FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Kimberlin Brown Sheila Carter

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Marshel Adams Beatrice
Dick Christie Charlie Webber
Camelia Somers Charlotte

Streszczenie Edytuj

7643.4

Ridge opowiada Steffy o rozmowie z ojcem

W gabinecie CEO, Steffy i Liam dyskutują o przebiegu wydarzeń podczas pokazu w Monako i powrocie Thomasa do Nowego Jorku. Liam zwraca uwagę, że bez Thomasa firma Sally pójdzie na dno. Zjawia się Ridge, który potwierdza, że rozmawiał z ojcem, który przebywa z Sheilą. Liam wraca do pracy w SP, a Steffy pociesza Ridge'a, który opowiada jej o rozmowie z Erikiem. Ridge uważa, że ciężko będzie mu się pojednać z ojcem, zwłaszcza kiedy Sheila podsyca ich konflikt. Forrester wciąż nie rozumie, kto poinformował Sheilę o nim i Quinn.

7643.1

Wyatt proponuje Katie randkę

W biurze FC, Katie dziękuje Wyattowi, że podwiózł ją do firmy. Kobieta wciąż nie może zapomnieć o intymnej chwili Mai i Zende, którą zauważyła. Wyatt uważa, że to nie było nic wielkiego - w przeciwieństwie do tego, co wydarzyło się między nim a Katie. Zjawia się Charlotte, która pyta Wyatta o Monako i żałuje, że nie mogła tam pojechać. Dziewczyna zostaje wezwana do szwalni, ale zaznacza, że miło było znów spotkać Wyatta. Katie zauważa zauroczenie Charlotte, ale Wyatt woli rozmawiać o Katie. Ona oznajmia, że uważa ich pocałunki za urocze, ale śmieszny jest dla niej fakt, że oboje zachowują się jak para nastolatków. Oboje powinni sobie kogoś znaleźć. Wyatt chce wiedzieć, czy właśnie został porzucony, ale Katie przypomina, że nie są parą. Spencer proponuje wspólne spędzenie wieczoru i proponuje, by kontynuowali dobrą zabawę, gdyż oboje sobie na to zasłużyli.

7643.3

Charlie żąda odpowiedzi

Sheila wraca do swojego pokoju hotelowego i jest zaskoczona, że Charlie wciąż tam przebywa. Sheila przekonuje go, że małżeństwo Erica i Quinn nie ma szans. Charlie zaznacza, że nie lubi Quinn, ale Sheila powinna trzymać się od tej sprawy z daleka. Sheila jest zdenerwowana jego uwagą i zaznacza, że jest dobrą przyjaciółką i sama wie, co jest najlepsze dla Erica, gdyż kiedyś była jego żoną. "I znów chcesz nią zostać?", pyta Charlie i dodaje, że tak na pewno się nie stanie. W mieszkaniu zjawia się Beatrice, przepraszając za pojawienie się wcześniej niż się umawiały. Ekscentrycznie ubrana kobieta zaczyna wymachiwać rękami w powietrzu. Charlie wyczuwa, że Sheila coś knuje i zapowiada, że dowie się o co chodzi. Sheila łapie mężczyznę za palec wskazujący, który wyciągnął w jej kierunku i oznajmia "Po moim trupie. Albo twoim", a następnie wybucha śmiechem. Beatrice rozstawia kadzidła i przechadza się z nimi po pokoju. Zdezorientowany Charlie ponownie pyta Sheilę, czy pragnie ona znów zostać żoną Erica.

7643.2

Quinn błaga o wybaczenie

W rezydencji Forresterów, Eric oznajmia Quinn, że nie potrafi jej znów zaufać. Kobieta sugeruje terapię małżeńską, gdyż nie chce kończyć małżeństwa z powodu kilku głupich pocałunków. Eric upiera się jednak, że było to coś znacznie większego. Quinn wyznaje, że zamartwiała się o niego. Eric oznajmia, że wszystko z nim w porządku, minął mu już gniew i chce po prostu ułożyć sobie życie na nowo. "Beze mnie?", pyta Quinn i chce zacząć się tłumaczyć, ale Eric uważa, że zrozumienie jej zdrady byłoby potrzebne, gdyby zamierzali ratować swoje małżeństwo - a nie zamierzają. Quinn rozpaczliwie przyrzeka, że jest gotowa zrobić wszystko, byleby Eric nie kończył ich związku. Zaznacza, że ona i Ridge nawet się nie lubią i nie rozumieją co między nimi zaszło. "Po prostu się temu poddaliście!", oznajmia wzburzony Eric. Zapewnia, że nie kwestionuje jej miłości, ale w małżeństwie chodzi też o lojalność i oddanie. "To był mój syn! Jak do cholery chcesz to naprawić?", pyta Eric. Quinn przypomina mężowi jak bardzo walczyli o swój związek i nie chce, by wybrali najprostsze rozwiązanie, jakim jest rozwód. Eric oświadcza, że decyzja nie była łatwa, gdyż bardzo cierpiał. Quinn nie może znieść faktu, że kiedy ją podejmował, była przy nim Sheila. Doskonale wie jednak, że Eric jest cudownym i przebaczającym człowiekiem i żywi nadzieję, że mężczyzna wybaczy jej raz jeszcze. Zapewnia, że zanim się pogubiła była oddaną żoną. "Wierzę w siłę naszej miłości, która może przetrzymać i pokonać wszystko. Błagam, powiedz, że ty też tak uważasz", prosi Quinn.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki