FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Adain Bradley Xander Avant
Darin Brooks Wyatt Spencer
Courtney Hope Sally Spectra Jr.
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Forrester
Alley Mills Pamela Douglas
Annika Noelle Hope Logan (#3)
Ingo Rademacher Thorne Forrester (#4)
Nia Sioux Emma Barber
Aaron D. Spears Justin Barber
Jacqueline MacInnes Wood Steffy Forrester (#5)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Dick Christie Charlie Webber
Jennifer Gareis Donna Logan (#3)
Ashley Jones Bridget Forrester (#5)
Lawrence Saint-Victor Carter Walton
Hunter Tylo Dr Taylor Hayes

Streszczenie Edytuj

W Spencer Publications, rozdrażniony Bill pracuje z Justinem, który rozumie dlaczego przyjaciel nie został zaproszony na ślub Liama. Spencer wyjawia, że poprosił syna o wybaczenie i wierzy, że pewnego dnia znów będzie w dobrych relacjach ze swoimi synami. Justin chwali go za trzeźwe myślenie, ale Bill zdaje sobie sprawę, że odzyskanie szacunku synów będzie nie lada wyzwaniem. Jest jednak zdeterminowany i cieszy się również, że Wyatt i Liam mogą na sobie polegać.

7908.1

Taylor i Steffy obserwują ceremonię

W rezydencji Loganów rozpoczyna się ślub Hope i Liama, któremu przewodniczy Carter. Podkreśla on jak ważnym uczuciem jest miłość i postanawia zacząć na początku czy ktoś z zebranych zgłasza powód, dla którego narzeczeni nie powinni się pobierać. Liam obraca się w stronę Wyatta, który zapewnia, że tym razem nie zamierza przerywać ceremonii, a Brooke wymienia spojrzenia z Taylor. Carter kontynuuje przemowę, a Steffy szeptem dziękuje matce za zachowanie milczenia. "Chcę po prostu, żebyś była szczęśliwa", oznajmia Taylor. Carter informuje, że zamiast czytań, młoda para prosi swoich gości o powiedzenie kilku słów. Eric i Quinn życzą narzeczonym, by zawsze pamiętali jak czuli się w tej chwili. Emma cieszy się z zaproszenia na ślub i razem z Xanderem życzą szczęścia Hope i Liamowi, podobnie jak Bridget, która przekazuje Spencerowi słowa Ricka, nakazującego mu dbać o Hope. Pamela przypomina pannie młodej, by dobrze się odżywiała i najlepiej spożywała jedzenie domowej roboty. Kolejne życzenia płyną również od Thorne'a, Katie i Donny. Wyatt natomiast jest dumny z bycia Spencerem za sprawą Liama, który razem z Hope będzie kontynuować ich dziedzictwo. Brooke uważa, że małżeństwo zjednoczy Liama i Hope na zawsze w wyjątkowy sposób. Oczy wszystkich gości zwracają się ku Steffy, która wstaje i dziękuje Hope za zaproszenie, uważając to za odważny gest z jej strony. Cieszy się na myśl o ich wspólnej, powiększonej rodzinie.

7908.2

Hope i Liam składają przysięgę

Następnie, Carter prosi narzeczonych o wymienienie się przyrzeczeniami. Hope wyjawia jak bardzo jest szczęśliwa i wierzy, że oboje z Liamem będą jeszcze szczęśliwsi po rozpoczęciu wspólnego życia. Hope obiecuje mieć otwarte serce i umysł, gdyż jest wdzięczna za ich wspólne chwile, które doprowadziły ich do tego momentu. Przyrzeka, że uczyni ich dom otwartym dla Kelly i Steffy, o które Liam zawsze będzie się troszczył. Miłość daje Hope siłę i odwagę. Liam dziękuje jej za słowa o otwartym domu, jak również dziękuje Steffy za wyrozumiałość. Wierzy, że wspólnie stworzą swoim dzieciom wspaniałą przyszłość. Bez względu na to jak będzie ona wyglądać, każdą decyzję będą podejmować wspólnie, tak jak przeżywać każdą chwilę. Jest gotów zostać mężem Hope i ojcem ich dziecka. Narzeczeni wyznają sobie miłość, a Carter prosi ich o złożenie przysięgi małżeńskiej i wymianę obrączek. Hope i Liam zostają ogłoszeni małżeństwem i całują się. Taylor ze współczuciem przygląda się Steffy i jako jedyna nie bije braw.

Fakty Edytuj

  • Ślub Hope i Liama to 93. ceremonia ślubna w Modzie na sukces. Para bierze ślub po raz 7.
  • Hope staje przed ołtarzem po raz 8., a Liam po raz 11.
  • Kiara Barnes (Zoe Buckingham) jest jedyną aktorką obsady głównej, która nie wystąpiła w tym odcinku.