie, któremu Pam rzuca chłodne spojrzenie. Para wychodzi z Ivy, a Eric oficjalnie wita Katie, która sądzi, że niełatwo będzie zastąpić Wyatta. Ridge zmienia temat i uważa, że Sheila, podobnie jak Deacon, powinna znaleźć się w więzieniu. Quinn zauważa, że Sheila wciąż jest zauroczona Erikiem. Po wyjściu Erica, Quinn zwraca się do Katie i ma nadzieję, że kobieta zakończy swoją obsesję na punkcie jej i Ridge'a. Katie przyznaje jej rację i zapewnia, że oboje nie muszą się już o nią martwić. Po wyjściu Katie, Quinn i Ridge zgadzają się, że mogą wierzyć Katie i zamknąć wreszcie pewien rozdział, gdyż ich sekret jest bezpieczny.

7614.2

Brooke spotyka Sheilę

W Il Giardino, Brooke kończy spotkanie biznesowe z Giovannim, która wraca do Mediolanu i obiecuje pozdrowić Hope. Brooke jest w szoku, kiedy do jej stolika podchodzi Sheila, która cieszy się z natknięcia się na nią, gdyż chciała ją przeprosić. Brooke słyszała o niesłusznym oskarżeniu Sheili w sprawie Quinn, ale oznajmia, że nie zapomniała o ich przeszłości. Sheila żałuje wielu rzeczy, które zrobiła, ale zamierza skupić się na dobrych rzeczach i wspomina małżeństwo z Erikiem. Dodaje, że teraz mężczyzna ma przynajmniej żonę, która jest go godna. Widząc zawahanie Brooke, Sheila zgaduje, że kobieta nie lubi Quinn i chce wiedzieć, czy jest ona dobrą żoną dla Erica. Brooke nie odpowiada i chce wracać do pracy, ale Sheila zatrzymuje ją, aby jeszcze raz przeprosić i podziękować za wysłuchanie. Po wyjściu Brooke, jedna z klientek restauracji wstaje od stolika i niechcący trąca Sheilę. "Uważaj!", odpowiada zdenerwowana Carter.

7614.4

Bill i Wyatt dyskutują o Quinn

W Spencer Publications, Bill informuje niedowierzającego Wyatta, że Deacon poprosił go o wpłacenie za niego kaucji. Wyatt jest zły, że sąd zezwolił na kaucję, gdyż Sharpe mógł zabić Quinn. Bill sądzi, że jedna kula nie zdołałaby zabić Quinn, podobnie jak przebicie serca, które trzeba byłoby najpierw znaleźć. Wyattowi nie podobają się żarty ojca, który deklaruje, że nie wierzy w przemianę Quinn, o której ciągle mówi jego syn. Zwraca również uwagę, że Quinn ma dług wdzięczności wobec Katie. Oboje zgadzają się jednak, że kobiety się nie zaprzyjaźnią. Bill przekonuje również syna, że prędzej czy później Quinn doprowadzi do rozpadu swojego małżeństwa, ale Wyatt zaprzecza. Po wyjściu Billa, zjawia się Katie, której Wyatt dziękuje za uratowanie Quinn. Katie opowiada o nowej pracy w FC i przyznaje, że praca związana z nowinkami technologicznymi trochę ją przerasta. "Prosisz mnie o pomoc?", pyta Wyatt.

W biurze FC, Brooke cieszy się, kiedy Eric mówi jej o zatrudnieniu Katie. Brooke wspomina o spotkaniu z Giovannim, a także o natknięciu się na Sheilę. Opowiada o tym, że kobieta była nadzwyczaj miła i przepraszała za wydarzenia z przeszłości. Brooke dodaje, że Sheila wciąż troszczy się o Erica i wypytywała ją o Quinn.

7614.3

Sheila oferuje swoją pomoc

Sheila zamawia drinka i wspomina wspólne chwile z Erikiem. W restauracji zjawiają się Pam i Charlie, których rozmowę Sheila jest w stanie usłyszeć. Pam krytykuje Charliego za komentarz pod adresem Quinn. Charlie uważa, że Pam powinna mu pozwolić zbadać sprawę, skoro troszczy się o Erica. Zapewnia, że jemu również zależy na szczęściu Forrestera. Uważa, że kłopoty zawsze śledzą Quinn, tak jak w przypadku Deacona, który chciał zemścić na za sposób, w jaki żona Erica go potraktowała. Pam uważa, że Charlie popada w obsesję i każe mu z tym skończyć. Kobieta musi wracać do pracy, ale oznajmia mężczyźnie, że może on wyrządzić więcej szkody niż pożytku. Po wyjściu Pam, do stolika podchodzi Sheila, która przyznaje, że słyszała jego rozmowę o Ericu. Przedstawia się jako jego stara przyjaciółka i zwraca uwagę, że Charlie martwi się o Erica i Quinn, która jej zdaniem ma opinię dobrej i lojalnej żony. Sheila wyznaje, że ma słabość do mężczyzn w mundurach, dodając, że widziała właśnie takich przez ostatnie lata. Charlie postanawia sprawdzić wiarygodność Sheili i pyta ją, kim była blondynka, z którą przed chwilą rozmawiał. Sheila nie potrafi odpowiedzieć, więc Charlie wyjaśnia, że Pam jest siostrą zmarłej Stephanie. Dowodzi więc, że Sheila niewiele wie o Forresterach. Kobieta zapewnia, że również zależy jej na szczęściu Erica i oferuje Charliemu swoją pomoc. Prosi, by powiedział jej, jeżeli coś się dzieje w rodzinie Forrestera lub jego małżeństwie.