FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Annika Noelle Hope Logan (#3)
Jeremy Ray Valdez Alex Sanchez

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Dan Martin Bradley Baker
Jill Remez Dr Flores
Marisa Vitali Lindsey

Streszczenie Edytuj

Na posterunku policji, Sanchez przyznaje Bakerowi, że nie można wykluczyć, iż Bill rzeczywiście próbuje wrobić Ridge'a. Detektyw stwierdza, że muszą najpierw wykreślić pozostałych podejrzanych, aby orzec o winie Forrestera. Baker prosi o informacje na temat postępu w śledztwie, więc Alex wyjawia, że zamierza przyjrzeć się bliżej Quinn Forrester, którą łączą z Billem dosyć burzliwe relacje. Sanchez zauważa, że Quinn także ma wiele powodów, by nienawidzić Billa i sama również ma za sobą kryminalną przeszłość. Detektyw wspomina o porwaniu przez Quinn Liama i zamierza ją przesłuchać.

7804.3

Bill jest przekonany o winie Ridge'a

W szpitalu, Liam prosi Billa, by raz jeszcze zastanowił się nad swoimi zeznaniami, gdyż Ridge znajduje się w areszcie. "A ja w szpitalu", oświadcza Bill, przekonany, że to ten "tchórz" go postrzelił. Liam przypomina ojcu, że wiele osób miało motyw, aby się na nim zemścić, jednak Bill uważa, że nikt nie nienawidzi go bardziej niż Ridge. Kiedy jednak Bill nie może przyznać synowi, że widział Ridge'a z bronią w ręku, Liam powtarza ojcu, że to nie Forrester go postrzelił. Kiedy Bill zaczyna odczuwać irytacje, włączają się dźwięki ostrzegawcze aparatury, a do sali wbiega dr Flores i prosi Liama, by wyszedł. Na korytarzu, Liamowi kręci się w głowie. Lindsey podchodzi do niego i prosi, by wziął głęboki oddech.

7804.2

Hope broni się przed oskarżeniami Steffy

W gabinecie CEO, Steffy przyznaje, że nie chciała dokładać Liamowi zmartwień, ale poprosiła go o wstawienie się z Ridge'em u Billa. Hope cieszy się, że Steffy dostrzega swoją winę, gdyż wiele tych przykrych zdarzeń nie zdarzyłoby się, gdyby nie jej działania. Steffy czuje się urażona słowami przyrodniej siostry, która jednak zaznacza, że nie próbuje wszcząć kłótni, a jedynie stwierdza, iż wszystkie problemy zaczęły się w noc, kiedy Steffy przespała się z Billem. Dodaje także, że Steffy złamała obietnicę o byciu szczerą i nie powiedziała mężowi o oświadczynach Billa. Steffy powtarza, że zamierzała to zrobić, ale nie chciała rozmawiać z Liamem, kiedy ten spędzał czas w szpitalu. Steffy żąda od Hope szczerości i przyznania, czego najbardziej pragnie. Hope oznajmia, że chce, aby Liam był szczęśliwy i zaznał uczucia rodzicielstwa. Steffy sądzi jednak, że córka Brooke sama chciałaby związać się z Liamem. Hope nie zaprzecza, że wciąż troszczy się o Spencera, a Steffy prosi ją, by nie niszczyła tego, co ona i Liam próbują odbudować. Hope powtarza, że nie chodzi tu o nią, a o samą Steffy, która jest odpowiedzialna za powstały chaos. Dodaje, że Liam ma złote serce i zasługuje na kogoś, kto to doceni. "Doceniam go", odpowiada Steffy, a Hope radzi jej, by wreszcie zaczęła się tak zachowywać. Steffy bez słowa opuszcza gabinet.

7804.1

Sanchez przesłuchuje Quinn

W biurze FC, Eric prosi Brooke przez telefon, aby przekazała Ridge'owi, że wszyscy są z nim myślami. Quinn nie może uwierzyć, że Ridge płaci za coś, czego nie zrobił. Uważa jednak, że było kwestą czasu, kiedy Bill doprowadzi kogoś do ostateczności. Eric jest przekonany, że Bill nie pamięta postrzału, a jedynie wcześniejszą kłótnię z Ridge'em. Quinn przeprasza męża za swoje wybuchy złości i przyznaje, że powinna skupić się na rodzinie i problemie Ridge'a. Eric przekonuje, że muszą znaleźć prawdziwego zamachowca. Niebawem, w biurze zjawia się Sanchez i wypytuje Quinn o jej relacje z Billem. Eric oświadcza, że Quinn spędzała wieczór z nim, choć wyszła na krótki spacer. Quinn i Eric nie mogą uwierzyć w oskarżenia Sancheza. On zauważa jednak ciekawe to, że zarzuty przeciwko niej w sprawie porwania Liama zostały wycofane i prosi, by opowiedziała mu więcej o swoich relacjach z Liamem.

7804.4

Liam dokonuje szokującego odkrycia

Liam jedzie samochodem, a w myślach wspomina rozmowę z ojcem i zaczyna odtwarzać wydarzenia z nocy, kiedy Bill został postrzelony. Liam zatrzymuje samochód i próbuje się uspokoić. Wspomina słowa ojca, który jest przekonany o winie Ridge'a, a następnie słyszy w swojej głowie wystrzał pistoletu. Kiedy dzwoni Hope, Liam sięga po telefon, ale spada on pod siedzenie. Liam próbuje go dosięgnąć, lecz zamiast telefonu znajduje rękawicę z owczej wełny. Oszołomiony, przypomina sobie słowa Sancheza o zamachowcu, który nosił tej nocy takie rękawiczki.