FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Kimberlin Brown Sheila Carter
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Spencer

Streszczenie Edytuj

7633.1

Ridge martwi się o ojca

W gabinecie CEO, Ridge lamentuje, że przez sprawę z Quinn stracił już ojca i Brooke. Nie pozwoli sobie na utratę córki i zamierza naprawić każdą relację, którą zniszczył, trzymając Sheilę z dala od ich rodziny. Brooke ma nadzieję, że kobieta nie przebywa obecnie z Erikiem, który nie odpisuje na wiadomości syna. Ridge wyjawia byłej żonie, że jego ojciec jest zły także na nią za niewyjawienie mu prawdy. Oboje są zgodni, że nie mogą pozwolić Sheili na wykorzystanie bezbronnego Erica.

7633.2

Wyatt domaga się wyjaśnień

W rezydencji Forresterów, Steffy oznajmia Quinn, że nie zamierza pomijać faktu jej zdrady z Ridge'em. Quinn zapewnia, że cofnęłaby czas, gdyby mogła to zrobić, ale pozostało jej jedynie prosić Steffy o wybaczenie i pomoc w odzyskaniu Erica. Zjawia się Wyatt, który chce omówić coś z Erikiem. Steffy oznajmia, że jej dziadek już tu nie mieszka, a następnie opuszcza rezydencję. Wyatt domaga się wyjaśnień od Quinn, która powtarza, że skrzywdziła cudownego człowieka i musi wszystko naprawić. Wyatt proponuje matce, by porozmawiała z mężem, lecz ona wyznaje, że nie zna miejsca pobytu swojego męża, podobnie jak reszta rodziny. Wyatt chce wiedzieć, co doprowadziło do wyprowadzki Erica, ale zjawia się Ridge. Wyatt zapewnia matkę, że chciałby pomóc Ericowi, który przyjął go do rodziny. Quinn prosi syna, by wrócił do swojego domu, gdyż jest wykończona. Po wyjściu Spencera, Quinn wyznaje, że jest przerażona nieobecnością męża, którego nie może stracić.

7633.3

Steffy próbuje dotrzeć do Erica

W pokoju hotelowym Erica, Sheila upewnia się, że mężczyzna zażył swoje lekarstwa. Kobieta nie może znieść wyglądu zdradzonego i cierpiącego Erica i kładzie na jego ręce swoją. Forrester chce zostać sam, więc Sheila wychodzi, przypominając, że jest tuż obok, gdyby czegoś potrzebował. Wchodząc do swojego pokoju, kobieta zauważa Steffy, która zjawia się u Erica. Steffy wyznaje dziadkowi, że martwi się o niego i nie mogła trzymać się z dala. Eric jest wdzięczny, że wnuczka nikomu nie wyjawiła jego miejsca pobytu. Podtrzymuje, że nie chce spotykać nikogo z rodziny i tłumaczyć co się dzieje. Eric wspomina, że sam zachęcał Quinn i Ridge do zacieśnienia więzi. Steffy jest pewna, że oboje z niego nie szydzili i żałują tego, czego się dopuścili. Przyznaje dziadkowi, że rozmawiała z Quinn, która jest w rozsypce i nadal mocno go kocha. Nie próbuje usprawiedliwiać jej ani Ridge'a, ale jest przekonana o wyrzutach sumienia obojgu. Eric jest zaskoczony, gdyż sądził, że wnuczka będzie doradzać mu rozwód. Steffy jednak uważa, że dziadek wciąż kocha Quinn. Eric dziękuje jej za przyjście, a Steffy prosi go, by trzymał się z dala od Sheili i nie zapomniał, że jest ona niebezpieczna.

7633.4

Sheila całuje Erica

Sheila wychodzi ze swojego pokoju i spogląda na hol oraz drzwi mieszkania Erica. Następnie wraca do pokoju i wraca wspomnieniami do dnia swojego ślubu z Erikiem. Sheila dostrzega przez wizjer w swoich drzwiach, że Steffy wyszła z mieszkania Erica. Kobieta udaje się do Forrestera i pyta jak przebiegła wizyta wnuczki. Eric wyznaje Sheili, że Steffy zabroniła mu się zbliżać do niej. Sheila rozumie, lecz sądzi, że przydałaby mu się chociaż jedna lojalna, wspierająca osoba. Eric zastanawia się, kim jest lojalna osoba. "Taka, która mówi ci prawdę, nawet najgorszą", odpowiada Sheila. Forrester przyznaje, że Carter była z nim szczera od czasu swojego powrotu i dziękuje jej za to. Sheila chciałaby prosić o coś w zamian, a następnie całuje zaskoczonego Erica.