FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Kimberlin Brown Sheila Carter
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Streszczenie Edytuj

7621.2

Sally i Thomas zamierzają pokonać Forresterów

Sally i Thomas wracają do Spectra Fashions, do gabinetu udekorowanego przez Shirley z okazji jej ulubionego Święta Niepodległości. Kobieta zostawia także wnuczce list z informacją, że dała pracownikom wolne, a zabawa odbędzie się w jej mieszkaniu. Thomas uważa, że Steffy powoli zaczyna akceptować Sally jako jego partnerkę. Kobieta zwraca uwagę, że wprosili się na sesję zdjęciową w FC, ale dla Thomasa najważniejsze jest uzyskanie rozgłosu i stworzenie kolekcji strojów plażowych. Sądzi również, że debiut w Monte Carlo oznaczać będzie dla firmy nowy początek. Tymczasem Sally martwi się reakcją Coco na ich pomysł z pokazem. Thomas obiecuje porozmawiać z Coco, lecz sugeruje, by teraz skupili się na zaimponowaniu wszystkim i na skopaniu tyłka "księżniczce Steffy". Sally nie może uwierzyć, że współpracuje z Thomasem i wystąpi w Monte Carlo, choć niedawno zamartwiała się własnym, beznadziejnym pokazem.

7621.4

RJ przygotowuje niespodziankę dla Coco

W biurze FC, RJ robi Coco zdjęcia, zachwycając się jej fotogenicznością. Coco wciąż rozmyśla nad wyzwaniem rzuconym przez Sally i Thomasa. Zgadza się z RJ'em, że pomysł konkurencyjnego pokazu wyszedł od Thomasa, ale według niej Sally nie musiała się na to godzić, zważywszy na fakt, że kobieta zawdzięcza Forresterom wolność. RJ uważa, że dziewczyna nie powinna się tym przejmować, gdyż Steffy przyjęła wyzwanie i uznała to za dobrą zabawę. RJ proponuje Coco, by wspólnie świętowali swój pierwszy Dzień Niepodległości jako para i sugeruje jej sesję zdjęciową w bikini w kolorze amerykańskiej flagi. Rozbawiona Coco odpowiada "Nigdy w życiu!". RJ szybko dodaje, że przygotował jeszcze jedną niespodziankę.

7621.3

Quinn przekonuje Ridge'a, że muszą wyznać swój sekret

W domku dla gości Forresterów, Quinn ma dosyć ukrywania prawdy przed Erikiem, ale Ridge prosi, by myślała o konsekwencjach swojego posunięcia. Quinn wie, że może stracić męża, ale powinien on usłyszeć prawdę od nich, nie od Sheili. Ridge wciąż utrzymuje, że Sheila nic nie wie o ich kilku pocałunkach, ale Quinn uważa, że była żona Erica chce go po prostu odzyskać. Quinn wspomina, że Eric dostrzegł w niej to, czego nie dostrzegł wcześniej nikt inny i obdarzył ją bezwarunkową miłością. "Nie mogę stracić Erica tak jak ty Brooke", wyznaje Quinn i powtarza, że prawda będzie ich prześladować do końca życia, dlatego Eric musi dowiedzieć się o ich zdradzie, zanim ktoś inny mu o tym powie.

7621.1

Eric nie chce słuchać oskarżeń Sheili

W rezydencji Forresterów, Sheila deklaruje, że jest jej przykro, ale taki dobry i uczciwy człowiek jak Eric musiał poznać prawdę o romansie swojej żony i syna. Wściekły Eric pyta Sheilę jak śmie ona mówić w ten sposób w jego domu. Kobieta rozumie jego rozgoryczenie, ale Forrester oskarża ją o oszczerstwa pod adresem jego żony i syna, którzy nigdy by go nie zdradzili. Eric żąda, by Sheila opuściła jego dom i nigdy więcej nie pokazywała mu się na oczy. Sheila przyznaje, że nie wie za wiele o Quinn, ale rozmawiała z wieloma osobami i przypomina Ericowi odwołany ślub Ridge'a z Brooke. Dodaje, że widziała dzisiaj Quinn i Ridge'a, wyglądających na przytłoczonych poczuciem winy. Eric uważa, że Sheila się nie zmieniła, a Ridge i Quinn za bardzo go kochają, aby posunąć się do zdrady. "Coś tak chorego i pokręconego mógł wymyślić tylko chory i pokręcony umysł, taki jak twój", dodaje. Sheila przypomina Ericowi, że Ridge zdradził go już wcześniej, kiedy był mężem Brooke. Forrester jest pewny lojalności żony, ale Carter uważa, że zasługuje on na prawdę. Wściekły Eric zamierza wyrzucić kobietę z rezydencji, kiedy zjawiają się Quinn i Ridge, zaskoczeni widokiem Sheili. Ridge oznajmia ojcu, ze muszą porozmawiać, a Quinn każe wynosić się Sheili. "O nie. Za nic w świecie bym tego nie przegapiła", oznajmia Sheila.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki