FANDOM

6401–6500 « 6501–6600 « 6601–6700 » 6701–6800 » 6801–6900

# Premiera Usa Premiera Pol
#6601 25 czerwca 2013 4 maja 2017
Bill nie jest zachwycony, kiedy syn oznajmia, że nie może po raz kolejny stracić Hope. Spencer namawia syna, by poleciał zobaczyć się ze Steffy do Paryża. Rozbawiona Hope opowiada matce o spotkaniu nieznajomego mężczyzny w lesie. Katie wspomina Donnie, że chce wyprawić przyjęcie urodzinowe dla Brooke w ramach podziękowania za wszystko, co zrobiła dla jej rodziny. Mężczyzna poznany przez Hope w Big Bear, Wyatt, pojawia się w ogrodzi Brooke i zwraca dziewczynie zgubiony przez nią telefon. Hope zaprasza chłopaka na imprezę z okazji 4 lipca w barze Bikini.
#6602 26 czerwca 2013 5 maja 2017
Taylor przeprasza Brooke za swoje oskarżenia pod adresem jej i Billa. Loganówna natomiast wyznaje, że rozstała się ze swoim mężczyzną. Eric zapewnia Pamelę, że jest szczęśliwy u boku Taylor. Katie podkreśla Donnie, że podczas przyjęcia urodzinowego Brooke chce uczcić także ich siostrzaną więź. Organizator przyjęć, Gustav, wyjawia Taylor, że jego ostatnim zleceniodawcą była Brooke, która zarządziła budowę repliki namiotu z czasu jej nocy poślubnej w Palm Springs. Taylor łączy wszystkie fakty i pyta Erica, czy to on jest nowym mężczyzną w życiu Brooke.
#6603 27 czerwca 2013 8 maja 2017
Taylor żąda od Erica wyjaśnień i jest wściekła, że Brooke próbowała go uwieść. Forresyer zapewnia ukochaną, że jest ona jedyną kobietą w jego życiu, a Brooke została przez niego odrzucona. Donna, Katie i Hope wspólnie przygotowują przyjęcie urodzinowe dla Brooke. Tymczasem ona wyznaje Billowi, że była z nim w ciąży, lecz straciła dziecko. Taylor zjawia się w gabinecie dr Caspary podczas jej nieobecności. Znajduje dokumentację medyczną Brooke i doznaje szoku, kiedy odkrywa, że Loganówna niedawno poroniła. Taylor natychmiast domyśla się, że Brooke kochała się ze swoim szwagrem.
#6604 28 czerwca 2013 9 maja 2017
Taylor wyjawia Thomasowi, że Brooke straciła dziecko Billa. Uważa, że Katie nie powinna żyć w kłamstwie. W rezydencji Spencerów zbierają się goście z okazji przyjęcia urodzinowego Brooke. Katie nieustannie podkreśla ile zawdzięcza jubilatce. Eric prosi Taylor, by dołączyła do niego na przyjęciu. Mimo wątpliwości, Hayes zjawia się u Spencerów i nie może słuchać pochlebnych toastów na cześć Brooke. Zabiera głos i nazywa jubilatkę oszustką.
#6605 1 lipca 2013 10 maja 2017
Taylor oznajmia Katie oraz zebranym na przyjęciu, że Brooke i Bill mieli romans. Szokuje wszystkich jeszcze bardziej, kiedy wspomina o ciąży Loganówny. Caroline doradza Rafaelowi, aby scenariusz Room 8 obfitował w erotyczne sceny. Katie nie wierzy w słowa Taylor i oskarża ją o kierowanie się nienawiścią. Caroline wprowadza własne poprawki do scenariusza serialu, dodając sceny, w których bohaterowie Mai i Cartera fantazjują o sobie. Rozwścieczona Katie wyrzuca z domu wszystkich gości, kiedy dociera do niej, że Taylor nie kłamie. Katie pyta Brooke jak mogła zdradzić ją w ten sposób.
#6606 2 lipca 2013 11 maja 2017
Bill przekonuje Katie, że także i ona jest winna całej sytuacji, gdyż próbowała wyswatać go z Brooke. Zarzeka się, że był jej wierny, dopóki nie ściągnęła swojej obrączki. Hope i Rick nie zgadzają się na temat zdrady Brooke. Hope wstydzi się za matkę i nie zamierza szukać dla niej usprawiedliwienia, a Rick uważa, że powinni ją wspierać, bez względu na wszystko. Katie nie pozwala się oskarżyć o zdradę siostry i męża, gdyż oni sami odpowiadają za swoje czyny. Na planie Room 8, Maya i Carter wyrażają swoje uwagi dotyczące dialogów jednej z namiętnych scen fantazji, która kończy się ich pocałunkiem. Bill oznajmia Katie, że ją kocha i chce usłyszeć, że żona mu wybacza.
#6607 3 lipca 2013 12 maja 2017
Taylor tłumaczy Ericowi swoje zachowanie i trafnie zgaduje, że Brooke namawiała go do uznania jej dziecka za swoje. Caroline ma nadzieję, że Maya w przyszłości zrobi międzynarodową karierę i tym samym Rick nie będzie już dla niej najważniejszy. Katie jest wściekła na Brooke i Billa nie znajduje żadnych okoliczności łagodzących ich zdradę. Kobieta każe mężowi się wyprowadzić, mimo iż prosi on o wybaczenie. Taylor przyznaje Ericowi, że poznała prawdę o Brooke, czytając jej dokumentację medyczną. Maya i Carter odgrywają namiętne sceny w swoim serialu. Katie każe wynosić się Brooke z jej domu i jej życia.
#6608 4 lipca 2013 15 maja 2017
Caroline prosi Rafaela, by pokazał Rickowi nagrane namiętne sceny Mai i Cartera. Bill rozmawia z Liamem na temat swoich uczuć do Brooke. Namawia również syna do kontaktu z żoną. W barze Bikini trwa impreza z okazji Święta Niepodległości. Hope cieszy się, kiedy pojawia się zaproszony przez nią Wyatt. Liam dzwoni do Steffy i domaga się wyjaśnień. Ona jednak daje mu jasno do zrozumienia, że chce rozwodu. Caroline i Rafael zjawiają się na imprezie w barze. Maya skutecznie odwraca uwagę Ricka, aby nie zobaczyło on nagranych scen fantazji. Hope jest rozczarowana nieobecnością Liama na imprezie. Chce wyjść, ale Wyatt prosi, by została dla niego.
#6609 5 lipca 2013 16 maja 2017
Liam dociera do Bikini i jest zaskoczony, kiedy zastaje Hope w towarzystwie Wyatta. Rick nie jest zachwycony, kiedy widzi nagrane sceny serialu, gdzie Maya i Carter całują się. Maya tłumaczy zazdrosnemu Rickowi, że na tym polega jej praca. Hope zapewnia Liama, że rozumie jego rozdarcie, ale jest sfrustrowana, że Steffy wyjechała, a oni wciąż nie mogą być razem. Spencer samotnie opuszcza bar. Caroline jest zadowolona z tego, że jej plan wzbudzenia w Ricku zazdrości poskutkował. Wyatt pozwala sobie pocałować Hope, która jest wyraźnie zaintrygowana, kiedy spostrzega na szyi mężczyzny wisiorek w kształcie miecza.
#6610 8 lipca 2013 17 maja 2017
Liam przekonuje Billa, by dał żonie więcej czasu. Donna przekonuje Katie, że może jeszcze uratować swoje małżeństwo. Hope rozmawia z Brooke na temat jej romansu z Billem i nie szczędzi jej przykrych słów. Rick uważa, że dziewczyna jest niesprawiedliwa dla ich matki. Bill prosi Katie o wybaczenie i oferuje jej w prezencie diamentowy diadem. Prosi, by miała na względzie dobro ich syna. Ona jednak stanowczo żąda rozwodu, gdyż nie może już zaufać mężowi. Hope zapewnia Brooke, że jej wybacza, ale prosi, by przestała ona krzywdzić swoich bliskich.
#6611 9 lipca 2013 18 maja 2017
Liam zwierza się Carterowi, że Steffy coś przed nim ukrywa. Hope opowiada Rickowi historię poznania Wyatta. Bill nie chce godzić się na rozwód i przypomina żonie, że sama stworzyła okoliczności, w których dopuścił się zdrady. Katie jest jednak nieugięta i niebawem spotyka się ze swoją prawniczką, Eilą. Liam oznajmia Hope, że zanim się zwiążą ze sobą, on musi poznać prawdę na temat wyjazdu Steffy. Bill informuje Brooke, że Katie chce rozwodu. Ich rozmowę przerywa Eila, która zjawia się z dokumentami rozwodowymi, podpisanymi przez Katie.
#6612 10 lipca 2013 19 maja 2017
W L.A. zjawia się Karen, która próbuje pocieszyć Katie, kiedy ta informuje ją o decyzji o rozwodzie. Liam prosi Hope o cierpliwość. Ona czuje jednak, że oboje oddalają się od siebie. Bill nie wierzy w to, że Katie naprawdę pragnie się z nim rozwieść. Brooke namawia go, by walczył o swoje małżeństwo. Liam zjawia się w gabinecie dr Caspary, lecz ona nie może udzielić mu informacji o Steffy. Mężczyzna postanawia polecieć do żony do Paryża. Brooke próbuje przekonać Katie, by nie rozwodziła się z Billem. Hope jest załamana decyzją Liama o wylocie do Paryża. Dziewczyną pociesza Wyatt.
#6613 11 lipca 2013 22 maja 2017
Bill oznajmia Justinowi, że nie zgadza się na rozwód. Tymczasem Karen krytykuje zachowanie brata i ostrzega, że rada nadzorcza firmy również nie jest zachwycona jego rozwodem. Zaintrygowana Hope pyta Wyatta o jego wisiorek z mieczem. Chłopak wyjaśnia, że jest to rodzinna pamiątka, wykonana przez jego matkę, projektantki biżuterii. Hope wyjawia, że identyczne wisiorki noszą Bill i Liam. Katie oznajmia Brooke, że w jej życiu nie ma już miejsca ani dla niej ani dla Billa. Liam dzwoni do Steffy i zawiadamia ją, że leci się z nią spotkać. Bill przekonuje żonę, by kierowała się dobrem ich syna i nie kończyła ich małżeństwa. Katie jest jednak nieugięta i żąda, by mąż się wyprowadził.
#6614 12 lipca 2013 23 maja 2017
Wyatt oprowadza Hope po Quinn Artisan Jewelry, firmie jego matki. Bill raz jeszcze usiłuje przekonać Katie do zmiany zdania. Kobieta jest jednak nieugięta, więc Spencer podpisuje ugodę rozwodową. W jej wyniku, Katie zyskuje m.in. 1% udziałów w jego firmie. Liam konfrontuje się ze Steffy, która wreszcie przyznaje mu, że nie będzie mogła już zajść w ciążę. Spencer przekonuje ją, że są inne sposoby na macierzyństwo i prosi, by wróciła z nim do domu. Ona jednak prosi, by zaakceptował jej decyzję i ułożył sobie życie z Hope. Karen wyjaśnia Billowi, że po jego rozwodzie ona jest obecnie największym udziałowcem firmy. Hope poznaje matkę Wyatta, Quinn. Dopytuje ją o wisiorek jej syna, a ona wyjaśnia, że wykonała tylko jeden taki egzemplarz. Karen i Katie oświadczają Billowi, że Loganówna zajmuje jego stanowisko CEO w firmy, a on sam zostaje zwolniony.

6401–6500 « 6501–6600 « 6601–6700 » 6701–6800 » 6801–6900

Więcej z Fandomu

Losowa wiki