FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Kimberlin Brown Sheila Carter
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Spencer
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Jun Kim Dr Faulk
Vanessa Gomez pielęgniarka

Streszczenie Edytuj

Na drodze, zrozpaczona Coco nie może obudzić RJ'a i wzywa pogotowie. Wkrótce, RJ trafia do szpitala, a dr Faulk pyta Coco o dokumentacje medyczną chłopaka. Coco postanawia zadzwonić do Brooke.

Przy basenie w rezydencji Spencerów, Brooke ma dziwne uczucie, że ktoś jest na terenie posiadłości. Bill postanawia to sprawdzić, a kiedy wraca, zapewnia, że wszystko jest w porządku. Brooke wydaje się, że powinna być teraz gdzie indziej. Niebawem, Coco dzwoni do Brooke i zawiadamia ją o wypadku. Zaniepokojona Brooke rusza razem z Billem do szpitala i postanawia zadzwonić do Ridge'a.

7623.2

Quinn tłumaczy się Ericowi

W rezydencji Forresterów, Eric krytykuje Ridge'a za całowanie jego żony i zastanawia się ile razy dokładnie się to zdarzyło. Quinn zapewnia, że to się więcej nie powtórzy. "Nie znasz Ridge'a Marone tak jak ja. On jeszcze z tobą nie skończyć, choć może tak twierdzić", oznajmia Eric i jest wściekły za robienie z niego głupca. Przypomina żonie o jej przysiędze małżeńskiej i pyta "Gdzie się z nim przespałaś? W naszym łóżku?". Quinn i Ridge zapewniają, że nie spali ze sobą, ale Eric oskarża żonę o zdradę i złamanie przysięgi. Nie ma dla niego różnicy, czy bliscy dopuścili się zdrady, choć Ridge zapewnia, że nigdy by mu tego nie zrobili. Mężczyzna wie, że ojciec uważa go za egocentrycznego drania - podobnie jak Brooke czy Thorne. Ridge dodaje, że w San Francisco chciał upokorzyć Quinn i zdyskredytować ją w oczach Erica, ale odkrył jak bardzo jest ona lojalna wobec męża. Eric oskarża syna o konkurowanie z nim na każdym polu i zapowiada, że tym razem nie doczeka się on jego przebaczenia. Brooke przysyła Ridge'owi wiadomość z informacją o wypadku RJ'a. Mężczyzna wychodzi z rezydencji, nie ujawniając powodu. Eric chce wiedzieć, czego Quinn nie znalazła u niego, że szukała tego u Ridge'a.

7623.3

Ridge, Brooke i Bill chcą znać szczegóły wypadku

Brooke i Bill docierają do szpitala, gdzie dr Faulk informuje ich, że wciąż czekają na odzyskanie przez RJ'a przytomności. Zjawia się także Ridge, który rozmawia z lekarzem i Brooke. W tym samym czasie, Bill zapewnia Coco, że wszystko będzie w porządku. Ridge chce wiedzieć jak doszło do wypadku. Coco przyznaje, że to ona prowadziła samochód. Forrester chce wiedzieć więcej, ale Brooke zauważa, że RJ odzyskuje przytomność. Chłopak pyta o Coco, która ze łzami w oczach go przeprasza.

7623.1

Sheila wykorzystuje okazję

Quinn wyznaje Ericowi, że nie powiedziała mu prawdy z obawy przed straceniem go. Sheila uważa, że Forrester nie potrzebuje jej dalszych wymówek. Quinn jest zirytowana jej obecnością, ale Eric oznajmia, iż podoba mu się, że choć jednak osoba jest z nim szczera. Wyznaje, że jego małżeństwo ze Stephanie nie było idealne, a sukces w pracy spowodowany był faktem, że nie miał ochoty wracać do domu. Eric sądził, że przy Quinn wreszcie uda mu się stworzyć idealny związek. Quinn rozpacza, kiedy Forrester zakłada, że żona zakochała się w jego synu. Kobieta prosi, by mąż jej wybaczył i spróbowali wszystko naprawić. On jednak kpi z odczuwanej przez żonę i syna adrenaliny podczas wspólnych spotkań, która była dla Quinn ważniejsza niż ich małżeństwo. Kobieta wyznaje, że jest przerażona, ale wie, iż mogą wszystko naprawić, kiedy tylko zostaną sami. Żąda, by Sheila opuściła rezydencję. "Chcę, żebyś wyszła", oznajmia Eric. Quinn powtarza Sheili słowa męża, ale on dodaje "Nie mówiłem do Sheili". Eric każe Quinn wyjść, oznajmiając, że Ridge na pewno jest gdzieś w pobliżu. Quinn przyrzeka, że to jeszcze nie koniec, gdyż nigdy nie przestanie go kochać. Załamana Quinn wychodzi, rzucając Sheili chłodne spojrzenie. Eric spogląda z rozpaczą na portret Quinn. Sheila podchodzi do mężczyzny i kładzie swoją rękę na jego ramieniu, a następnie go obejmuje, uśmiechając się do siebie.

Przypisy Edytuj

  1. Sceny poza studiem