FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Spencer
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Jun Kim Dr Faulk
Vanessa Gomez pielęgniarka

Streszczenie Edytuj

7624.3

Ridge informuje Brooke, że Eric zna prawdę

W szpitalu, dr Faulk bada RJ'a i stwierdza, że chłopak miał sporo szczęścia, że skończyło się jedynie na wstrząsie. Coco postanawia zostawić RJ'a z rodzicami, podobnie jak zrobił to Bill. Coco i RJ przepraszają Ridge'a za samochód, ale on uważa to za nieważne. Brooke chce wiedzieć jak dokładnie doszło do wypadku. RJ oznajmia, że to całkowicie jego wina i nie daje wyjaśnić Coco, prosząc, by się nie obwiniała. Ridge uważa, że syn powinien odpocząć. Zjawia się dr Faulk, który informuje, że prześwietlenie nie wykazało żadnych złamań i obrażeń wewnętrznych. Wszyscy oddychają z ulgą, a Ridge wychodzi, oznajmiając, że musi coś załatwić. Brooke podąża za nim. Brooke upomina byłego męża, że ich syn potrzebuje ich teraz. Ridge wyjaśnia więc, że Eric wie o nim i Quinn. Niebawem, Ridge zostawia Ericowi wiadomość, w której obiecuje wyjaśnić, dlaczego musiał nagle wyjść. Forrester opowiada Brooke, w jakich okolicznościach Eric poznał prawdę. Jest załamany reakcją ojca i boi się o ich relację. Brooke obiecuje zostać przy RJ'u, ale ciekawi ją w jaki sposób Sheila poznała prawdę. Ridge ma jedynie nadzieję, że Quinn dotrze do Erica. Brooke przewiduje jednak, że Forreset mógł wyrzucić swoją żonę.

7624.1

Coco przeprasza RJ'a

Ridge i Brooke wracają do RJ'a, by sprawdzić jak się czuje. Ridge wyjawia synowi jak ciężko jest dostać telefon z powiadomieniem o wypadku syna i bać się, że można już nigdy go nie zobaczyć. Dodaje, że musi wyjść i spotkać się z Erikiem. Ridge i RJ wyznają sobie miłość, a chwilę później Forrester opuszcza salę. Niebawem, Brooke również wychodzi, odbierając telefon. RJ prosi Coco, by z nim została. Dziewczyna obwinia się o wypadek i żałuje, że nie odłożyła swojego telefonu. RJ przekonuje, że to był wypadek i nic mu nie jest. Coco nie chciała go skrzywdzić, zwłaszcza po tym, ile chłopak dla niej zrobił i jak ją wspierał. RJ przypomina dziewczynie, że ona uratowała go przed potrąceniem przez wózek widłowy. Coco uważa, że przynosi nieszczęście i zamierza zdobyć pieniądze na naprawę kabrioletu.

7624.2

Katie uświadamia Quinn, kto naprawdę jest winny

Quinn zjawia się w domu Katie i, nie dając dojść jej do słowa, oskarża ją o złamanie obietnicy milczenia. Załamana kobieta wyznaje wreszcie, że Eric zna prawdę i opowiada, że to Sheila o wszystkim mu powiedziała. Zaznacza jednak, że ktoś musiał jej o tym powiedzieć i Katie zakłada, że Quinn ma ją na myśli. Katie zapewnia, że zarówno ona jak i Brooke nie rozmawiałby z Sheilą, która wyrządziła wiele krzywd Forresterom, a Ivy nawet jej nie poznała. Kobieta uważa również, że Quinn powinna wziąć odpowiedzialność za swoje czyny, gdyż to ona i Ridge zranili Erica, a Sheila nie miała z tym nic wspólnego. Quinn zarzeka się, że nie doszło do zdrady, ale Katie uważa, że tak właśnie należy nazwać jej pocałunki z synem męża. Katie uświadamia Quinn, że to wina jej zachowania, złamania przysięgi i zawiedzenie męża, a nie plan Sheili. Quinn wciąż uważa jednak, że uratuje swoje małżeństwo i odzyska Erica, którego kocha. Katie przytula Quinn.

7624.4

Quinn i Ridge nie zastają Erica w domu

Quinn wraca do rezydencji Forresterów, ale nie zastaje Erica. Spogląda na swój portret, kiedy zjawia się Ridge i wyjaśnia, że musiał wcześniej wybiec, gdyż RJ miał wypadek. Quinn wyjawia, że nie wie gdzie jest Eric, gdyż mąż kazał jej opuścić posiadłość. Ridge zastanawia się czy ojciec może przebywać z Sheilą. Quinn żywiła nadzieję, że będzie mogła przypomnieć mężowi, jak bardzo się kochają. "Czy znowu zniszczyłam dobro, które mnie spotkało?", pyta retorycznie Quinn. Rozpacza, że Eric był jedynym mężczyzną, który obdarzył ją szacunkiem, miłością i zaufaniem. Quinn użala się nad swoim losem, a Ridge próbuje ją pocieszyć, kładąc swoją rękę na jej ramieniu.