FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Kiara Barnes Zoe Buckingham
Adain Bradley Xander Avant
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Forrester
Karla Mosley Maya Avant Forrester
Annika Noelle Hope Logan (#3)
Ingo Rademacher Thorne Forrester (#4)
Nia Sioux Emma Barber
Jacqueline MacInnes Wood Steffy Forrester (#5)

Streszczenie Edytuj

W biurze FC, Ridge sugeruje Hope, że to jeszcze nie wszystko skończone między Steffy i Liamem. Zjawia się Brooke, która prosi męża, by uszanował decyzję podjętą przez ich dzieci. Ridge uważa, że jego córka nie przemyślała wszystkiego, lecz według Brooke Steffy wreszcie zrozumiała, że Liam już jej nie zaufa. Ridge jest przekonany, że Steffy wciąż zależy na Liamie.

7901.1

Maya i Thorne informują Xandera o prośbie Zoe

W holu FC, Thorne i Maya informują Xandera, że Emma domaga się zwolnienia Zoe. Thorne zauważa, że Emmą kieruje zazdrość, a Maya radzi kuzynowi, by wyjaśnił sprawę z obydwoma kobietami.

7901.2

Xander prosi Zoe i Emmę o rozejm

Za kulisami FC, Emma przyznaje Zoe, że domagała się jej zwolnienia, gdyż nie zasłużyła na pracę w domu mody. Zoe uważa jednak, że dziewczyna zaślepiona jest uczuciami do Xandera i przemawia przez nią zazdrość. Kiedy pojawia się Xander, Emma potwierdza, że prosiła o zwolnienie Zoe, gdyż martwi się o niego i firmę. Chłopak przerywa ich kłótnię i chce się z nimi rozmówić. Uważa obie dziewczyny za wyjątkowe i utalentowane. Przekonuje Emmę, że Zoe zasługuje na daną jej szansę, a obie pracują przy tym samym projekcie i powinno dawać im to radość. Xander nie oczekuje, że zostaną przyjaciółkami, lecz prosi je o pojednanie.

7901.3

Brooke prosi Ridge'a, by nie ingerowali w życie dzieci

W rezydencji Loganów, Brooke przekonuje Ridge'a, że Steffy podjęła słuszną decyzję, a Liam wreszcie może ułożyć sobie życie z Hope. Ridge nie jest jednak pewien czy jego córka jest gotowa na życie bez Spencera. Brooke oznajmia, że nie chce być jak Stephanie i prosi męża, by nie wtrącali się w życie swoich dzieci. Przypomina, że choć Hope i Liam są zaręczeni, wszyscy będą się ze sobą dogadywać i stworzą zjednoczoną rodzinę. Ridge uważa, że ktoś będzie cierpiał, a Brooke zapewnia, że zależy jej na szczęściu Steffy. Chwali jej podejście do biznesu i przywrócenie linii bielizny. To przypomina Brooke o prezencie dla męża, wręczając mu jedwabne bokserki z kolekcji i oczekując, że Ridge włoży je specjalnie dla niej. Niebawem, Brooke pośpiesza Ridge'a, który uważa, że wygląda śmiesznie. Kiedy jednak się pojawia, małżonkowie zaczynają ze sobą flirtować.

7901.4

Hope i Liam dyskutują o geście Steffy

W gabinecie CEO, Liam chce się upewnić, że Steffy jest gotowa żyć bez niego. On jest pewna, że podjęta przez nią decyzja jest dla wszystkich najlepsza, gdyż w ten sposób zapobiegną ciągłej walki i niepewnościom. Choć Kelly zawsze będzie ich łączyć, Steffy pragnie oddać się pracy. Namawia Liama, by wracał do Hope, która bardziej do niego pasuje. "Idź zanim zmienię zdanie", rzuca żartobliwie Steffy. Kiedy pojawia się Hope, Steffy cieszy się, że wciąż nosi ona pierścionek zaręczynowy. Podkreśla, że najważniejszą są ich dzieci, które będą dzielić tego samego ojca i które powinny wychowywać się wspólnie. Liam uważa, że Steffy nie przestaje go zaskakiwać i ma nadzieję, że podąża ona właściwą ścieżką. Hope zastanawia się czy Steffy będzie szczęśliwa. Ona zapewnia, że sobie poradzi, a następnie opuszcza gabinet. Hope zaznacza, że podziwia Steffy za podjęcie niełatwej dla siebie decyzji. Liam wierzy, że jego była żona jest przekonana o jej słuszności. Tymczasem Hope nie czuje się dobrze nosząc pierścionek zaręczynowy Steffy i postanawia go zdjąć, prosząc Liama, by wytłumaczył to córce Ridge'a. Następnie wyciąga z torebki swój pierścionek, który Spencer podarował jej przed laty i nalegał, by go zatrzymała. Hope powtarza, że będzie go nosić, lecz Liam musi być pewny, iż tego właśnie pragnie. Przez uchylone drzwi, Steffy dostrzega klęczącego Liama, oficjalnie oświadczającego się i wkładającego pierścionek na palec Hope. Narzeczeni całują się, a Steffy nie może powstrzymać łez.