FANDOM

501–600 « 601–700 « 701–800 » 801–900 » 901–1000

# # (PL) Premiera Usa.png Premiera Pol.png
#701 #486 11 stycznia 1990 13 listopada 1997
Ridge uważa, że Thorne nie mówił poważnie, kiedy zgodził się zostać jego drużbą. Donna zaprasza Brooke na wspólną kolację z nią i Thorne'em. Sally chce dowiedzieć się, gdzie odbędzie się ślub Ridge'a i Caroline, aby móc się tam dostać. Prosi Darlę o pomoc. Eric zapewnia Caroline, że akceptuje ją jako wybrankę syna i nie chce, aby brali ślub potajemnie. Darla informuje Sally, że w FC ma odbyć się konferencja prasowa, dotycząca ślubu Caroline i Ridge'a. Brooke i Thorne dowiadują się o niej. Wśród zebranych dziennikarzy jest obecna m.in. Jeanne Wolf. Zapytany o Brooke, Ridge oznajmia, że zawsze pozostaną przyjaciółmi.
#702 #487 12 stycznia 1990 17 listopada 1997
Caroline zaznacza Ridge'owi, że będą się kochać dopiero po ślubie. Brooke dziękuje Thorne'owi i Donnie za wsparcie, ale oświadcza, że sama musi sobie poradzić z problemami sercowymi. Eric oznajmia żonie, że chce ściągnąć Felicię na nadchodzący ślub. Brooke obwinia Stephanie o rozpad swojego związku z Ridge'em. Thorne prosi ją, by wyjaśniła, dlaczego tak sądzi. Eric jest zaintrygowany negatywnym nastawieniem żony do najstarszej Loganówny. Caroline i Ridge rozmawiają o konflikcie Stephanie i Brooke. Donna nie może zrozumieć, dlaczego siostra obwinia Stephanie o zniszczenie ich rodziny.
#703 #488 15 stycznia 1990 18 listopada 1997
Caroline i Valerie omawiają szczegóły ślubu. Ridge wspomina narzeczonej, że na ceremonii może pojawić się Felicia. Macy odkrywa, że matka próbuje ustalić, gdzie odbędzie się ślub Forresterów. Sally tłumaczy, że próbuje umożliwić córce ponowne spotkanie z Thorne'em, gdyż chce dla niej jak najlepiej. Caroline namawia Ridge'a, aby porozmawiał z bratem i spróbował się z nim pogodzić. Stephanie i Eric proszą Kristen, aby na ślub przyszła z Clarkiem. Po rozmowie z Macy, Sally rezygnuje ze swojego planu. Ridge chce wiedzieć, czy Thorne naprawdę będzie jego drużbą. Felicia oddzwania do Erica, ale odbiera Stephanie. Zaprasza córkę na nadchodzący ślub, ale ona odmawia. Po kolejnej kłótni, Thorne oznajmia Ridge'owi, że nie pojawi się na ceremonii.
#704 #489 16 stycznia 1990 19 listopada 1997
Ridge opowiada Caroline o swojej kłótni z Thorne'em. Clarke radzi Stephanie, aby nie traciła czasu na pogodzenie go z Kristen. Brooke czyta artykuł o Ridge'u i Caroline z konferencji prasowej. Stephanie poznaje Micka i chce go zatrudnić, aby sfotografował zbliżający się ślub Forresterów. On odmawia, gdyż uważa, że jest zbyt utalentowany, aby robić zwykłe zdjęcia. Urażony, zwierza się Kristen. Caroline próbuje dotrzeć do Thorne'a, który jest urażony artykułem. Kristen wspomina Mickowi, że na prośbę rodziców, przyjdzie na ślub z Clarkiem. Ridge zjawia się u Brooke i przysięga, że nigdy nie chciał jej skrzywdzić. Chce, aby pozostali przyjaciółmi. Mick dzwoni do Stephanie i oznajmia, że będzie fotografem na ślubie. Thorne wyznaje Caroline, że wciąż ją kocha. Ridge namiętnie całuje Brooke na pożegnanie.
#705 #490 17 stycznia 1990 20 listopada 1997
Eric pomaga Caroline w przymiarce sukni ślubnej. Clarke przekonuje Kristen, żeby poszli razem na ślub jej brata. Eric zapewnia Ridge'a, że pracuje nad poprawą relacji ze Stephanie. Clarke całuje Kristen. Stephanie informuje Erica o zatrudnieniu Micka na ślubie. Caroline wyjaśnia Margo, że ceremonia odbędzie się w Capistrano, gdyż tam pochowana jest jej matka. Jest zdziwiona, że Bill nie wspomniał o tym żonie. Brooke oświadcza Thorne'owi, że Ridge wciąż ją kocha i kiedyś oboje wrócą do siebie. Caroline opowiada Margo o swojej matce. Stephanie i Eric rozmawiają o swoim małżeństwie. Dochodzi między nimi do pocałunku. Thorne naciska na Brooke, aby wyjawiła mu, co takiego jego matka zrobiła jej rodzinie.
#706 #491 18 stycznia 1990 21 listopada 1997
Brooke nie chce wyjawić Donnie, dlaczego obwinia Stephanie o wyrządzenie krzywdy ich rodzinie. Bill urządza próbę przedślubną w swoim apartamencie. Thorne pyta matkę o powody konfliktu z Brooke, ale Stephanie nie udziela mu żadnych odpowiedzi. Bill wyznaje Margo, że nie wierzy w długotrwałe szczęście Caroline i Ridge'a. Eric zjawia się u Brooke i wręcza jej bilet lotniczy do Paryża, aby mogła odwiedzić swoją matkę. Stephanie zwierza się Ridge'owi, że jej małżeństwo znowu jest silne. Podczas przyjęcia, Bill wznosi toast za narzeczonych. Jednak daje Ridge'owi do zrozumienia, że akceptuje go jedynie ze względu na Caroline i zamierza poczekać, aż Forrester popełni jakiś błąd.
#707 #492 19 stycznia 1990 24 listopada 1997
Dzień ślubu Caroline i Ridge'a. Stephanie i Eric przekazują starszemu synowi, że Felicia nie zjawi się na ceremonii. Brooke jest przygnębiona artykułem w gazecie o ślubie ukochanego. Donna próbuje ją pocieszać, ale ona nadal nie wierzy, że Ridge poślubia inną. Kristen zapewnia Micka, że idzie z Clarkiem na ślub, ale tylko na prośbę rodziców. Fotograf jest sfrustrowany, że kobieta wciąż chce ukrywać ich związek. W San Juan Capistrano, Caroline zabiera Ridge'a na grób swojej matki, Marion. Goście powoli zbierają się w misji, gdzie odbędzie się ceremonia. Niepostrzeżenie, zjawia się również Felicia. Brooke obserwuje zebranych z ukrycia. Stephanie zauważa ją i każe jej wracać do domu. Brooke zapowiada, że tak łatwo nie zniknie z jej życia. Mick jest świadkiem pocałunku Kristen i Clarke'a. Stephanie kpi z Brooke i triumfuje. Loganówna poprzysięga jej zemstę.
#708 #493 22 stycznia 1990 25 listopada 1997
W San Juan Capistrano, Felicia zaskakuje Erica i Ridge'a i jedynie im daje znać o swojej obecności. Thorne i Brooke pocieszają się wzajemnie. Rozpoczyna się ceremonia. Bill prowadzi córkę do ołtarza. Caroline i Ridge zostają małżeństwem. Po ceremonii, odbywa się przyjęcie weselne w apartamencie Billa. Eric wznosi toast za nowożeńców. Ridge i Caroline udają się do hotelu, skąd następnego ranka mają wyruszyć w podróż poślubną do Europy. Eric wspomina Stephanie, że Felicia wróciła do miasta. Brooke nadal jest żądna zemsty. Caroline i Ridge kochają się.
#709 #494 23 stycznia 1990 26 listopada 1997
Darla i Saul pocieszają Sally, która nie może już wyswatać Ridge'a ze swoją córką. Spectra jednak informuje ich, że Macy poznała kiedyś Thorne'a. Stephanie przekazuje Ericowi, że Caroline i Ridge są w Wenecji. Brooke opowiada Donnie o prezencie od Erica. Sally prosi Saula i Darlę, aby wpadli na pomysł, jak ożenić ze sobą Thorne'a i Macy. Stephanie odbywa rozmowę z Felicią. Kobiety nie mają ze sobą najlepszych stosunków. Betty Burns, kobieta z zarządu szpitala dziecięcego, odwiedza Sally i proponuje jej zorganizowanie kolejnej akcji charytatywnej. Spectra wpada na pomysł, aby to Thorne i Macy zajęli się tym przedsięwzięciem. Prosi jednak Betty, aby nie wspominała nikomu, że to był jej pomysł. Wypisuje dla szpitala czek na 5 tys. dolarów. Brooke wyjawia Donnie, że to Stephanie odnalazła ich ojca z pomocą prywatnego detektywa i to ona namówiła Billa do przeniesienia Stephena do Paryża. Donna przekonuje Brooke, że powinna powiedzieć prawdę Ericowi.
#710 #495 24 stycznia 1990 27 listopada 1997
Donna dzwoni do Thorne'a i prosi go o spotkanie. Eric zaprasza Clarke'a, aby spędził wspólny wieczór z nim, Stephanie i Kristen. Sally prosi Betty, aby najpierw porozmawiała z Thorne'em na temat zorganizowania akcji charytatywnej. Clarke mówi Kristen o propozycji jej ojca. Thorne wita Felicię w domu. Kristen oświadcza mężowi, że nie pójdzie na wspólną kolację. Clarke radzi jej rozmówić się z Erikiem. Donna zjawia się u Thorne'a. Ich rozmowę przerywa telefon od Betty, która proponuje Forresterowi poprowadzenie przedsięwzięcia charytatywnego. Thorne zgadza się i obiecuje oddzwonić. Kristen zmienia zdanie i zgadza się spędzić wieczór z Clarkiem i rodzicami. Donna wyjawia Thorne'owi prawdę na temat romansu Beth i Erica oraz udziału Stephanie w ich rozdzieleniu.
#711 #496 25 stycznia 1990 28 listopada 1997
Eric informuje Stephanie o wspólnym wieczorze z Kristen i Clarkiem. Donna wyznaje Brooke, że wyjawiła Thorne'owi prawdę na temat jego matki. Mick zaprasza Kristen na spędzenie wieczoru z nim i jego znajomym. Ona jednak mówi mu o pomyśle ojca. Thorne dzwoni do Erica i prosi go o spotkanie. Wściekły Mick żąda od kochanki, aby wyznała ojcu prawdę o ich związku. Zjawia się Clarke, który również chce wreszcie rozwiązać ich sytuację. Grozi, że jeśli nie pójdą na kolację, nazajutrz wnosi pozew o rozwód. Thorne radzi Ericowi, aby porozmawiał z Brooke i dowiedział się, co Stephanie zrobiła rodzinie Loganów.
#712 #497 26 stycznia 1990 1 grudnia 1997
Podczas rozmowy z Kristen, Stephanie narzeka na duszności. Clarke znajduje Felicię w gabinecie Erica i, nie znając jej tożsamości, próbuje ją wyrzucić. Brooke wspomina momenty, w których Stephanie ją spoliczkowała oraz upokorzyła przy wyprowadzaniu się z rezydencji. Stephanie opowiada Kristen o początkach znajomości z Erikiem. Chce uświadomić córce, że wszystkie małżeństwa przeżywają kryzys. Eric zjawia się u Brooke, która wyjawia mu, że jego żona wiedziała o jego romansie z Beth. W rezydencji Forresterów, nieprzytomna Stephanie leży na podłodze u szczytu schodów.
#713 #498 29 stycznia 1990 2 grudnia 1997
Brooke opowiada Erikowi o odnalezieniu Stephena przez Stephanie i sprowadzeniu go z powrotem do rodziny. Wspomina także o przeniesieniu ojca do Paryża. Eric nie może uwierzyć, że jego żona dopuściła się tego wszystkiego. Betty zapewnia Sally, że Macy i Thorne dowiedzą się o swojej współpracy dopiero na spotkaniu. Stephanie wciąż nie odzyskuje przytomności. Brooke potwierdza Ericowi, że Beth zna całą prawdę. Forrester przysięga jej, że Stephanie za wszystko zapłaci. Thorne i Macy są zaskoczeni, kiedy spotykają się u Betty. Oboje chcą jednak zrezygnować z poprowadzenia imprezy charytatywnej. Betty udaje się nakłonić ich do zmiany zdania. Wściekły Eric wraca do domu, aby skonfrontować się ze Stephanie. Znajduje ją jednak nieprzytomną.
#714 #499 30 stycznia 1990 3 grudnia 1997
Caroline i Ridge spędzają miesiąc miodowy w Paryżu. Kobieta daje mężowi koszulkę z ich zdjęciem ślubny jako prezent urodzinowy. Macy jest wściekła na matkę, gdyż domyśla się, że to ona zaaranżowała jej kolejne spotkanie z Thorne'em. Eric zabiera wciąż nieprzytomną Stephanie do szpitala. Maria dzwoni do Thorne'a i zawiadamia go o wszystkim. Margo z Markiem odwiedzają Clarke'a. Ridge daje Caroline klucz do ich wspólnego domu. Sally nie kryje radości, kiedy Macy przyznaje, że poprowadzi z Thorne'em zbiórkę pieniędzy. Sfrustrowany Clarke zwierza się Margo z problemów z Kristen. Thorne dociera do szpitala. Podejrzewa, że za stan matki odpowiada konfrontacja z Erikiem. On jednak zapewnia, że nie zdążył z nią porozmawiać. Dr Lennier informuje mężczyzn, że Stephanie prawdopodobnie przeżyła atak serca. Thorne zawiadamia Ridge'a i Caroline.
#715 #500 31 stycznia 1990 4 grudnia 1997
Dr Lennier informuje Erica, że stan Stephanie jest poważny. Mick wciąż jest zły, że Kristen wybiera się na kolację z rodzicami i Clarkiem. Namawia ukochaną, aby wreszcie powiedziała ojcu o ich romansie. Brooke wyznaje Donnie, że Eric zna prawdę o intrygach Stephanie. Kristen daje Mickowi do zrozumienia, że oczekuje od niego poważnych deklaracji. Ich rozmowę przerywa Eric, który informuje córkę o stanie jej matki. Forrester czuwa przy Stephanie, ale jednocześnie wspomina jej przewinienia. Clarke przyjeżdża po Kristen, ale w mieszkaniu zastaje jedynie Micka, który wyjaśnia mu, co się stało. Thorne przypomina Ericowi, że każdy człowiek ma prawo do błędów. Clarke oznajmia Mickowi, że kocha Kristen, ale nie zamierza o nią walczyć. Donna zapewnia Brooke, iż dobrze postąpiła, wyznając prawdę Ericowi. Niedługo potem, siostry dowiadują się, że Stephanie trafiła do szpitala. Brooke dzwoni do Erica, który zapewnia, że nie konfrontował się z żoną. Stephanie odzyskuje przytomność. Kładzie swoją rękę na ręce Erica.
#716 #501 1 lutego 1990 5 grudnia 1997
Eric, Kristen i Thorne wciąż czuwają przy Stephanie. Saul informuje Sally, że Stephanie trafiła do szpitala. Spectra namawia córkę, aby tam pojechała i wsparła Thorne'a. Macy nie jest jednak zachwycona tym pomysłem. Ridge i Caroline przerywają swój miesiąc miodowy i zjawiają się w szpitalu. Thorne zjawia się w rezydencji i informuje Felicię o stanie ich matki. Sally sama postanawia pojechać do szpitala, mimo protestów Macy. Caroline poznaje Felicię. Dr Lennier informuje rodzinę, że u Stephanie wystąpiła niedrożność naczyń, ale kobieta wyzdrowieje. Eric przekazuje wiadomość Brooke. Stephanie cieszy się, kiedy widzi wszystkie dzieci przy swoim łóżku. Wyznaje również Ericowi miłość i deklaruje, że chce z nim spędzić resztę życia.
#717 #502 2 lutego 1990 8 grudnia 1997
Donna zwraca siostrze uwagę, że Ridge wrócił do miasta dla matki. Brooke oznajmia jednak, że nie zamierza się już nigdy tak szaleńczo zakochać. Caroline i Ridge zamieszkują w domku dla gości przy rezydencji Forresterów. Felicia odwiedza brata, gdyż wciąż nie może uwierzyć, że mężczyzna się ożenił. Donna zwraca uwagę, jak bardzo Eric współczuł Brooke. Felicia i Ridge dyskutują o relacjach rodziców. Thorne wyznaje Donnie, że popełnił błąd, kiedy wysyłał ojca do Brooke, aby ten poznał prawdę. Loganówna zapewnia mężczyznę, że jego matka wyzdrowieje. Eric wyznaje Brooke, że nic już nie czuje do swojej żony. Loganówna przytula go, a on ją całuje.
#718 #503 5 lutego 1990 9 grudnia 1997
Eric przeprasza Brooke za pocałunek i wychodzi z laboratorium. Ridge odwiedza matkę w szpitalu. Stephanie cieszy się, że znów zbliżyła się do Erica. Donna mówi Brooke o wyrzutach sumienia Thorne'a i jego obawach, że ojciec zostawi jego matkę. Sally rozmawia z Darlą na temat odwiedzenia Stephanie w szpitalu. Thorne wypytuje ojca, gdzie spędził popołudnie. Chce wiedzieć, co Eric zamierza zrobić, skoro zna prawdę o swojej żonie. Sally, w przebraniu lekarza, dostaje się do pokoju Stephanie. Życzy chorej rychłego powrotu do zdrowia. Thorne tłumaczy ojcu, że Stephanie potrzebuje go bardziej niż kiedykolwiek. Tymczasem Brooke i Eric nie mogą zapomnieć o swoim pocałunku.
#719 #504 6 lutego 1990 10 grudnia 1997
Saul nie może znaleźć Sally. Ridge jest zły, kiedy Mick nie dostarcza mu zdjęć na czas. Między mężczyznami dochodzi do kłótni. Macy nie może uwierzyć, że jej matka w przebraniu lekarza dostała się do pokoju Stephanie. Jest przekonana, że Sally robi wszystko, aby zbliżyć ją do Thorne'a. Kristen zjawia się w gabinecie Clarke'a, aby przekonać go, że rozwód jest dla nich jedynym wyjściem. Za namową matki, Macy dzwoni do Thorne'a i pyta o zdrowie Stephanie. Umawiają się na spotkanie w barze Taxi, w związku z imprezą charytatywną. Clarke przekonuje Kristen, że Mick ją kiedyś skrzywdzi. Thorne opowiada Macy z pogardą o wizycie Sally u Stephanie. Ridge zauważa niechęć Clarke'a do Micka. Proponuje szwagrowi wspólną kolację z nim, Caroline i Kristen. On odsyła go jednak do mieszkania siostry. Mick opowiada kochance o kłótni z Ridge'em. Macy i Thorne cieszą się ze wspólnej współpracy. Kiedy Mick chce się kochać z Kristen, do mieszkania puka Ridge.
#720 #505 7 lutego 1990 11 grudnia 1997

501–600 « 601–700 « 701–800 » 801–900 » 901–1000

Więcej z Fandomu

Losowa wiki