FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Grosbeck Coco Spectra
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Spencer
Anthony Turpel RJ Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Linsey Godfrey Caroline Spencer
Jun Kim Dr Faulk
Dan Martin por. Brad Baker
Vanessa Gomez pielęgniarka

Streszczenie Edytuj

W szpitalu, dr Faulk i pielęgniarka badają RJ'a. Lekarz zapewnia Brooke, że jej synowi nic nie będzie. Brooke prosi Coco o chwilę rozmowy z RJ'em. Kiedy dziewczyna wychodzi, Brooke ponownie chce wiedzieć, jak doszło do wypadku. RJ wyznaje, że chciał zaimponować Coco i pozwolił jej prowadzić. Brooke chce wiedzieć więcej, ale zjawia się porucznik Baker, wracając z miejsca wypadku.

7625.1

Porucznik Baker i Brooke chcą poznać prawdę

Coco wychodzi z pokoju RJ'a i dostaje telefon od Sally, która zwraca uwagę, że siostry nie było na grillu Shirley. Kiedy Coco informuje o wypadku, Thomas zabiera telefon ukochanej i przełącza na głośnomówiący. Kiedy Coco zapewnia, że chłopakowi nic nie jest, Sally i Thomas pytają o okoliczności wypadku. Coco wyznaje, że uderzyła w drzewo i jest wdzięczna, iż RJ'owi nic nie jest. Niebawem, Coco wchodzi do pokoju RJ'a tuż za Bakerem i oznajmia, że wypadek był jej winą. Baker prosi o wyjaśnienia, więc dziewczyna wyznaje, że straciła kontrolę nad pojazdem. RJ przerywa i oznajmia, że spowodowane było to tym, iż nigdy nie prowadziła ona tego typu samochodu. Baker pyta, czy dziewczyna coś piła przed jazdą, ale ona stanowczo zaprzecza. Brooke i Baker są jednak zgodni, że coś musiało rozkojarzyć dziewczynę. Brooke wreszcie pyta Coco, czy używała ona telefonu komórkowego. Kiedy dziewczyna przyznaje jej rację, RJ zaznacza, że dostała ona już nauczkę. Baker oznajmia, że prowadzenie pojazdu i korzystanie z telefonu jednocześnie jest zabronione w Kalifornii i wspomina o liczbie śmiertelnych wypadków. "Mogłaś zabić mi syna!", Brooke puszczają nerwy. Baker oznajmia, że sporządzi protokół i skontaktuje się z Coco. Po jego wyjściu, Brooke stanowczo zakazuje obojgu używania telefonu podczas jazdy, a następnie sama opuszcza pokój. Coco raz jeszcze przeprasza RJ'a, który nie chce, aby dziewczyna o cokolwiek się obwiniała. Coco przeraża jednak myśl, że mogła być odpowiedzialna za coś strasznego i zgadza się ze słowami Bakera, że musi ponieść konsekwencje. RJ zapewnia ją, że przez wszystko przejdą razem.

7625.2

Sally i Thomas rozmawiają o wypadku

W Spectra Fashions, po telefonicznej rozmowie z lekarzem, Thomas upewnia się, że z RJ'em wszystko w porządku. Sally wyjawia, że zawsze była dla Coco nie tylko jak siostra, ale i matka. Zajmowała się nią, gdyż Shirley ciągle była zapracowana w piekarni. Thomas uważa, że Sally będzie kiedyś wspaniałą matką. Ona natomiast nie wyobraża sobie, by coś miało stać się Coco lub Thomasowi. Para wraca do pracy, ale Sally nie może się skupić i wciąż rozmyśla nad wypadkiem. Thomas proponuje, by skupiła uwagę na czymś pozytywnym i oboje wyznają sobie, jak wiele zmieniło się w ich życiu. Sally zwraca uwagę, że zwykle kiedy spotyka ją szczęście, trwa do tylko chwilę. Thomas zapewnia, że nigdzie się nie wybiera. Kiedy się całują, dzwoni Saul i wzywa Thomasa. Forrester sądzi, że krawiec wyczuwa, kiedy on i Sally się całują. Kiedy Thomas wychodzi, telefon dzwoni po raz kolejny. Ponieważ Darlita nie odbiera, Sally sama podnosi słuchawkę i jest zaskoczona, kiedy odkrywa, że dzwoni Caroline i chce rozmawiać z Thomasem. Sally oznajmia, że go nie ma, więc Caroline prosi, by Forrester do niej oddzwonił.