FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Reign Edwards Nicole Avant Forrester
Rome Flynn Zende Forrester Dominguez (#2)
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Spencer
Karla Mosley Maya Avant Forrester

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Linsey Godfrey Caroline Spencer
Kelly Kruger Eva
Gilles Marini Dr Gohde
Jessica Sow modelki / modele
Celia Bulcourt
Eva Leonard
Gwendalina Donnio
Charlotte Murray
Nicolas Limery
Kailua Smimutoga
David Lebreton
Remy Jobert
Mackenzie Brassfield
Sophia Goslitski
Lina Sandberg
Andrew Biernat
Tosh Yanez

Streszczenie Edytuj

7639.5

Maya i Rick boją się o Lizzy

W pokoju hotelowym, Maya oznajmia Rickowi, że będą musieli znaleźć za nią zastępstwo, gdyż ona zostaje przy Lizzy, która gorączkuje. Niebawem, dr Gohde bada dziewczynkę i zapewnia jej rodziców, że to normalne objawy u dziecka, które przebyło długą podróż. Lekarzowi wydaje się, że skądś zna Mayę, a Rick wyjaśnia, że kobieta jest modelką i miała dzisiaj być na pokazie. "I zrezygnowała pani z pokazu z powodu małej gorączki dziecka", pyta, a Maya i Rick spoglądają po sobie. Gohde i Rick komplementują Mayę.

Na przystani w Monako, Bill pyta Brooke, czy czuje zapach pieniędzy, unoszący się nad miastem. Następnie wyciąga z kieszeni fałszywy banknot ze swoja podobizną, zatytułowany "Dollar Bill". Wyjawia, że planuje je rozdawać podczas zbiórki pieniędzy. Brooke współczuje mężowi, który miał nadzieję na zbudowanie wieżowca w miejscu budynku Spectry, gdyż firma nie upadnie, skoro Thomas ją wspomaga.

Zza kulisami FC, Nicole wyznaje Zende, że jest z niego dumna, gdyż to pierwszy pokaz z wykorzystaniem jego projektów.

Za kulisami SP, Sally komplementuje jacht Billa, znajdujący się nieopodal. On jednak sugeruje Spectrze, by nie przyzwyczajała się do tego wszystkiego. Ona sądzi jednak, że mają szansę wygrać i ostrzega Billa, by nie próbował sabotażu. Kiedy dziewczyna odchodzi, dzwoni Caroline, lecz Bill odrzuca połączenie. Caroline, która wróciła do Nowego Jorku, prosi wuja o kontakt, gdyż nie może dłużej okłamywać Thomasa.

Na molo, Thomas wspomina słowa Billa o umierającej Caroline. Chwilę później udaje się za kulisy Spectry, gdzie Sally przekonuje go, by przestał się stresować.

Na molo, Steffy kończy telefoniczną rozmowę z Liamem. Bill sugeruje, by syn przyleciał oblewać ich zwycięstwo, ale Steffy przypomina, że najpierw muszą wygrać. "Załatwione", oznajmia Bill. Steffy zaznacza, że nie zamierza oszukiwać brata i wszystko ma odbyć się uczciwie. Spencer oznajmia jednak, że darzy szacunkiem Thomasa, który porzucił Caroline i Douglasa. Bill wraca za kulisy, gdzie Wyatt pyta go wprost, czy zamierza w jakikolwiek sposób pogrążyć Spectrę, ale on każe się synowi uspokoić.

7639.4

Rozpoczyna się pokaz strojów plażowych

Steffy wita wszystkich zebranych na molo i oficjalnie rozpoczyna pojedynek obydwu domów mody, które zaprezentują linie kostiumów plażowych. Zebrani goście zagłosują pod koniec na swojego faworyta za pomocą pobranej wcześniej aplikacji. Wśród prezentujących kreacje modelek i modelów znajdują się także Brooke, Nicole (mająca na sobie bikini projektu Zende). Tymczasem Bill spogląda na logo Spectry i wyobraża sobie, że dokonuje otwarcia swojego wymarzonego wieżowca. Uśmiecha się, ale przestaje, kiedy spogląda na Sally, a potem na Thomasa. Steffy droczy się z bratem na temat tego, kto przegrywa pojedynek, ale Thomas pyta jakie to wszystko ma znaczenie. Wyznaje, że chciałby być lepszym ojcem dla Douglasa. Steffy uważa, że to nie miejsce i czas, by rozmawiać o Douglasie czy Caroline. Thomas wraca za kulisy Spectry, gdzie przygotowuje się do zaprezentowania męskich kostiumów plażowych. Sally nie może nacieszyć się reakcją publiczności. Tymczasem Nicole życzy mężowi powodzenia za kulisami FC. Thomas i Zende rozpoczynają swoim występem pokaz męskich kostiumów kąpielowych.

7639.3

Bill ogłasza zwycięzcę

Brooke wraca za kulisy SP i komplementuje pracę Katie przy promocji przedsięwzięcia. Katie uważa, że część zasług należy się Wyattowi. Niebawem, Katie zapowiada pokaz kreacji finałowych, w których występują Steffy i Sally. Bill udaje się za kulisy Spectry, aby pogratulować Thomasowi wykonania świetnej pracy. Nakazuje mu jednak teraz zająć się Douglasem i jego umierającą matką. Po zakończeniu pokazu, Katie zapowiada Billa, który ma ogłosić zwycięzcę. Spencer spogląda na swój telefon, na którym widnieje informacja, że najwięcej głosów zebrał dom mody Spectra Fashions. "Zwycięzcą jestem ja", oświadcza po chwili Bill i dodaje, że pokaz nie był pojedynkiem domów mody, lecz chodziło wyłącznie o zbiórkę pieniędzy dla dzieci z fundacji Spencera - zebrano ponad 1 mln 100 tys. dolarów.

7639.2

Wyatt całuje Katie

Wyatt podbiega do podekscytowanej Katie, która nie może uwierzyć w sumę, jaką zebrano dzięki ich pomysłowi. W przypływie emocji, Wyatt całuje Katie! Zaskoczona kobieta po chwili odwzajemnia pocałunek.

Fakty Edytuj

  • Eva występuje bez linii dialogowych.