FANDOM

Obsada odcinka Edytuj

Główna obsada Edytuj

Aktor Rola
Darin Brooks Wyatt Spencer
Katherine Kelly Lang Brooke Logan Forrester
Aaron D. Spears Justin Barber
Heather Tom Katie Logan Forrester (#2)
Jacqueline MacInnes Wood Steffy Forrester (#5)

Gościnnie Edytuj

Aktor Rola
Finnegan George Will Logan Spencer (#2)

Streszczenie Edytuj

7945.2

Katie nie wierzy w słowa Brooke

W biurze FC, Brooke informuje Katie o przestępstwie Ridge'a i prosi, by zachowała w tej sprawie milczenie. Następnie przekonuje siostrę, że powinna przemyśleć decyzję sędziego, która nie była sprawiedliwa. Wierzy, że mężowi zależy na szczęściu Katie i Thorne'a, ale jest przekonana, iż kierował się zemstą na Billu. Katie zauważa jak bardzo Brooke broni Spencera. Przypomina również, że sama biła się z myślami zanim wystąpiła do sądu, a Bill równie dobrze mógł stracić prawa rodzicielskie w uczciwej walce, gdyż nic nie cofnie jego zaniedbań. Brooke próbuje uświadomić siostrze jak bardzo Bill cierpi od czasu ogłoszenia decyzji.

W gabinecie CEO, Ridge nie chce uwierzyć córce, która informuje go o pocałunku Brooke i Billa. Nie akceptuje tego, że żona pocałowała mężczyznę, którego on tak bardzo nienawidzi. "Co zrobisz?", pyta Steffy. Wkrótce, do gabinetu wraca Brooke, której Ridge oznajmia, że wie o jej spotkaniu z Billem. Kobieta zapewnia męża, że nie powiedziała Spencerowi prawdy na temat jego przestępstwa. Ridge wyjaśnia jak bardzo przeszkadza mu to, że Brooke stoi po stronie Billa. Ona podkreśla jednak, że krytykowała jedynie pomysł rozstrzygnięcia sprawy przed sądem. Ridge oznajmia, że teraz już rozumie zachowanie Brooke wobec Billa i zauważa, że kobieta posiada swój sekret. "Jak mogłaś nam to zrobić?", pyta Ridge.

7945.1

Quinn dowiaduje się o pracy Wyatta

Za kulisami FC, Wyatt jest zaskoczony, kiedy Quinn nie okazuje radości na wieść o jego pracy w domu mody. Po chwili jednak kobieta przestaje udawać i z radością przytula syna. Uświadamia mu również, że Bill z pewnością nie będzie zachwycony takim obrotem sprawy. Niebawem, zjawia się Steffy, której Quinn dziękuje za zatrudnienie Wyatta. Kiedy żona Erica wychodzi, Wyatt chce podzielić się ze Steffy swoimi pomysłami, ale zauważa jej rozkojarzenie. Kobieta wyjawia jedynie, że sprawa dotyczy Brooke i Billa. Wyatt chce znać prawdę, ale Steffy prosi, by wrócili do pracy.

W swoim gabinecie, Bill wciąż nie może pojąć dlaczego sędzia pozbawił go praw rodzicielskich. Justin wciąż uważa, że Brooke jest w stanie nakłonić Katie do przemyślenia decyzji. Bill dzieli się z przyjacielem swoimi pomysłami związanymi z następnym spotkaniem z Willem. Justin stwierdza jednak, że Spencer nie musi starać się przypodobać i zaimponować synowi, a jedynie przy nim być. Bill przypomina, że przez "przeklętego sędziego" ma mniej czasu na udowodnienie Willowi swojej miłości. Po wyjściu Justina, Bill jest zachwycony, kiedy zjawia się Katie i przyprowadza ze sobą Willa.