FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Kimberlin Brown Sheila Carter
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Linsey Godfrey Caroline Spencer

Streszczenie Edytuj

7635.1

Steffy współczuje Caroline

Caroline zjawia się w gabinecie CEO w FC, gdzie Steffy kończy rozmowę z Rickiem, który wraz z Mayą, Zende i Nicole są w drodze do Monte Carlo. Steffy współczuje Caroline z powodu Thomasa, lecz ona oznajmia, że ma wiele innych powodów do radości. Nie rozumie jednak, dlaczego Forrester nie dostrzega, że Sally nie jest dla niego odpowiednią partnerką. Caroline postanawia nie przeszkadzać już Steffy, która musi przygotować się do lotu. Ona zapewnia jednak, że rodzina jest dla niej najważniejsza i nie chce, by Douglas wychowywał się bez ojca. Caroline wierzy, że z pomocą Steffy i Billa zjednoczy swoją rodzinę. Z kolei Steffy ma nadzieję, że Bill nie będzie zbytnio zamęczał jej brata. Caroline zaznacza jednak, że pragnie, aby Thomas wrócił do niej z własnej woli.

7635.2

Thomas jest poruszony słowami Billa

W Spencer Publications, Thomas jest w szoku, kiedy Bill informuje go, że Caroline jest śmiertelnie chora. Dodaje, że musiał wyciągnąć z niej tę informację siłą, gdyż nie chce dla nikogo być ciężarem. Thomas domyśla się, że Spencer wiedział o wszystkim, kiedy pojawił się w Spectrze i żądał jego powrotu do Caroline. Bill stwierdza, że mężczyzna nie może nadrobić już czasu, którego nie spędził z Caroline i Douglasem, ale może zmienić swoje życie i stworzyć wspomnienia dla Douglasa, który niebawem straci matkę. Uważa też, że powinien żałować tego, że porzucił rodzinę. Wściekły Thomas ponownie wyrzuca mu, że to Caroline nie chciała zbudować z nim rodziny, kiedy on był na to gotów. Bill wyciąga od mężczyzny, że wciąż kocha ona Caroline i nakłania go, by był przy niej i Douglasie. Forrester przyznaje mu rację. Bill uważa, że Thomas dał się omotać "rudzielcowi" i wyznaje, że bardzo żałuje tego, iż jego synowie dorastali bez niego. Uświadamia Thomasowi jak cenne są teraz dla Douglasa chwile z obojgiem jego rodziców. Dodaje, że lekarze Caroline są w Nowym Jorku, więc ona też tam musi być - podobnie jak Thomas. Po wyjściu Forrestera zjawia się Caroline. Bill przyznaje siostrzenicy, że nie łatwo było urobić Thomasa, lecz wreszcie się udało. Nie chce zamęczać jej szczegółami i oznajmia jedynie, że Forrester wraca z nią i ich synkiem do Nowego Jorku. Uradowana Caroline chce wiedzieć, jak jej wuj tego dokonał. "Po prostu. Powiedziałem mu, że umierasz", odpowiada z uśmiechem Bill. Caroline wyrywa się z uścisku i patrzy na niego zszokowana.

Thomas wraca do Spectra Fashions i przegląda w telefonie wspólne zdjęcia z Caroline i Douglasem, wspominając słowa Billa o umierającej kobiecie.

7635.3

Ridge martwi się o ojca

W rezydencji Forresterów, Ridge wyjawia Quinn, że nie leci do Monte Carlo z powodu ojca. Quinn wyznaje, że Eric nie odpowiada na jej wiadomości. Oboje są zgodni, że Sheila może wykorzystać cierpienie Forrestera do własnych celów. Quinn żałuje, że nie śledziła Sheili, ale Ridge uważa, że odnaleziony ojciec uciekłby ponownie. "Ta potworna kobieta, jego była żona, jest jego powierniczką? Tak nie powinno być!", dodaje Quinn. Kiedy wychodzi do sypialni, zjawia się Steffy. Ridge wyjawia córce, że z Quinn jest źle. Steffy zauważa, że z Ridge'em podobnie i wyznaje mu, że spotkała się z Erikiem. Ridge chce wiedzieć, gdzie zatrzymał się jego ojciec, a Steffy potwierdza, że przebywa on z Sheilą.

7635.4

Sheila chce wspierać Erica

W swoim pokoju hotelowym, Eric przystaje na propozycję Sheili, która chce zabrać jego rzeczy do pralni. Kobieta wspomina ich ostatni pocałunek. Sheila żałuje, że musiała być osobą, która powiedziała Ericowi prawdę. Wciąż jest zła na Quinn i Ridge'a, którzy milczeli przed długi czas na temat swojej zdrady. Eric ma wątpliwości, czy kilka pocałunków można nazwać romansem. Sheila nie chce ranić Forrestera, lecz uważa, że powinien dostrzec jacy naprawdę są jego żona i syn. "A ty, Sheila? Jaka jesteś naprawdę?", pyta Eric. Ona odpowiada, że ciężko pracowała, aby się zmienić. Eric docenia, że Sheila powiedziała mu prawdę i ochroniła Steffy. Z przykrością zaznacza jednak, że zbyt wiele wydarzyło się między nimi, aby mogli wrócić do tego, co mieli między sobą. Sheila cieszy się z tego, że Eric uważa ją za przyjaciółkę. "Mogę odejść, jeśli chcesz. Mogę też zostać", dodaje. "Ja po prostu nie wiem, czego chcę", odpowiada Eric. Sheila ma nadzieję, że ani Steffy ani Liam nie zdradzą pozostałym członkom rodziny miejsca pobytu Erica. Kobieta przytula go i uśmiecha się do siebie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki