FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Rome Flynn Zende Forrester Dominguez (#2)
Karla Mosley Maya Avant Forrester

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Obba Babatunde Julius Avant
Anna Maria Horsford Vivienne Avant
Giana & Isabella Garcia Lizzy Forrester

Streszczenie Edytuj

7617.4

Katie zaprasza Wyatta na obiad

W swoim mieszkaniu, Katie słyszy dzwonek do drzwi, a kiedy je otwiera, spostrzega Wyatta, siedzącego na zabawkowym samochodzie. Katie jest mu wdzięczna za znalezienie ulubionej zabawki Willa i proponuje, by został na lunch. Wyatt zgadza się, gdyż od dawna nie kosztował domowego obiadu. Katie przyznaje, że zamierza również wykorzystać okazję i porozmawiać z Wyattem o pokazie w Monte Carlo. W trakcie obiadu, Katie zapewnia Wyatta, że nie powiedziała Steffy o jego pomocy w wymyśleniu pokazu w Monako. Wyatt jest przekonany, że była żona na pewno jest zachwycona całą koncepcją. Katie wpada na pomysł, aby w trakcie pokazu zostały również zaprezentowane męskie stroje kąpielowe, a Wyatt ją popiera. "Szkoda, że nie pracujemy razem, gdyż tworzymy zgrany zespół", komentuje Katie, a Wyatt oznajmia, że lubi rozmawiać o swojej dawnej pracy w FC. Mężczyzna dziękuje za obiad i wychodzi.

7617.2

Rodzina Avant próbuje zażegnać kryzys

W rezydencji Forresterów, Zende prosi Nicole, by nie zwracała uwagi na swojego ojca. Julius natomiast prosi córkę, by spojrzała na Lizzy, która jej potrzebuje. Vivienne oskarża męża o znęcanie się nad ich córkami i zapowiada, że mu na to nie pozwoli. Julius jednak utrzymuje, że jedynie broni Nicole, którą wszyscy atakują. Maya prosi Ricka, by położył spać Lizzy, która wyczuwa napięcie wśród dorosłych. Następnie oznajmia Nicole, że ją rozumie i być możne nie powinna ją była nigdy prosić o urodzenie jej dziecka. Przyznaje ojcu rację, że czasem bywa egoistką i wini siebie za obecną sytuację, ale błaga siostrę, by nie odbierała jej Lizzy. Zende przypomina żonie, ile znaczyło dla niej odnalezienie siostry. Zapewnia również Mayę, że nikt nie obwinia jej za pragnienie posiadania rodziny. "Ja ją winię. Kiedy para nie może mieć dzieci, muszą pogodzić się z rzeczywistością, czego ty nie potrafisz. Nie możesz mieć dzieci, w przeciwieństwie do swojej siostry. Taka jest natura. Czujesz się niesprawiedliwie potraktowana, ale nie możesz po prostu brać od siostry, która uważa cię za świętą", oznajmia Julius i zwracając się do Nicole, dodaje "Nie podpiszesz tych dokumentów. To dziecko jest twoje". Julius zaznacza, że żadne prawo i sąd nie zmienią faktu, w jakich okolicznościach urodziła się Lizzy, a Maya zapewnia, że nie próbuje tego urywać i nie wstydzi się tego Vivienne uważa, że siostry niepotrzebnie się ranią.

7617.3

Nicole podejmuje decyzję

Tymczasem Rick przypomina, że jest biologicznym ojcem Lizzy i zauważa, że od początku było ustalona, kto i jaką będzie pełnił rolę w życiu małej. Zende natomiast przypomina, że sam nie jest biologicznym synem Kristen, ale to posiada jej serce i duszę. Maya uważa, że jej rodzice zrozumieją jej komentarz i oznajmia siostrze, że zawsze chciała mieć dziecko i stworzyć mu rodzinę, której ona sama nie miała. Ze łzami w oczach, Nicole zapewnia, że nie uważa Mai za złą matkę i przypomina dzień narodzin Lizzy, kiedy czuła dużą dawkę miłości. Boi się, że nie będzie jej dane poczuć tego ponownie. "Jeśli pójdziesz do sądu, wygrasz. Wygrasz, bo nie będę z tobą walczyć", oświadcza Maya. Julius prosi Nicole, by podarła dokumenty, ale Vivienne próbuje go uciszyć. Zrozpaczona Maya oznajmia siostrze, że decyzja należy do niej. Rick z niedowierzaniem spogląda na żonę, która przypomina, że to zawsze była decyzja jej siostry. Nicole podchodzi do Zende i przeprasza go za wszystko, przez co musi przez nią przechodzić. Mężczyzna zapewnia, że ją podziwia i zawsze stoi po jej stronie. Nicole boi się, że lekarze mają rację, lecz Zende oznajmia, że mogą dokonać adopcji, podobnie jak miało to miejsce w jego przypadku i ponownie zapewnia o wsparciu. Nicole sięga po dokumenty, a następnie je podpisuje. Julius ma nadzieję, że nikt z obecnych nie będzie nigdy żałował tej decyzji. Maya dziękuje Nicole, a Rick przeprasza ja, ze łzami w oczach. Nicole oznajmia, że wierzy Zende, iż zostaną rodzicami. "Kocham Lizzy, ale nie jestem jej matką. Ty nią jesteś i zawsze byłaś", dodaje. Maya i Nicole przytulają się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki