FANDOM

7401–7500 « 7501–7600 « 7601–7700 » 7701–7800 » 7801–7900

# Premiera Usa Premiera Pol
#7601 6 czerwca 2017 Nieemitowany
Julius zapewnia Nicole, że również nie rozumie zachowania Mai i chwali młodszą córkę za opiekę nad Lizzy. Katie odkłada broń i oznajmia, że chciała jedynie nastraszyć Quinn. Zjawia się Ridge, który stwierdza, że pistolet nie jest naładowany. Przerażona Quinn oskarża ją jednak o usiłowanie zabójstwa. Coco i RJ dyskutują o dziwnym zachowaniu Nicole, która sama chce zajmować się Lizzy. Maya postanawia zakończyć sesję i wrócić do L.A., ale daje się namówić Rickowi do pozostania w Paryżu. Julius przekonuje Nicole, że Lizzy na pewno wie kim jest jej biologiczna matka. Katie jest wściekła, kiedy spogląda przez swoją lunetę na taras Forresterów i spostrzega rozmawiających Quinn i Ridge'a.
#7602 7 czerwca 2017 Nieemitowany
Ridge przekonuje Quinn, że Katie nie jest niebezpieczna i nie wyzna Ericowi ich sekretu, ale Quinn uważa, że kobieta traci zmysły. Maya przeprasza Ricka za skrócenie ich wyjazdu, ale tęskni za córką. Julius przypomina Nicole, że to ona jest biologiczną matką Lizzy i prosi, by córka o tym nie zapominała. Ivy stara się przekonać Katie, że jej zwolnienie nie ma nic wspólnego ze sprawami osobistymi, lecz Loganówna nie ukrywa swojej nienawiści do Quinn, stwierdzając, iż kobieta nie zasługuje, by żyć. Maya wraca do domu i dziękuje Nicole za opiekę nad Lizzy. Kiedy Quinn wychodzi na taras, ktoś celuje do niej z odległości. Chwilę później, pada strzał.
#7603 8 czerwca 2017 Nieemitowany
Ktoś strzela do Quinn, ale chybia i trafia w ścianę. Przerażoną kobietę próbuje uspokoić Ridge i wzywa na miejsce porucznika Bakera. Carter informuje Ricka, że w dokumentach adopcyjnych Lizzy znaleziono pewne błędy i sporządzono nowy, który wymaga podpisów jego, Mai i Nicole. Quinn konfrontuje się z Katie i zauważa w jej domu lunetę. Oskarża ją o przeprowadzenie zamachu na jej życie, lecz Katie stanowczo zaprzecza. Nicole informuje siostrę o diagnozie lekarzy. Maya przekonuje ją, że niebawem urodzi ona mężowi dziecko.
#7604 9 czerwca 2017 Nieemitowany
Katie dobrowolnie zgadza się pójść z Bakerem na posterunek, aby udowodnić swoją niewinność. Steffy i Liam spotykają się z Sally i Thomasem na wspólnym lunchu w Il Giardino, aby zakopać topór wojenny. Eric i Wyatt są zdumieni, kiedy Quinn oskarża Katie o usiłowanie zabójstwa. Steffy nie może powstrzymać się od komentarzy pod adresem Sally, oskarżając ją o wykorzystywanie Thomasa do uzyskania wiarygodności i zmazania złej reputacji. Katie zostaje poddana serii badań, mających wykazać, czy używała ona broni palnej. Na posterunku zjawia się Eric, któremu kobieta przysięga, że nikogo by nie skrzywdziła. Sally prosi Steffy, by nie kwestionowała jej miłości do Thomasa, który odmienił jej życie. Quinn zauważa kogoś w domu Katie i zastanawia się, dlaczego nie jest ona na posterunku. Zjawia się w domu Loganówny, gdzie zastaje nieznaną sobie kobietę, którą okazuje się być Sheila Carter.
#7605 12 czerwca 2017 Nieemitowany
Katie tłumaczy Ericowi, że jest niewinna, a prawdziwy zamachowiec wciąż jest na wolności. Forrester bierze jej stronę i oznajmia Bakerowi, że nie miała ona nic wspólnego z zamachem na Quinn. Potwierdzają to wyniki przeprowadzanych wcześniej badań. Sheila przedstawia się Quinn jako stara znajoma rodziny Loganów. Thomasowi nie podobają się komentarze siostry i przypomina, że sam zdecydował się na pracę w firmie Sally. Eric informuje Quinn o wynikach badań, potwierdzających, że to nie Katie do niej strzelała. Forrester opowiada również żonie o małżeństwie z Sheilą. Steffy zaznacza Thomasowi, że wciąż będzie czujna, dla jego dobra. Przerażona Katie zastaje w swoim domu Sheilę, która wyjaśnia, że ostatnie lata spędziła w więzieniu. Loganówna oskarża ją o usiłowanie zabójstwa Quinn.
#7606 13 czerwca 2017 Nieemitowany
Bill i Brooke wracają z podróży poślubnej. Zaniepokojony Wyatt informuje ojca o zamachu na Quinn. Katie próbuje bronić się przed Sheilą i sięga po pogrzebacz. Carter bezskutecznie próbuje przekonać ją, że nie jest ona niebezpieczna. Katie udaje się wysłać wiadomość do Erica z informacją o powrocie Sheili. Tymczasem ona prosi Katie, by wstawiła się za nią u Forresterów i przekonała ich o jej zmianie na lepsze. Ridge spotyka Brooke w FC i informuje ją o zamachu na Quinn. Sheila jest szczęśliwa, kiedy Eric zjawia się w domu Katie. Kobieta bezskutecznie przekonuje go, że się zmieniła. Quinn informuje niedowierzającego Ridge'a o powrocie Sheili. Eric dzwoni do porucznika Bakera i informuje, że to Sheila próbowała zabić Quinn.
#7607 14 czerwca 2017 Nieemitowany
Sheila trafia na posterunek, gdzie próbuje przekonać Erica, że się zmieniła i wszelkie jej występki to już przeszłość. Zapewnia, że nie strzelała do Quinn. Wyatt niepokoi się o matkę i nie podobają mu się żarty Billa pod jej adresem. Ridge uspokaja Quinn i informuje ją o zatrzymaniu Sheili. Tymczasem Eric chce, by była żona trafiła za kratki, jeśli jej zakaz zbliżania się do Forresterów sprzed wielu lat wciąż jest ważny. Kiedy Quinn wychodzi na taras, zamachowiec ponownie oddaje strzał w jej stronę.
#7608 15 czerwca 2017 Nieemitowany
Quinn uchodzi z życiem, gdyż zamachowiec ponownie chybia, mimo iż oddaje kilka strzałów. Kobieta szybko ukrywa się w rezydencji i jest zaskoczona, kiedy zjawia się Deacon. Ridge informuje zaskoczoną Brooke o powrocie Sheili, która została oskarżona o dokonanie zamachu na życie Quinn. Porucznik Baker informuje Erica, że zakaz zbliżania się Sheili do Forresterów wciąż obowiązuje. Deacon przypomina Quinn, że kiedyś został zepchnięty przez nią do oceanu i oskarża ją o egoizm. Ma jej za złe, że go zostawiła i nigdy się nim nie interesowała. Sheila prosi Erica o wybaczenie, ale mężczyzna nie reaguje i Carter zostaje aresztowana. Deacon wyciąga broń i mierzy do Quinn, tym samym ujawniając, że to on próbował ją zabić. Przerażona Katie widzi całą sytuację, obserwując rezydencję przez swoją lunetę. Zawiadamia Ridge'a, który zjawia się w posiadłości, nokautuje Deacona i zabiera mu broń.
#7609 16 czerwca 2017 Nieemitowany
Quinn dziękuje Ridge'owi i Katie za uratowanie jej życia. Eric dociera do rezydencji razem z policją, która aresztuje kajającego się Deacona. Sharpe zaprzecza również jakoby miał współpracować z Sheilą. Brooke, Bill i Wyatt chwalą Katie za jej postawę i pomoc. Baker dzwoni do Erica i pyta, co dalej z Sheilą, która nie stała za zamachami na jego żonę, ale złamała zakaz zbliżania się. Quinn wyznaje Ridge'owi miłość.
#7610 19 czerwca 2017 Nieemitowany
Nicole zwierza się Coco ze swoich problemów związanych z prawdopodobną bezpłodnością. Wyznaje, że spędziła ostatnio dużo czasu z Lizzy, przez co nie może pohamować pewnych uczuć. Quinn i Ridge są w szoku, kiedy Eric przyprowadza Sheilę do rezydencji. Forrester tłumaczy, że są jej coś winni, gdyż padła ona ofiarą niesłusznego oskarżenia z ich strony. Rick informuje Mayę o błędach w dokumentach adopcyjnych, które zostały skorygowane i wymagają podpisów ich i Nicole. Sheila zapowiada, że zamierza wyjechać z miasta. Dziękuje również Ericowi, że wierzy w jej przemianę. Maya informuje siostrę o kłopotach z dokumentami adopcyjnymi. Nicole uświadamia sobie, że według prawa jest matką Lizzy i zaczyna się wahać nad złożeniem podpisu na nowych dokumentach.
#7611 20 czerwca 2017 Nieemitowany
Julius dowiaduje się od Cartera o błędach w dokumentach adopcyjnych Lizzy. Maya nie rozumie zachowania siostry i przypomina, że warunki adopcji zostały ustalone dawno temu. Nicole wyznaje, że przechodzi przez ciężki okres i prosi o czas do namysłu. Coco rozmawia z Zende o Nicole, gdyż martwi ją zachowanie kobiety względem Lizzy. Tymczasem Julius przekonuje Nicole, że sprawa z dokumentami to nie przypadek i namawia córkę, by ich nie podpisywała. Rick jest wściekły i nie rozumie zachowania Nicole. Forrester zapowiada szwagierce, że nie odbierze mu ona córki.
#7612 21 czerwca 2017 Nieemitowany
Thomas i Sally są zmuszeni pracować w niedogodnych warunkach, kiedy w Spectra Fashions psuje się klimatyzacja. Forrester zapewnia jednak, ze podoba mu się współpraca ze Spectrą. Zende staje w obronie Nicole i żąda od Ricka, by przestał na nią krzyczeć. Rick wyjaśnia mu, że jego żona grozi jego rodzinie. Coco rozmawia z RJ'em o zachowaniu Nicole. Zende namawia żonę do podpisania dokumentów, przekonując, że zostaną wkrótce rodzicami, a Lizzy jest córką Mai i Ricka. Nicole ma jednak wątpliwości i zastanawia się, czy dziewczynka będzie jej jedyną szansą na macierzyństwo.
#7613 22 czerwca 2017 Nieemitowany
Nicole prosi Zende o zrozumienie, ale on tłumaczy żonie, że nie mogą być rodzicami Lizzy, gdyż to Rick jest jej biologicznym ojcem. Prosi ją, by podpisała dokumenty adopcyjne. Tymczasem Julius konfrontuje się z Mayą i nazywa ją egoistką. Żąda, by córka oddała Lizzy pod opiekę Nicole, która jest jej biologiczną matką. Thomas dziękuje Sally za zainspirowanie go do podjęcia ryzyka i odejście z firmy. Zende przerywa kłótnię Juliusa i Mai, każąc teściowi przestać mieszać Nicole w głowie i namawiać ją do walki o Lizzy, która jest córką Ricka i Mai.
#7614 23 czerwca 2017 Nieemitowany
Eric proponuje Katie, by wróciła do pracy w FC, tym razem w dziale PR, zajmując dawne stanowisko Wyatta. Brooke jest zaskoczona, kiedy natyka się na Sheilę w Il Giardino. Carter przeprasza dawną przyjaciółkę za wyrządzone krzywdy. Quinn i Katie dochodzą do porozumienia, kiedy Loganówna zapewnia, że sekret Quinn i Ridge'a jest bezpieczny. Wyatt broni Quinn w rozmowie z Billem, który uważa, że kobieta prędzej czy później zniszczy swoje małżeństwo z Erikiem. Pamela i Charlie ponownie sprzeczają się o podejrzenia ochroniarza względem Quinn i Ridge'a. Ich sprzeczkę podsłuchuje Sheila, która przedstawia się Charliemu jako stara znajoma Forresterów i prosi, by powiedział jej, czy wszystko jest w porządku w rodzinie bądź małżeństwie Erica.
#7615 26 czerwca 2017 Nieemitowany
Quinn i Ridge ustalają, że wszystko między nimi skończone i decydują się zostać przyjaciółmi. Steffy i Liam beztrosko spędzają czas w jednej z kabin plażowych. Sheila przekonuje Charliego, że troszczy się o Erica i chce wiedzieć, czy Quinn jest dla niego dobrą żoną. Ochroniarz sugeruje, by sama porozmawiała z Forresterem. Katie prosi o pomoc Wyatta w związku ze swoim nowym stanowiskiem w FC, gdyż chce być na bieżąco z tym, co jest obecnie w modzie. Oboje wpadają na pomysł zorganizowania pokazu strojów kąpielowych na szczycie Spencer Publications w Monako. Eric prosi Sheilę, by nie kwestionowała jego małżeństwa, gdyż jest on szczęśliwy. Po wyjściu z rezydencji, Sheila spotyka Quinn, która daje jej jasno do zrozumienia, że nie życzy sobie jej obecności w swoim domu. Kiedy chwyta ją za ramię, wściekła Sheila wyrywa się i grozi Quinn.
#7616 27 czerwca 2017 Nieemitowany
Maya wyznaje matce, że Julius podjudza Nicole, by walczyła o Lizzy. Kobiety wraz z Rickiem i Zende postanawiają raz jeszcze porozmawiać z Nicole. Katie informuje Steffy o swoim pomyśle zorganizowania pokazu w Monte Carlo. Córce Ridge'a podoba się jej koncepcja i obiecuje ją przemyśleć. Julius przekonuje Nicole, że to ona powinna wychowywać Lizzy, jako jej biologiczna matka. Ich rozmowę przerywają Zende, Vivienne, Maya oraz Rick. Liam wspomina bratu, że Katie rozpoczęła pracę, zajmując jego dawne stanowisko. Wyatt zapewnia, że cieszy się z sukcesu Loganówny i jest gotów jej pomóc. Zende prosi Nicole, by nie słuchała ojca i podpisała dokumenty adopcyjne.
#7617 28 czerwca 2017 Nieemitowany
Maya przyznaje ojcu, że czasem bywa egoistką i wini siebie za obecną sytuację. Julius uparcie namawia Nicole, by nie podpisywała dokumentów adopcyjnych. Maya zaznacza, że rozumie uczucia siostry i to jej pozostawia podjęcie decyzji, dodając, iż nie zamierza walczyć z nią w sądzie. Katie i Wyatt jedzą wspólnie lunch, podczas którego Loganówna raz jeszcze dziękuje Spencerowi za pomoc w wymyśleniu pokazu w Monako. Zende przekonuje żonę, że jeśli nie doczekają się własnego dziecka, dokonają adopcji. Nicole przeprasza wszystkich za swoje wątpliwości i podpisuje dokumenty.
#7618 29 czerwca 2017 Nieemitowany
Sheila ponownie spotyka Charliego w Il Giardino i komplementując go, próbuje dowiedzieć się, czy Quinn jest lojalna wobec Erica. Kiedy mężczyzna zaczyna mówić o Ridge'u, Sheila zastanawia się, czy Forrester ma romans z żoną swojego ojca. Steffy i Ridge przystają na pomysł Katie, związany z zorganizowaniem pokazu mody podczas szczytu Spencer Publications w Monte Carlo. Wyatt zgadza się na współpracę w imieniu firmy Spencerów. Sheila składa Quinn wizytę i zaczyna wypytywać ją o jej relacje z Ridge'em.
#7619 30 czerwca 2017 Nieemitowany
Sheila napomina Quinn, by zawsze była wierna Ericowi. Charlie poznaje tożsamość Sheili, kiedy Pamela pokazuje mu jej zdjęcie. W rozmowie z Ridge'em, Eric jest zachwycony pozytywnym rozwojem spraw w życiu rodzinnym i zawodowym. Sally i Thomas zastanawiają się, jak mogą pokonać Forresterów. Forrester proponuje partnerce, by pojechali na trwającą w FC próbną sesją zdjęciową, będącą zapowiedzią pokazu w Monako. Pozują Steffy, Ivy, Maya, Nicole, Rick i Carter, a Sally i Thomas obserwują wszystko z ukrycia. Zaniepokojona Quinn zawiadamia Ridge'a o wizycie Sheili i jej pytaniach. Kobieta obawia się, że Carter zna prawdę o niej i Ridge'u. Tymczasem Sheili udaje się przekonać Charliego, by zabrał ją pod rezydencję Forresterów. Podejrzewa, że Quinn oraz Ridge mają romans i żąda, by Charlie był z nią szczery.
#7620 3 lipca 2017 Nieemitowany
Charlie źle się czuje z obserwowaniem Quinn i Ridge'a, ale wściekła Sheila jest pewna, że oboje zdradzają Erica. Jarrett relacjonuje na żywo trwającą sesję zdjęciową w FC. Korzystając z obecności kamery, Thomas publicznie rzuca Steffy wyzwanie i proponuje jej wspólny, konkurencyjny oraz charytatywny pokaz obydwu domów mody. Ridge uspokaja Quinn i zapewnia, że Sheila nie zna ich sekretu i jedynie blefuje. Quinn zastanawia się jednak nad wyznaniem Ericowi prawdy. Steffy przyjmuje wyzwanie brata, lecz oskarża jego i Sally o szukanie rozgłosu kosztem Forresterów. Ostrzega, że Spectra nie będzie miała szans na wygraną. Sheila szokuje Erica, kiedy zjawia się w jego rezydencji i oświadcza, że podejrzewa Quinn i Ridge o romans.
#7621 4 lipca 2017 Nieemitowany
Ridge przekonuje Quinn, że Sheila nie wie o ich pocałunkach, ale Quinn uważa, że nadszedł czas, aby Erica poznał prawdę. Musi dowiedzieć się od nich, zanim ktoś inny mu o tym powie. Sally wciąż nie może uwierzyć, że współpracuje z Thomasem i wkrótce wystąpi w Monte Carlo. Wściekły Eric oskarża Sheilę o oszczerstwa pod adresem jego żony i syna, którzy nigdy by go nie zdradzili. Żąda, by opuściła jego dom i nigdy więcej nie pokazywała mu się na oczy. RJ przygotowuje dla Coco niespodziankę z okazji Dnia Niepodległości. Eric zamierza wyrzucić Sheilę z rezydencji, kiedy zjawiają się Quinn i Ridge, aby z nim porozmawiać.
#7622 5 lipca 2017 Nieemitowany
Sheila żąda, by Quinn i Ridge przyznali się do zdrady. Eric chce ją wyrzucić, ale pozwala jej zostać, aby udowodnić jej jak bardzo jest w błędzie. RJ zaskakuje Coco, proponując jej przejażdżkę kabrioletem Ridge'a. Nastolatek pozwala dziewczynie poprowadzić samochód. Quinn wraca wspomnieniami do San Francisco i wspólnie z Ridge'em wyznają Ericowi, że doszło między nimi do kilku pocałunków, zaznaczając, że nic one nie znaczyły. Podczas wspólnie spędzanego dnia, Bill przypomina Brooke, że nie wyjawiła mu jeszcze powodu rozstania z Ridge'em. Rozgoryczony Eric uświadamia sobie, że przypuszczenia Sheili były słuszne. Oskarża żonę i syna o zdradę. Coco odpisuje na wiadomość w trakcie jazdy i zbyt późno zauważa samochód jadący z naprzeciwka. Próbuje go ominąć, lecz rozbija kabriolet. Zrozpaczona Quinn wyznaje Ericowi, że wierzy w ich małżeństwo i błaga go o wybaczenie.
#7623 6 lipca 2017 Nieemitowany
Quinn i Ridge zapewniają Erica, że nie spali ze sobą, ale Forrester oskarża żonę o zdradę i złamanie przysięgi małżeńskiej. Coco nie może obudzić RJ'a i przerażona, wzywa pogotowie. Chłopak trafia do szpitala, a Coco dzwoni do Brooke. Ridge dostaje wiadomość o wypadku syna i wychodzi z rezydencji, nie podając powodu. Dr Faulk zajmuje się RJ'em, który odzyskuje przytomność. Brooke, Ridge i Bill pytają Coco jak doszło do wypadku. Quinn błaga męża, by jej wybaczył i spróbowali wszystko naprawić. Eric wyrzuca ją jednak z rezydencji, a Sheila stara się okazać mu wsparcie.
#7624 7 lipca 2017 Nieemitowany
Rozgniewana Quinn zjawia się u Katie i oskarża ją o poinformowanie Sheili o zdradzie jej i Ridge'a. Katie zaprzecza jednak i uświadamia Quinn, że nie ma znaczenia kto powiedział Sheili prawdę, gdyż to Quinn zraniła swojego męża. Dr Faulk informuje, że RJ nie doznał żadnych złamań i obrażeń wewnętrznych. Ridge informuje Brooke, że Eric poznał prawdę o nim i Quinn. Jest załamany reakcją ojca i boi się o przyszłość ich relacji. Coco przeprasza RJ'a, ale on prosi ją, by nie obwiniała się o wypadek. Ona jednak zdaje sobie sprawę, że ponosi winę, gdyż używała telefonu w trakcie jazdy. Quinn nie zastaje Erica w domu. Zjawia się Ridge, który próbuje pocieszyć załamaną kobietę.
#7625 10 lipca 2017 Nieemitowany
Sally i Thomas dowiadują się o wypadku Coco i RJ'a. Brooke naciska na syna, by wyjawił jej jak doszło do rozbicia samochodu. Kiedy zjawia się porucznik Baker, Coco wyznaje, że korzystała z telefonu komórkowego podczas jazdy. Sally odbiera telefon od Caroline, która chce rozmawiać z Thomasem. Spectra oznajmia, że go nie ma, więc Caroline prosi, by Forrester do niej oddzwonił. RJ zapewnia Coco, że przejdą przez wszystko razem.
#7626 11 lipca 2017 Nieemitowany
Na prośbę Steffy, Caroline wraca z Douglasem do Los Angeles i odwiedzają Thomasa, który cieszy się ze spotkania z synkiem. Sheila prosi o spotkanie Charliego i informuje, że Eric zna prawdę o Quinn i Ridge'u. Chce również pożyczyć od niego tysiąc dolarów na opłacenie rachunku za pokój hotelowy. W zamian, nie powie nikomu, że to Charlie powiedział jej o swoich podejrzeniach względem Quinn i Ridge'a. Steffy zapewnia Caroline o swoim poparciu i ma nadzieję, że Thomas zostawi dla niej Sally. Shirley pociesza wnuczkę, która niepokoi się, że Caroline próbuje wrócić do życia Thomasa. Tymczasem on uspokaja ukochaną i zapewnia, że nic ich nie rozdzieli. Eric odkrywa, że Sheila mieszka w tym samym hotelu co on.
#7627 12 lipca 2017 Nieemitowany
Sheila zapewnia Erica, że nie miała pojęcia, iż wynajmują pokoje hotelowe obok siebie. Bill wciąż marzy o budowie swojego wieżowca. Steffy przekonuje teścia, że Forresterowie z łatwością pokonają Sally podczas pokazu w Monako. Quinn informuje Ridge'a, Brooke, Katie i Ivy, że Eric nie wrócił na noc do domu i zabrał swoje rzeczy. Kobieta jest załamana. Sheila zapewnia Erica, że będzie go wspierać i może jej zaufać. Proponuje, że wróci do rezydencji po jego lekarstwa, aby on nie musiał spotykać nikogo z rodziny. Sheila natyka się jednak na Quinn i przyznaje jej, że wie gdzie przebywa Eric.
#7628 13 lipca 2017 Nieemitowany
Steffy namawia Caroline, aby wyznała Thomasowi swoje uczucia wobec niego. Quinn wyrywa Sheili torebkę z lekarstwami Erica i wydaje jej się, że wyczuwa broń, lecz Carter zaprzecza. Nie zamierza również informować kobiety, gdzie przebywa obecnie jej mąż. Sally poznaje Caroline i Douglasa, kiedy oboje zjawiają się w lofcie Thomasa. Spectra postanawia dać im trochę czasu dla siebie. Sheila ostrzega Quinn, by nie próbowała jej śledzić, gdyż tego pożałuje. Załamana Quinn informuje o wszystkim Ridge'a. Sally oskarża Steffy o sprowadzenie Caroline do miasta. Steffy zapowiada rywalce, że pozbędzie się jej z życia Thomasa. Sheila obserwuje śpiącego Erica.
#7629 14 lipca 2017 Nieemitowany
Quinn zawiadamia Steffy i Liama, że Eric zniknął i przebywa z Sheilą. Caroline wyjawia Thomasowi, że wciąż ma nadzieję, iż stworzą rodzinę wspólnie z Douglasem. Przyznaje, że na początku nie chciała się wiązać z Forresterem tylko ze względu na dziecko, ale jej uczucia zmieniły się. Sheila dostarcza Ericowi lekarstwa i wspomina o niemiłym spotkaniu z Quinn. Thomas zaznacza Caroline, że jest związany z Sally. Steffy i Liam namierzają telefon Erica i jadą do jego hotelu. Steffy zabiera ze sobą broń Stephanie. Thomas zapewnia Sally, że dla niego tylko ona się liczy. Sheila domaga się, aby Steffy i Liam opuścili pokój Erica, gdyż nie chce on widzieć nikogo ze swojej rodziny. Kiedy sięga do torebki, Steffy odruchowo wyciąga broń Stephanie i strzela do Sheili, która zostaje trafiona w ramię.
#7630 17 lipca 2017 Nieemitowany
Sheila chroni Steffy i nie wyznaje prawdy o postrzeleniu ochroniarzom, którzy przeszukują hotel. Steffy domaga się jednak wyjaśnień od Erica i chce wiedzieć, dlaczego nie przebywa on w swoim domu. Ridge wyznaje Quinn, że boi się czekającej go rozmowy z córką, która niebawem pozna prawdę. Eric zmusza Steffy i Liama, by nikomu nie zdradzili miejsca jego pobytu. Steffy konfrontuje się z Ridge'em i żąda wyjaśnień.
#7631 18 lipca 2017 Nieemitowany
Ridge przyznaje Steffy, że między nim i Quinn doszło do kilku pocałunków, co jest powodem odejścia Erica. Bill zapewnia Caroline, że pomoże jej w pozbyciu się Sally i odzyskaniu Thomasa. Quinn nie chce zdradzić Liamowi, co było przyczyną jej kłótni z Erikiem. Spencer zaznacza, że Steffy pozna prawdę, gdyż rozmawia ze swoim ojcem. Sally zastanawia się, czy powinni występować w Monako, przypominając Thomasowi, że Bill pragnie zniszczyć ich firmę. Steffy krytykuje zachowanie ojca, który oznajmia, że nie znajduje dla siebie żadnego usprawiedliwienia. Bill żąda od Thomasa, by zakończył śmieszną współpracę z Sally i zajął się swoją rodziną.
#7632 19 lipca 2017 Nieemitowany
Ridge wyjawia Katie i Brooke, że Steffy zna prawdę o nim i Quinn. Bill uważa, że Thomas jest naiwny, sądząc, że firma Spectry odniesie sukces. Daje mu do zrozumienia, że powinien porzucić Sally na rzecz Caroline. Thomas natomiast ostrzega Billa, by nie próbował sabotować jego pokazu w Monte Carlo. Steffy konfrontuje się z Quinn, która przekonuje, że żałuje swojej zdrady i nadal kocha Erica. Sally daje Caroline jasno do zrozumienia, że będzie walczyć o Thomasa. Bill zapewnia siostrzenicę o swoim wsparciu. Thomas obiecuje Sally, że zawsze będzie przy niej.
#7633 21 lipca 2017 Nieemitowany
W rozmowie z Brooke, Ridge wyraża swój niepokój o ojca który może być bezradny wobec przebywającej z nim Sheili. Steffy odwiedza Erica i przekonuje go, że Quinn i Ridge żałują zdrady, której się dopuścili. Kobieta prosi również dziadka, by trzymał się z dala od Sheili. Wyatt dowiaduje się o wyprowadzce Erica i domaga się wyjaśnień od Quinn. Sheila całuje Erica.
#7634 24 lipca 2017 Nieemitowany
Thomas oznajmia Sally, że jest gotów na rywalizację z siostrą. Bill i Steffy są zgodni, że muszą rozdzielić Thomasa i Sally, aby Forrester mógł związać się z Caroline. W FC trwają przygotowania do pokazu w Monako. Wyatt przyznaje Katie, że dobrze mu się z nią współpracuje. Bill prosi Thomasa o spotkanie, a następnie wyznaje mu, że Caroline umiera.

7401–7500 « 7501–7600 « 7601–7700 » 7701–7800 » 7801–7900

Więcej z Fandomu

Losowa wiki