FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Forrester
Annika Noelle Hope Logan (#3)
Jacqueline MacInnes Wood Steffy Forrester (#5)

Streszczenie Edytuj

7876.1

Liam wysłuchuje wyznania Hope

W gabinecie CEO, Liam zapewnia Hope, że ich dziecko jest skarbem, o który oboje zadbają. Hope zauważa, że Steffy będzie innego zdania, ale Liam sądzi, iż dwoje jego dzieci zostanie otoczonych wystarczającą miłością. Tymczasem Hope oświadcza, że nie chce być "tą drugą rodziną" Liama, którym musiałaby się dzielić. Podkreśla, że do niczego go nie zmusza, a jedynie daje mu znać jak się czuje. Chciałaby spędzić życie z kimś, kto jest oddany tylko jej, aby móc zapewnić dziecku obydwoje rodziców. "Nie poślubiłeś jeszcze Steffy, więc może jest to możliwe", sugeruje Hope, stwierdzając, że przemawiają przez nią hormony. Liam uważa, że będzie ona wspaniałą matkę. Sam również postara się być najlepszym ojcem, choć jeszcze nie jest pewien do czego może się zobowiązać. Spencer uświadamia sobie, że musi porozmawiać o tym ze Steffy. "Wiesz gdzie mnie znaleźć, jeśli coś pójdzie nie tak", oznajmia Hope. Liam także zapewnia, że będzie ją wspierał podczas całego okresu ciąży i jest pewien, że znajdą jakieś rozwiązanie. "To nasz cud", dodaje Liam.

7876.2

Brooke i Ridge próbują dojść do porozumienia

W rezydencji Loganów, Brooke oznajmia Ridge'owi, że Hope spodziewa się dziecka Liama, który chciał spędzić z nią życie. Forrester domyśla się co sugeruje jego żona, kiedy stwierdza ona, że powinien on wesprzeć swoją córkę. Ridge oświadcza jednak stanowczo, że Liam nie zostawi Steffy dla Hope. Przypomina, że oboje wiele przeszli i wychowują wspólnie swoje "piękne, pulchne, małe" dziecko. Brooke zaznacza, że Liam i Hope także musieli wiele przezwyciężyć i to on zdecyduje z którą z kobiet się zwiąże. Prosi również, by sprawy ich córek nie odbyły się na ich małżeństwie. "Dobrze, dopóki twoja córka nie będzie narzucać się Liamowi", oznajmia Ridge. Przeprasza jednak wzburzoną Brooke za swoje słowa i oboje są zgodni, że zarówno oni jak i ich dzieci poradzą sobie z zaistniałą sytuacją. Ridge zauważa również, że jego córka dozna szoku, gdyż zupełnie nie spodziewa się takiego obrotu spraw. Wkrótce, po wyjściu Ridge zjawia się Hope i opowiada matce o spotkaniu z Liamem. Brooke pyta, czy mężczyzna zamierza wrócić do Hope, a ona wyjawia, że niebawem powinni się wszystkiego dowiedzieć. Kobieta przyznaje, że ma wyrzuty sumienia, prosząc Liama o rozważenie innej możliwości niż związek ze Steffy. Brooke uważa, że jej córka ma do tego pełne prawo. "Jesteś lepszą osobą. Wszyscy to wiedzą, Liam również", stwierdza Brooke i jest pewna, że Spencer odejdzie od Steffy. Brooke sugeruje córce, by nie wahała się przypominać Liamowi o swojej ciąży, gdyż Steffy z pewnością na jej miejscu uciekłaby się do podstępów i manipulacji. Uważa, że Liam zasługuje na kogoś lepszego niż kobietę, która zdradziła go z jego ojcem. Brooke namawia Hope, by walczyła o życie z Liamem, które z pewnością będzie miała.

7876.3

Liam wyjawia Steffy prawdę

W domu na klifie, Eric proponuje Steffy zaprojektowanie jej sukni ślubnej. Quinn natomiast oferuje stworzenie obrączek lub biżuterii ślubnej. Steffy stwierdza jednak, że nie będzie na to czasu, gdyż planują z Liamem pobrać się natychmiast. Zgadza się z Erikiem, że po wielu trudnych miesiącach zasłużyła na czekające ich szczęście. Wkrótce, po wyjściu Erica i Quinn do domu wraca Liam. Oznajmia Steffy, że musi jej o czymś powiedzieć. Tymczasem ona zaskakuje go informacją, że nie chce już zwlekać i prosi, by pobrali się jak najszybciej. Liam przerywa podekscytowanej Steffy i uprzedza, że jego nowiny mogą wywołać u niej szok. Następnie wyjawia, że Hope spodziewa się jego dziecka. "Jedna noc, która zmienia nasz świat", powtarza wstrząśnięta Steffy. Kiedy uspakaja się, oznajmia, że ich rodzina się powiększy. Boli ją, że Liam ma dziecko z inną kobietą, ale będą musieli pogodzić się z rzeczywistością. "Będziemy wspierać Hope jako małżeństwo", deklaruje Steffy, powtarzając, że poradzą sobie ze wszystkim tak długo jak będą razem.