FANDOM

Omar Rashid – fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Omara wcielał się Kabir Bedi, w latach 1994−1995, 2005.

Charakterystyka Edytuj

W 1994 roku, Taylor budzi się ze śpiączki w pałacu księcia Maroko, Omara Rashida. Mężczyzna zmienia jej imię na "Laila", gdyż tak nazywała się jego narzeczona, którą porwano w dniu ślubu, a do której Taylor jest łudząco podobna. Lekarka cierpi na amnezję, a kiedy książę poznaje jej prawdziwą tożsamość, zataja przed nią prawdę. Kiedy mąż Taylor, Ridge, pobiera się z Brooke, Omar doprowadza do sprowadzenia ich oboje do swojego pałacu w ramach podróży poślubnej. Taylor zostaje zamknięta w pokoju z lustrem weneckim, aby mogła zaobserwować, jak szczęśliwi są Ridge i Brooke. Kobieta postanawia zostać w marokańskim pałacu i zaprzyjaźnia się z dziećmi z pobliskiego sierocińca. Wkrótce, Omar oświadcza się ukochanej i oboje biorą ślub. Małżeństwo nie zostaje jednak skonsumowane, gdyż Taylor nie wyraża na to zgody. W 1995 roku, ojciec Hayes doznaje ataku serca. Kobieta wraca do Los Angeles, a wkrótce postanawia zostać w mieście na stałe. Omar leci za ukochaną, ale sąd unieważnia ich małżeństwo, gdyż Taylor legalnie wciąż jest żoną Ridge'a. Kobieta odsyła zrozpaczonego Omara do Maroko.

W maju 2005, Omar zjawia się na cmentarzu, gdzie Ridge rozkopał grób Taylor, aby upewnić się, że kobieta nie żyje. W jej trumnie znajduje jednak plastikową kukłę, łudząco przypominającą Taylor. Omar wyjaśnia Ridge'owi, że Taylor nigdy nie umarła, a jedynie zapadła w śpiączk. Książę wykradł jej ciało ze szpitala i zabrał do swojego pałacu, gdzie kobieta stopniowo odzyskiwała zdrowie.

Związki Omara Edytuj

– byli zaręczeni (poza ekranem),
– byli małżeństwem, ale ślub był nieważny (1994−1995),
– małżeństwo nieskonsumowane.

Śluby Omara Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczona Stan Zakończenie małżeństwa
1994 #1925 Taylor Hayes Małżeństwo 1995 (Unieważnienie; Taylor wciąż była żoną Ridge'a)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki