FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Kimberlin Brown Sheila Carter
Alley Mills Pamela Douglas

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Dick Christie Charlie Webber
Hank Northrop kelner

Streszczenie Edytuj

W holu FC, Charlie zaprasza Pamelę na obiad, ale ona odmawia, gdyż jest zbyt zajęta. Charlie uważa, że kobieta wciąż się na niego gniewa, ale ona zaprzecza, choć sądziła, że ukochany nie będzie wracał do tematu Ridge'a i Quinn.

7618.3

Katie przedstawia swój pomysł

W gabinecie CEO, Katie i Steffy przedstawiają plan pokazu w Monako Ridge'owi, któremu zbytnio nie podoba się jedynie fakt, że miałby on odbyć się podczas szczytu Spencer Publications. Steffy sugeruje, by namówili do współpracy Liama i Wyatta. Katie sądzi, że Wyatt na pewno nie będzie miał nic przeciwko. Kiedy zjawia się Wyatt, Katie oficjalnie przedstawia wszystkim swój koncept. Steffy uważa, że pomysł Katie brzmi jak coś, co mógłby wymyślić sam Wyatt. Tymczasem on oznajmia, że weźmie udział w projekcie, a Bill także nie powinien mieć zastrzeżeń. Czwórka planuje próbną sesję zdjęciową jako zalążek pokazu mody w Monte Carlo. Steffy i Ridge gratulują Katie pomysłu. Kobieta wymienia spojrzenia z Wyattem. Ridge żartuje, że brakowało im Spencera, ale teraz to się zmieni, gdyż mają Katie. Gdy Steffy zostaje sama, rozmawia przez telefon z Liamem o pomyśle Katie. Następnie spogląda na projekty strojów kąpielowych i rozmyśla o Monte Carlo.

W biurze FC, Wyatt chwali Katie za radzenie sobie na swoim nowym stanowisku. Katie raz jeszcze dziękuje mu za pomoc, ale Wyatt zaznacza, że to ona sama wpadła na pomysł pokazu, podczas gdy on jedynie zasugerował miejsce wydarzenia. Katie zaznacza, że odżyła, mogąc znów pracować i w pewnej części Wyatt przyczynił się do tego.

7618.2

Charlie spotyka Sheilę

W Il Giardino, Sheila wspomina pocałunek z Erikiem. Tymczasem kelner prawie wylewa na nią szklankę wody. "Idioto!", krzyczy Sheila. Kiedy kelner proponuje jej zamówienie na koszt firmy, Sheila stwierdza "Nie ma potrzeby. Wypadki się zdarzają". Kiedy Sheila spostrzega Charliego, dosiada się do jego stolika i stwierdza, że mężczyzna jest czymś zamyślony i sugeruje, że najlepiej jest zwierzyć się obcej osobie. Charlie zapewnia jednak, że nie ma z czego, ale Sheila chce wiedzieć, czy jego posępny nastrój ma związek z Erikiem. Wychwala Charliego i stwierdza, że mężczyzna jest prawdziwym sercem firmy. Ochroniarz chce wiedzieć jak Sheila poznała Forresterów, lecz ona wyznaje jedynie, że było to dawno i dodaje, że martwi się o Erica. Widząc zmieszanego Charliego, Sheila schodzi na temat Quinn, wyjawiając, że słyszała o niej różne rzeczy, ale wydaje się ona uszczęśliwiać Erica. Charlie wyjawia wreszcie, że są osoby, które lubią Quinn - tak jak Ridge. Sheila chce wiedzieć, czy Webber coś sugeruje, gdyż chce ona być przy Ericu, gdyby ten potrzebował wsparcia. Charlie stwierdza, że musi już iść i pośpiesznie opuszcza restaurację. Sheila wraca do swojego stolika i rozmyślając nad słowami Charliego, spogląda na zdjęcie Erica i Ridge'a. Zastanawia się, czy Charlie sugerował romans Ridge'a i Quinn.

7618.4

Sheila składa Quinn wizytę

W rezydencji Forresterów, Quinn przygotowuje dla siebie i Erica obiad. Kobieta wciąż nie może uwierzyć, jak bardzo zmieniło się jej życie. Eric nie wyobraża sobie życia bez niej, gdyż jego życie również zmieniło się na lepsze. Quinn jest zawiedziona, że mąż musi wracać do pracy, w związku z pomysłem Katie. Quinn zwraca uwagę na wspólne wspomnienia z Monte Carlo i małżonkowie zaczynają tańczyć. Quinn ma nadzieję, że Eric nigdy nie zwątpi w jej oddanie i siłę jej miłości. Po wyjściu w Erica, w rezydencji zjawia się Sheila. Quinn jest zaskoczona na jej widok, ale ona pozwala sobie wejść do środka. Sheila podziwia rezydencję i nazywa Quinn szczęściarą, że można ona w niej mieszkać i posiadać swój portret nad kominkiem. Quinn stwierdza, że Sheila nie powinna tutaj przychodzić, gdyż może to przeszkadzać Ridge'owi, który nie jest tak skłonny wybaczać jak Eric. "Ty, Ridge i Eric pod jednym dachem", stwierdza Sheila. Quinn wyjaśnia, że Ridge mieszka w domku dla gości i chce, by Sheila wyszła, nazywając ją psychopatką i wypominając jej więzienie. "Auć", oznajmia Sheila i przyznaje, że popełniała błędy, ale to jest jej przeszłość. Sheila pyta Quinn czy ona i Eric są szczęśliwym małżeństwem. Zaskoczona Quinn potwierdza i domyśla się, że Sheila musiała z kimś o niej rozmawiać i chce wiedzieć z kim. Sheila stwierdza jedynie, że Quinn i Ridge się przyjaźnią. Quinn ma jednak dosyć rozmowy i chce, by kobieta wyszła. Sheila przypomina, że została niesłusznie oskarżona o usiłowanie zabójstwa Quinn, więc ta powinna być dla niej miła. Quinn zastanawia się, czy Sheila również ma zamiar niesłusznie ją oskarżać. "Przecież nie zrobiłaś nic złego, prawda?", pyta Sheila.