FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Forrester
Karla Mosley Maya Avant Forrester
Annika Noelle Hope Logan (#3)
Ingo Rademacher Thorne Forrester (#4)
Aaron D. Spears Justin Barber
Jacqueline MacInnes Wood Steffy Forrester (#5)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Jennifer Gareis Donna Logan (#3)
Lawrence Saint-Victor Carter Walton
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Streszczenie Edytuj

7846.3

Justin ostrzega Billa

W swoim biurze, Bill oznajmia Justinowi, że Hope i Liam wreszcie się pobiorą, tak jak mieli to zrobić przed laty. "Wszystko dobre, co się dobrze kończy", kwituje Bill. Justin przypomina, że Steffy nadal jest oddana tylko Liamowi, a plan Billa może się nie powieść, jeśli Wyatt wyjawi prawdę. Uważa to za prawdopodobne, zwłaszcza iż będzie on stał przy Liamie podczas ceremonii. Bill jest jednak przekonany, że udało mu się nakłonić do milczenia syna, który nie zaryzykuje utraty wszystkiego o czym marzył. Sądzi, że jego plan jest idealny, a nic by się nie wydarzyło, gdyby Wyatt nie podsłuchał jego rozmowy z Justinem. Justin przypomina, że Wyattowi nie podoba się okłamywanie brata, lecz Bill nie widzi żadnej krzywdy Liama w zjednoczeniu go z Hope. Justin cynicznie stwierdza, by zapytali Steffy o jej opinię w tej sprawie.

7846.2

Taylor wspiera Steffy

W domu na klifie, Steffy spogląda na kluczyki samochodowe i oznajmia matce, że być może powinna pojechać na ślub Liama, aby raz jeszcze przekonać go do zmiany zdania. Taylor wyjawia, że rozmawiała z Ridge'em i oboje są przekonani, że to Bill manipuluje synem. Steffy przyznaje, że rozmawiała ona z nim, lecz Spencer wszystkiemu zaprzeczył. Taylor obwinia się o to, że przyszłość córki może być zagrożona. Jest wściekła, że wszystko sprowadza się do Billa Spencera. Steffy próbuje uspokoić matkę, lecz wzburzona Taylor uważa, że zarówno Bill jak i Brooke są bezwstydnymi manipulatorami. Tymczasem Steffy wyjawia, że jej dziecko będzie nosić imię po matce Liama. Żałuje skrzywdzenia go, lecz Taylor wie, że jej córka nadal będzie o niego walczyć. Steffy potwierdza, że zamierza zapewnić Kelly wychowanie w pełnej rodzinie, choć kiedy Liam i Hope się pobiorą, wszystko się zmieni.

7846.1

Hope i Liam biorą ślub

W rezydencji Loganów rozpoczyna się ceremonia ślubna Hope i Liama, której przewodniczy Carter. Mężczyzna wyjawia, że rozmawiał z narzeczonymi wcześniej i jest dla niego jasne jak bardzo się kochają i są sobie oddani, a przed nimi wiele wspólnych, szczęśliwych lat. Niebawem, Maya i Rick odczytują wspólnie Hymn o Miłości. Rick dodaje jak bardzo cieszy się, że jego siostra i Liam wrócili do siebie. Brooke zabiera głos i nie może napatrzeć się na rozpromienioną Hope, którą uszczęśliwia Liam, miłość jej życia. Raz jeszcze wita go w rodzinie, gdyż uważa, że on i Hope są dla siebie przeznaczeni, podobnie jak ona i Ridge. Wzruszona, życzy im szczęścia. Następnie, Carter prosi o przemowę Wyatta. On wyjawia, że Liam stał się dla niego poniekąd bohaterem, którego chciał naśladować. Przypomina sobie, że brat ceni sobie szczerość i zawsze stara się podejmować właściwie decyzje. "Ja nie zawszę tak robię, choć powinienem", oznajmia Wyatt i na chwilę pauzuje, wymieniając spojrzenia z Katie.

7846.5

Wyatt zabiera głos

Mężczyzna nie czuje się godny bycia drużbą brata, lecz dodaje także, że miłość Hope i Liama jest niezmienna. Carter chce przejść do momentu złożenia przysięgi, lecz przypomina sobie o pominięciu pytania o sprzeciw. Kiedy Walton pyta zebranych czy ktoś zna powód dla którego małżeństwo nie powinno zostać zawarte, Wyatt bije się z kumulującymi się myślami o intrydze Billa, oferowanym przez niego bogactwie w zamian za milczenie, a także o zaufaniu jakim darzy go Liam. "Skoro nikt się nie sprzeciwia...", oświadcza Carter, lecz Wyatt podchodzi do Liama i prosi go o chwilę rozmowy na osobności. Ślub zostaje przerwany, a Wyatt i Liam wychodzą, co powoduje poruszenie wśród gości. Katie udaje przed Donną i Thorne'em, że nie wie o co chodzi. Podobnie stwierdza zapytana przez Erica Quinn. Zirytowany Rick zamierza przerwać rozmowę pana młodego i drużby, ale Maya i Ridge powstrzymują go, prosząc, by pozwolił im porozmawiać. Brooke pociesza Hope, zapewniając, że zbyt długo czekali z Liamem i kilka minut więcej nie ma znaczenia.

7846.4

Wyatt wyjawia prawdę

W sypialni, Liam jest wściekły na brata za przerwanie ceremonii. Wyatt przekonuje, że to nie mogło czekać, gdyż sprawa dotyczy Billa i Steffy. Liam nie zamierza o tym dyskutować w dniu swojego ślubu i zamierza wrócić do Hope. "To było kłamstwo!", oświadcza Wyatt. Wie, że powinien powiedzieć mu o tym od razu i tłumaczy, że Steffy nie spotyka się już z Billem. Zszokowany Liam dowiaduje się, że ojciec zmanipulował Wyatta i uknuł intrygę, aby rozdzielić go ze Steffy.

Fakty Edytuj

  • Ślub Hope i Liama to 92. ceremonia ślubna w Modzie na sukces. Para bierze ślub po raz 6.
  • Hope staje przed ołtarzem po raz 7., a Liam po raz 10.