FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Kimberlin Brown Sheila Carter
Alley Mills Pamela Douglas

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Marshel Adams Beatrice
Dick Christie Charlie Webber

Streszczenie Edytuj

7645.1

Katie i Wyatt ulegają pokusie

W biurze FC, Katie poucza Wyatta, że nie może tak po prostu jej całować, gdyż ktoś może ich przyłapać. Wyatt wypomina jej umówienie go z Charlotte i choć stażystka śmieje się z jego żartów, on stoi teraz przed Katie. Ona próbuje wyprosić go z biura, ale on się nie zgadza. Mimo wątpliwości Katie, Wyatt przekonuje, że oboje są dorośli, wolni i mogą robić co chcą. Katie uważa, że nie mogą zignorować niektórych faktów, takich jak różnica wieku czy Quinn i Bill. Wyatt nie daje za wygraną i całuje Katie, która nie protestuje. Oboje przenoszą się na sofę, ale Katie prosi, by zwolnili tempo. Oboje zastanawiają się, czy mogą siebie nazwać "przyjaciółmi z korzyściami". Rozbawiony Wyatt prosi Katie, by przestała myśleć i analizować, a zaczęła czuć. Katie oznajmia wreszcie, że pora, aby zaczęli się bawić. Wyatt komplementuje Katie i uważa, że cechy jej charaktery pobudzają jego impulsywność, dlatego tworzą świetną parę. Katie całuje Wyatta.

7645.4

Quinn i Eric wracają do siebie

W rezydencji Forresterów, Eric zapewnia Quinn, że zarówno ona jak i on jak i jej portret są tam, gdzie powinni być. Quinn zapewnia męża, że już nigdy go nie zawiedzie. Kiedy dzwoni Pamela, jest zaskoczona, że odbiera Eric. On wyjawia, że dał Quinn drugą szansę i nie chce słyszeć narzekań Pameli. Ona oznajmia, że woli, aby Eric związał się z Quinn niż z Sheilą. Niebawem, Eric przeprasza żonę za swoje odejście, ale potrzebował czasu na przemyślenia. Małżonkowie są zgodni, że oboje wprowadzili wzajemnie wiele do swojego życia. Eric siada przy fortepianie, a Quinn wolnym, tanecznym krokiem zbliża się do niego. Małżonkowie padają sobie w ramiona. Eric wyjawia żonie, że tęsknił za jej dotykiem. Nie mógłby znieść, gdyby Quinn zginęła postrzelona przez Deacona. Ona zapewnia, że nigdy nie da mu już powodu do odejścia. Nie może nacieszyć się szczęściem i dziękuje mężowi za zaakceptowanie jej ze wszystkimi niedoskonałościami. Quinn nie chce czuć już takiej pustki jak po jego odejściu i obiecuje oddanie jemu i ich małżeństwu, gdyż znowu dostrzega w jego oczach zmienioną siebie. Eric oznajmia, że nie chce, aby była ona idealna, lecz oddana. "Czasem trzeba coś stracić, aby zacząć to doceniać", oznajmia Quinn, wyznaje miłość Ericowi i prosi, by nigdy nie wątpił w jej całkowite oddanie.

7645.3

Sheila jest zrozpaczona decyzją Erica

W pokoju hotelowym Sheili, Charlie wciąż nie może uwierzyć w plan kobiety. Beatrice kończy wstępny szkic portretu i wychodzi. Charlie uważa, że Sheila śni, jeśli uważa, że jej podobizna zawiśnie na ścianie Forresterów. Sheila wykrzykuje, że pragnie portretu, skoro była żoną Erica - podobnie jak Stephanie czy Quinn - bez względu na to czy będzie umieszczony nad kominkiem Forresterów. Charlie uważa, że Sheila nie docenia Quinn, do której Eric właśnie wraca. Sheila nie wierzy, że ich pojednanie jest możliwe, gdyż Eric miał czas na przemyślenie wszystkiego, a przede wszystkim dostrzegł, że ona się zmieniła. Argumenty Charliego sprawiają jednak, że Sheila postanawia wybrać się do rezydencji Forresterów. Charlie uważa jednak, że kobieta wyszłaby na prześladowczynię. Mężczyzna panikuje, kiedy dzwoni Pamela. Informuje ukochanego, że Eric wrócił do Quinn. Sheila ze łzami w oczach pyta jak Eric mógł wybaczyć żonie. Charlie próbuje pocieszyć rozczarowaną kobietę, ale ponownie powtarza, że sprawy Erica i Quinn jej nie dotyczą. Sheila nie zamierza się poddawać, gdyż Eric był jej mężem na długo zanim pojawiła się Quinn - i będzie nim znowu. Sheila przyrzeka znaleźć wszelkie brudy na Quinn i ją zniszczyć, a jej powstający portret zawiśnie kiedyś na ścianie Erica. "A jeśli powiesz komuś o moim planie - ty również zawiśniesz", Sheila grozi Charliemu.

7645.2

Portret Sheili pojawia się nad kominkiem Erica

Kiedy Eric i Quinn całują się w salonie, portret Quinn zmienia się wraz z uderzeniem i odgłosem pioruna, a w jego miejscu pojawia się portret Sheili, uśmiechającej się wprost do kamery.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki