FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Hope Sally Spectra Jr.

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Linsey Godfrey Caroline Spencer
Theodora Greece Alison Montgomery
Jackson & Leighton Rapo Douglas Forrester

Streszczenie Edytuj

7631.3

Bill oferuje Caroline pomoc

W Spencer Publications, Bill zapewnia Caroline, że zawsze znajdzie czas dla niej i jej synka. Oznajmia Douglasowi, że choć nosi on nazwisko "Forrester", w jego żyłach płynie krew Spencerów. Alison zabiera Douglasa na lody, a Caroline przyznaje wujowi, że wróciła z powodu Thomasa. Ma sobie za złe, że nie wykorzystała okazji, aby być z Forresterem, kiedy ten poleciał za nią do Nowego Jorku. Bill wyśmiewa myśl, że Thomas i Sally tworzą coś realnego i dodaje, że skoro Caroline chce się pozbyć Spectry, on zyskuje kolejny powód, aby chcieć tego samego. Bill obiecuje pomóc siostrzenicy, gdyż zgadza się z nią, że Thomas powinien być przy swojej rodzinie. Caroline nie rozumie, dlaczego Forrester związał się z kimś takim jak Sally, ale Spencer zapewnia, że Spectra nie ma żadnych szans na utrzymanie tego związku.

7631.1

Bill poucza Thomasa

W Spectra Fashions, Sally pyta Thomasa, czy aby na pewno powinni występować na szczycie Spencer Publications, przypominając, że Spencer pragnie upadku ich firmy. Thomas przyznaje, że podejmują ryzyko, ale po to właśnie przeszedł do Spectry, aby świat ujrzał nowy wizerunek firmy. Sally wyznaje, że widok Caroline i Douglasa był dla niej ciężki i musi przyzwyczaić się do myśli, że siostrzenica Billa zawsze będzie obecna w życiu ukochanego. Po wyjściu Sally, zjawia się Bill, oznajmiając, że przyszedł obejrzeć swoją własność. Wyśmiewa pomysł Thomasa, uważając, że w żadnym wypadku Spectra nie pasuje do wydarzenia jakim jest szczyt firmy Spencera. Thomas zaznacza, że jadą do Monako, aby zatrzeć takie wrażenie. Bill stwierdza, że Thomas i Sally nie mogą konkurować z domami mody pokroju Forresterów i mężczyzna nie powinien dawać Sally złudnych nadziei. Spencer krytykuje Thomasa za to, że zawodzi bliskich, w tym swoją rodzinę. Thomas przypomina, że to Caroline go zostawiła. Bill podkreśla, że jego siostrzenica stara się naprawić swój błąd, lecz Thomas skupia się jedynie na tym, aby udowodnić coś całemu światu. Bill żąda, by Forrester skupił się na swoich obowiązkach względem rodziny i zakończył nonsens, jakim jest współpraca z Sally.

7631.4

Quinn chce wiedzieć, gdzie jest Eric

Quinn wraca do domu z nadzieją, że zastanie tam Erica. Jest przerażona, kiedy spostrzega Liama, trzymającego broń Stephanie. Spencer szybko wyjaśnia, że chciał jedynie odnieść pistolet i wyjaśnia, że Steffy zabrała go dla bezpieczeństwa. Quinn chce wiedzieć, czy Steffy i Liam odnaleźli Sheilę, a tym samym Erica. Liam natomiast chce się dowiedzieć, co wydarzyło się między Quinn a Erikiem. Quinn przyznaje, że być może ponownie namieszała w swoim życiu, ale musi spróbować wszystko naprawić i nie pozwoli, aby Eric zniknął z jej życia. Liam uświadamia Quinn, że Steffy rozmawia z Ridge'em i wkrótce wszystkiego się dowie.

7631.2

Steffy poznaje prawdę

W gabinecie CEO, Ridge milczy, kiedy Steffy prosi, by zaprzeczył jakoby miał romans z Quinn. "Co się do cholery dzieje z tą rodziną?", pyta retorycznie Steffy i żąda od ojca wyjaśnień. Ridge uważa, że to nie jest prosta sprawa, ale postanawia nie okłamywać córki i przyznaje, że miedzy nim i Quinn doszło do kilku pocałunków. Steffy jest w szoku i krytykuje zachowanie ojca, która zapewnia, że między nim i żoną jego ojca wszystko skończone. Steffy nie może uwierzyć, że Ridge zdradził Erica w ten sposób i przypomina, że przez całe życie ojciec usprawiedliwia się w ten sam sposób. Ridge powtarza, że nie znajduje dla siebie usprawiedliwienia, lecz Quinn kocha swojego męża. Steffy wreszcie domyśla się, że Brooke poznała prawdę i dlatego odwołała ślub. Ridge przyznaje, że oboje z Quinn skrzywdzili bliskich, których kochają najbardziej. Steffy zastanawia się, czy ojcu chodziło o zemstę, ale on zaprzecza i wyjaśnia, że pragnął zdyskredytować Quinn w oczach Erica. Steffy rozumie już nagłą zmianę uczuć Ridge'a wobec Quinn, kiedy namawiał członków rodziny, aby ją zaakceptowali. Kobieta nie dziwi się Ericowi, który postanowił odejść. "Nie mogę na ciebie patrzeć. Nie mogę sobie wyobrazić co czuje dziadek w tej chwili. Co czuła mama, za każdym razem, kiedy ją zdradzałeś. Krzywdzisz swoich bliskich. Jesteś świetnym ojcem i projektantem, ale jeśli chodzi o twoje życie miłosne...", wyrzuca ze siebie Steffy. Ridge prosi o szansę na zrehabilitowanie się, ale Steffy nie wie, czy to możliwe. Kobieta przypomina, jak ostrzegała Erica i walczyła, by nie związał się on z Quinn. Ridge ze łzami w oczach patrzy na córkę, która oznajmia, że choć go kocha, nie wie co ma o nim myśleć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki