FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Kimberlin Brown Sheila Carter
Patrika Darbo Shirley Spectra
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Hope Sally Spectra Jr.

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Dick Christie Charlie Webber
Linsey Godfrey Caroline Spencer
Danube Hermosillo Darlita
Alex Wyse Saul Feinberg Jr.
Jackson & Leighton Rapo Douglas Forrester

Streszczenie Edytuj

7626.1

Steffy zapewnia Caroline o swoim wsparciu

W swoim lofcie, Thomas bawi się z Douglasem, a obserwują ich Caroline i Sally. Thomas przyznaje, że ma obecnie dużo pracy, a Caroline porusza temat jego związku z Sally. Thomas dziękuje byłej partnerce za możliwość spotkania z Douglasem. Żegna się z synkiem i wychodzi do pracy. "Teraz rozumiesz, dlaczego zadzwoniłam?", pyta Steffy. Caroline żali się, że tęskni za Thomasem, który nie ma czasu dla niej i Douglasa z powodu zaangażowania w sprawy Sally. Steffy sądzi, że Thomas powinien być ze swoją rodziną, a nie z kobietą, która nim manipuluje i odciąga od bliskich. Steffy obwinia siebie, gdyż powiedziała Thomasowi coś, co przekonało go do namówienia Sally do pozostania w mieście. Uważa, że jej brat podejmuje złe decyzje i dlatego zadzwoniła po Caroline, aby ta została w mieście dla niego. Steffy nie rozumie, co Thomas widzi w Sally, lecz nie sądzi, by była to miłość. Caroline natomiast ciągle wierzy, że coś jest między nią i Thomasem, a Douglas pragnie być przy ojcu. Sądzi, że gdyby nie wyjechała, byliby razem. Steffy obiecuje jej, że wspólnie doprowadzą do zakończenia związku Thomasa i Sally.

W Spectra Fashions, Shirley cieszy się, że Thomas pomaga ich firmie. Jedynie Saul nie jest zachwycony nową sytuacją, a zwłaszcza nowym logo. Shirley wyczuwa, że jej wnuczka jest zaniepokojona. Niebawem, kobieta prosi Darlitę, by zarezerwowała Sally i Thomasowi lot pierwszą klasą do Monte Carlo. Następnie wchodzi do gabinetu wnuczki. Saul zastanawia się, czy powinni się martwić o Sally.

7626.4

Thomas uspokaja Sally

Shirley chce wiedzieć, co trapi jej wnuczkę. Sally wyznaje, że rozmawiała z Caroline Spencer, która nie omieszkała jej przypomnieć, że ma syna z Thomasem. Sally nie podoba się, że Caroline próbuje wrócić do życia Thomasa. Shirley pociesza wnuczkę, że kobieta jest w Nowym Jorku i nie stanowi zagrożenia. Zjawia się Thomas, rozdając wszystkim kawę. Po wyjściu Shirley, Sally zwraca uwagę na spóźnienie Forrester, więc mężczyzna wyjawia, że Caroline jest w mieście. Jest zachwycony, że jego synek urósł i podkreśla, że Sally musi go poznać. Spectra nie jest pewna, czy Caroline ją polubi i informuje Thomasa, że rozmawiała z nią przez telefon. Zastanawia się, dlaczego Caroline tak nagle wróciła do miasta. Thomas przyznaje, że od dawna nie odwiedzał syna w Nowym Jorku. Stara się uspokoić Sally, że od dawna nie był z Caroline i łączy go z nią tylko dziecko. Thomas uważa, że nie ma znaczenia, czy kobiety się zaprzyjaźnią, gdyż on i Sally tworzą parę. Para namiętnie się całuje, a Thomas zapewnia, że nikt ich nigdy nie rozdzieli.

7626.3

Sheila składa Charliemu propozycję

Charlie zjawia się w pokoju hotelowym Sheili, zgodnie z jej prośbą. Kobieta dziękuje mu za pomoc, gdyż Eric zna już prawdę o Quinn i wyrzucił niewierną żonę. Charlie nie chce, by ktokolwiek dowiedział się, skąd Sheila wzięła swoje podejrzenia, gdyż to mogłoby zaszkodzić jego związkowi z Pam. Charlie oznajmia, że nie chce już widywać się z Sheilą, gdyż "Quinn nie jest jedyną kobietą, która sprawia problemy". Sheila śmieje się, gdyż nie wie czy uznać to komplement czy obrazę. Kobieta zatrzymuje ochroniarza i proponuje mu szansę za zarobienie ogromnej sumy pieniędzy. Prosi, by zainwestował w nią tysiąc dolarów, które przeznaczy na opłacenie rachunku za hotel, gdyż musi zostać w L.A., aby upewnić się, że Eric jest szczęśliwy. Kiedy Charlie odpowiada, że nie zobaczyłby już swoich pieniędzy, Sheila daje mu do zrozumienia, że jeśli pożyczy jej pieniądze, nie powie ona nikomu, że to on powiedział jej o Quinn i Ridge'u. Charlie nazywa to szantażem, ale Carter stwierdza, że nie szantażowałaby wspólnika, który pomógł jej uratować Erica. Charlie wciąż nie może uwierzyć, że Forrester pozbył się Quinn. Sheila uważa Forrestera za wyjątkową osobę i pyta Charliego, czy wie, gdzie obecnie on przebywa. Charlie zaprzecza i chce wyjść, a Sheila prosi, by przemyślał raz jeszcze jej "finansową propozycję", gdyż to by mu się opłaciło i wyświadczyłby przysługę jej i Ericowi.

7626.2

Eric spotyka Sheilę

Eric wraca do swojego pokoju hotelowego. "Eric?", pyta Sheila, zaskoczona jego widokiem. Eric jest równie zaskoczony i wyjawia, że nie chciał, aby ktokolwiek mu przeszkadzał. Sheila wyjawia natomiast, że zatrzymała się w tym samym hotelu i jest rozbawiona faktem, że przypadkiem mieszkają na tym samym piętrze. "Chyba, że to nie przypadek?", pyta z uśmiechem Sheila.