FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Ashleigh Brewer Ivy Forrester
Darin Brooks Wyatt Spencer
Kimberlin Brown Sheila Carter
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Spencer

Streszczenie Edytuj

7627.4

Bill wciąż marzy o swoim wieżowcu

W Spencer Publications, Steffy, Liam, Wyatt oraz Bill dyskutują o powrocie Caroline i jej możliwym pojednaniu z Thomasem. Bill ma nadzieję, że firma Spectry przestanie w końcu istnieć. Nie podoba mu się, że Sally i Thomas pojawią się na szczycie firmy Spencera w Monako. Steffy jest przekonana, że Forresterowie zwyciężą z łatwością, a Liam przypomina, że to będzie pokaz charytatywny. Wyatt sądzi, że wszyscy zyskają dzięki temu rozgłos, a Steffy ma nadzieję, że to zakończy działalność Spectry. Bill wciąż wierzy, że wybuduje swój wymarzony wieżowiec. Steffy natomiast wspomina, że to napisana przez niego recenzja doprowadziła do współpracy Sally i Thomasa. Steffy zapewnia, że jej firma poradzi sobie z Sally. Bill ma jednak co do tego wątpliwości, a pozostali zaczynają zastanawiać się, czy Spencer coś knuje.

7627.2

Quinn informuje bliskich o zniknięciu Erica

W rezydencji Forresterów zbierają się Quinn, Ridge, Brooke, Katie i Ivy. Quinn informuje wszystkich, że Eric nie wrócił na noc do domu, a z szafy zniknęły jego rzeczy. Nikt z zebranych nie otrzymał jednak żadnej wiadomości od Forrestera. Quinn zastanawia się nad powiadomieniem porucznika Bakera, ale Brooke utrzymuje, że Forrester nie zaginął, lecz potrzebuje czasu dla siebie. Quinn wciąż nie może pojąć, w jaki sposób Sheila odkryła prawdę. Katie uważa to za nieistotne, skoro nie zmienią tego co się stało, ale Quinn ma nadzieję, że Eric nie spędza czasu z niebezpieczną Carter. Kobieta zostawia mężowi wiadomość z prośbą o kontakt. Ridge ustala, że ojciec nie skorzystał z prywatnego odrzutowca, a Quinn dodaje, że Eric nie używał swoich kart kredytowych. Kobieta wini się za złamanie mężowi serca oraz przysięgi małżeńskiej.

Ridge i Brooke jadą do biura FC, gdzie dyskutują o zniknięciu Erica. Ridge boi się, że straci swojego ojca, podobnie jak utracił Brooke.

7627.3

Sheila zapewnia Erica o swoim wsparciu

W hotelu, Sheila i Eric wciąż są zdumieni, że wynajmują pokoje obok siebie. "Można by to nazwać przeznaczeniem", oznajmia Sheila. "Można by to nazwać prześladowaniem", odpowiada Eric. Sheila przyznaje, że w przeszłości tak by postępowała, ale obecna sytuacja jest czystym przypadkiem. Eric jest zmęczony i oznajmia, że chce odpocząć. Sheila prosi, by wpuścił ją na chwilę do mieszkania, gdyż nie chce zostawiać Forrestera w takim stanie. W środku, Eric wyjawia, że celowo wybrał tani hotel, aby nikt go nie znalazł. Sheila wyznaje, że troszczy się o Erica i miała wątpliwości, czy powiedzieć mu o jego żonie i synu, ale uważała, że zasługiwał on na poznanie prawdy. Sheila przypomina Ericowi, by wziął lekarstwa, ale on wyznaje, że nie wziął ich z domu. "Zawsze jesteś pielęgniarką", komentuje Eric. Dodaje, że nie może wrócić do domu, gdyż wciąż jest zły na Quinn i Ridge'a. Spogląda na telefon, ale rzuca nim, kiedy odkrywa, że ponownie dzwoni Quinn. Eric jest wściekły także na Brooke, która znała prawdę, lecz milczała. "Komu mam teraz ufać?", pyta Eric. "Mnie", oznajmia Sheila i ponownie pyta o leki. Proponuje, że uda się do rezydencji Forresterów i dostarczy mu lekarstwa. Eric zgadza się i wręcza jej klucze, prosząc również o zabranie maszynki do golenia. Sheila zapewnia Erica, że nie jest on sam, gdyż ona będzie go bronić i troszczyć się o niego. Po wyjściu Sheili, Eric pije piwo i spogląda na swoją obrączkę, wspominając ślub z Quinn. Rozzłoszczony, zrzuca swoją walizkę z łóżka.

7627.1

Sheila ostrzega Quinn

Sheila zjawia się w rezydencji Forresterów, gdzie zatrzymuje się na chwilę i spogląda na portret Quinn. Kiedy udaje się na górę, Quinn pojawia się w salonie, wciąż próbując skontaktować się z mężem i wspominając wspólne chwile. Słysząc brzęk kluczy, zakłada, że Eric wrócił do domu. Jest w szoku, gdy widzi Sheilę i żąda wyjaśnień. Kobieta wyjawia, że zna miejsce pobytu Erica i przyszła zabrać jego lekarstwa. Quinn chce wiedzieć, gdzie jest jej mąż, ale Sheila oznajmia, że jej tego nie zdradzi. Chce wyjść, lecz Quinn chwyta ją za ramię. Sheila wyrywa się i stanowczym tonem oświadcza "Nigdy więcej mnie tak nie dotykaj".