FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Kimberlin Brown Sheila Carter
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Forrester
Alley Mills Pamela Douglas
Annika Noelle Hope Logan (#3)
Aaron D. Spears Justin Barber
Jeremy Ray Valdez Alex Sanchez

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Pierson Fodé Thomas Forrester (#4)
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Dan Martin Bradley Baker
Noelle Mahasin pielęgniarka

Streszczenie Edytuj

Na posterunku policji, detektyw Alex Sanchez gratuluje Bakerowi awansu na Zastępcę Szefa policji. Sanchez zapewnia, że rozwiążą sprawę postrzelenia Billa, a Baker wspomina, że między Spencerami i Forresterami od dawna toczy się konflikt. Tymczasem Justin dzwoni do detektywa i ponownie pyta go o dokumenty znalezione przy Billu, ale Sanchez powtarza, że są one dowodem w sprawie. Niebawem, policjant przekazuje Bakerowi i Sanchezowi nagranie z monitoringu, na którym Ridge opuszcza w swoim samochodzie posiadłość Billa jako ostatni.

Thomas zjawia się w Spencer Publications, szukając Billa. Jest zaskoczony, kiedy Justin informuje go o postrzeleniu Spencera. Thomas przyznaje, że zna prawdę o zmyślonej przez Billa historii na temat choroby Caroline. Kiedy pyta o zamachowca, Justin radzi mu, by porozmawiał ze swoją przyjaciółką Sally, która niedawno urządził strzelaninę w ich firmie.

7793.3

Thomas odwiedza Sally

Sally jest zaskoczona, kiedy w jej mieszkaniu zjawia się Thomas. Mężczyzna przeprasza, że zranił ją nie najlepiej kończąc ich związek. Sally stwierdza, że było to skomplikowane i pyta o zdrowie Caroline. Thomas informuje ją, że oboje zostali zmanipulowani przez Billa, który wymyślił historię choroby Caroline, aby zniszczyć Spectrę i wybudować swój wieżowiec. Sally jest w szoku, a Thomas przyznaje, że dopiero co dowiedział się prawdy od Caroline. Oboje są zgodni, że ciężko jest współczuć Billowi, któremu wszystko uchodzi płazem, a którego nienawidzą. Sally wspomina, że Spencer nie dotrzymał także obietnicy o odbudowie Spectry i rozpacza nad tym, że Bill pozbawił ją wszystkiego. Thomas wspomina o zniszczonym przez Sally modelu wieżowca Billa i pyta, czy to ona stoi za zamachem na Spencera.

7793.2

Steffy, Liam i Hope oraz Katie i Wyatt czuwają w szpitalu

W szpitalu, Liam prosi ojca, by się ocknął, obiecując, że znajdą jego zamachowca. Tymczasem Wyatt nie wini Katie za jej pytanie, ale zapewnia, że nigdy nie strzeliłby do swojego ojca. Steffy dołącza do nich, zastanawiając się, czy policja natrafiła na jakiś ślad. Pojawia się Hope, a niebawem z pokoju ojca wychodzi także Liam. Hope składa mu wyrazy współczucia i wszyscy wspólnie zastanawiają się nad motywem zamachu. Katie wyjawia reszcie, że chciała rozmówić się z Billem, który dowiedział się o jej zaręczynach z Wyattem i groził jej odebraniem Willa. Wyatt postanawia wejść do sali ojca. Przeprasza nieprzytomnego Billa, że sprawy wymknęły im się spod kontroli.

W rezydencji Loganów, Ridge oznajmia Brooke, że gardzi Billem, ale nie strzelał do niego. Chciałby jednak uścisnąć dłoń osobie, która to zrobiła.

7793.1

Alex Sanchez przesłuchuje Ridge'a

Ridge i Brooke zjawiają się w gabinecie CEO, gdzie niebawem Pamela informuje ich o przybyciu detektywa Alexa Sancheza. Mężczyzna zauważa podbite oko Ridge'a, który przyznaje, że pokłócił się zeszłej nocy z Billem. Sanchez prowokacyjnie pyta Forrestera czy chciał oddać Billowi, próbując zakończyć jego życie. Rozdrażniony Ridge oświadcza, że nie strzelał do Billa i chciałby już wrócić do pracy. Sanchez wychodzi, sugerując Ridge'owi, by nie wyjeżdżał poza miasto. Brooke jest zła na oskarżenia pod adresem męża i stwierdza "Co za osoba mogłaby strzelić do drugiego człowieka?". Ridge doznaje olśnienia i oświadcza, że wie, kto postrzelił Billa, a następnie opuszcza gabinet w pośpiechu. Niebawem zjawia się wciąż roztrzęsiona Katie, informując Brooke o stanie Billa. Brooke wyjawia siostrze, że Ridge'owi wydaje się, iż zna tożsamość zamachowca.

Wyatt zjawia się w Spencer Publications i jest zaskoczony widokiem Justina w gabinecie ojca. Wyjaśnia, że zamierza zająć się firmą pod nieobecność Billa, lecz Justin informuje go, że to on zarządza firmą, gdyż Bill usunął z nich obydwu synów. Wyatt stwierdza, że Justin rozkoszuje się siedzeniem w fotelu przyjaciela, który walczy o swoje życie. Justin, naśladując Billa, wystawia swoje nogi na biurku, a Wyatt chce wiedzieć czy to on postrzelił Spencera.

Ridge zjawia się w Il Giardino, podchodzi do Sheili i pyta "Ty próbowałaś zabić Billa. To byłaś ty, prawda?".

Fakty Edytuj

  • Bill i Sheila występują bez linii dialogowych.