FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Kimberlin Brown Sheila Carter

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Charles Maceo ochroniarz
Roy Williams Jr.

Streszczenie Edytuj

7630.1

Sheila chroni Steffy

W swoim pokoju hotelowym, Eric nie może uwierzyć, że jego wnuczka postrzeliła Sheilę. Steffy powtarza, że Sheila ma przy sobie broń. Eric chce wezwać pogotowie, lecz Sheila podnosi się i zapewnia, że nic jej nie jest. Liam zwraca uwagę na dziurę po kuli w ścianie i oznajmia, że Steffy spudłowała. Dodaje również, że ktoś na pewno wezwał policję, więc muszą ustalić co powiedzą. Na prośbę żony, Spencer szuka również broni w torebce Sheili, ale znajduje jedynie elektryczną maszynkę do golenia Erica. Tymczasem Sheila odsuwa rękę od ramienia i okazuje się, że została draśnięta przez nabój. Eric prosi kobietę, by to ona zdecydowała co robić dalej, lecz chce ją zabrać do lekarza. Sheila zapewnia, że nic jej nie będzie i przypomina, że jest pielęgniarką. "Nigdy nie sądziłam, że będę musiała przepraszać kobietę, która postrzeliła moją matkę", wyznaje Steffy i przeprasza Sheilę. Do drzwi pokoju puka hotelowa ochrona. Eric chce wziąć winę na siebie, ale Sheila ukrywa się w łazience. Liam udaje przed ochroniarzami, że mieli wezwać policję, gdyż prawdopodobnie słyszeli strzał. Jeden z ochroniarzy informuje, że przeszukują hotel i chce zajrzeć do łazienki. Steffy przysuwa się do ściany, zasłaniając dziurę po kuli, a Sheila wychodzi z łazienki w szlafroku, udając zaskoczenie. Po wyjściu ochrony, Eric dziękuje Sheili.

7630.2

Eric jest wdzięczny Sheili

Steffy raz jeszcze przeprasza za postrzelenie, ale nadal chce wiedzieć, co się dzieje. Eric zapewnia, że nie mieszka z byłą żoną. Steffy dopytuje, dlaczego dziadek nie jest w swoim domu, wspominając słowa Quinn o ich kłótni. Niebawem, Liam wraca do pokoju i informuje, że ochroniarze rozmawiają z policją. Spencer przynosi Sheili maść i opatrunki. Steffy prosi dziadka, by wrócił do domu, ale Eric odmawia, gdyż na razie nie chce być odnaleziony. Steffy sugeruje, by zamieszkał z Ridge'em w domku dla gości. Eric nie chce wdawać się w dyskusje i oznajmia jedynie, że to prywatna sprawa i potrzebuje on przestrzeni dla siebie. Steffy nie ustępuje i prosi Sheilę o wyjaśnienia i chce się upewnić, że dziadek nie jest jej zakładnikiem. Eric prosi wnuczkę, by mu zaufała i prosi ją i Liama o dyskrecję na temat miejsca jego pobytu zwłaszcza przed Ridge'em. "Jesteś bardziej godna zaufania niż twój ojciec", oznajmia Eric. Steffy i Liam zgadzają się milczeć, kiedy Eric grozi, że wyprowadzi się z hotelu i nikt go nie znajdzie. Steffy przytula Erica i opuszcza mieszkanie z Liamem. Forrester zakłada, że wnuczka uda się do Ridge'a po wyjaśnienia. Eric przeprasza Sheilę za to co się wydarzyło, lecz ona stwierdza, że przeżyła gorsze rzeczy. Wkrótce, Eric opatruje Sheili ranę. Kobieta ma nadzieję, że Forrester nie zgoli swojej brody, która czyni go przystojnym. Zwraca również uwagę, że nie wyprowadziła Quinn z błędu, kiedy ta podejrzewała ją o posiadanie broni w torebce. Sheila wyznaje, że w więzieniu marzyła o spędzeniu wspólnych chwil z Erikiem i potępia to, czego dopuścili się Quinn i Ridge.

7630.3

Steffy żąda wyjaśnień

W gabinecie CEO, Ridge odkrywa, że Quinn poinformowała Steffy o kłótni z Erikiem i jego zniknięciu. Forrester zakłada, że prawda i tak wyjdzie na jaw. Wyjawia, że nikt ze znajomych Erica nie wie, gdzie on przebywa. Quinn zastanawia się nad zgłoszeniem zaginięcia, a Ridge przewiduje, że Steffy wkrótce pozna całą prawdę. Forrester krytykuje ostatnie prace Quinn i prosi, by jak najszybciej dokonała zmian, przypominając o uciekającym czasie. Ridge boi się rozmowy ze Steffy i jej reakcji. Quinn rozumie, że jest mu ciężko, ale przypomina, że nie jest jego wrogiem. "Było łatwiej, kiedy nim byłaś", kwituje Ridge. Po wyjściu Quinn, zjawia się Steffy. Ku zaskoczeniu Ridge'a, nalewa sobie alkohol i oznajmia, że miała ciężki dzień. Sugeruje, by zgłosili zaginięcie Erica, który przebywa z Sheilą. Steffy chce wiedzieć, co było przyczyną kłótni Erica i Quinn i zaznacza, że Ridge na pewno coś wie. Prosi, by jej powiedział prawdę, gdyż nie chce domyślać się niestworzonych rzeczy. "Przecież ty i Quinn nie moglibyście mieć romansu. Prawda, tato?", pyta Steffy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki