FANDOM

Othello − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Othello wcielał się Othello R. Clark, w latach 2011, 2012, 2013, 2014–2015.

Charakterystyka Edytuj

W październiku 2011, Rick dzwoni do swojego znajomego, Othello, który przebywa w Aspen. Prosi go, aby pomógł jego siostrze, Hope, skontaktować się z jej ukochanym Liamem.

W kwietniu 2012, Othello ratuje Hope przed osaczającymi ją dziennikarzami w Aspen. W sierpniu 2012, Othello pracuje jako DJ w nocnym klubie, w którym czas spędzają Liam i Steffy. Rick przekonuje przyjaciela, aby wmówili Hope, że między Steffy i Liamem coś zaszło. Mężczyzna niechętnie zgadza się. W październiku 2012, męczony wyrzutami sumienia Othello namawia Ricka, aby powiedzieli jego siostrze prawdę. W grudniu 2012, Othello poznaje Caroline. Oboje są zgodni, że Hope powinna poznać prawdę o kłamstwie brata.

W maju 2013, Othello rozmawia z Rickiem o Mai. W sierpniu 2013, mężczyzna zajmuje się muzyką na pokazie Hope. W listopadzie 2013, Othello wspina się po górach z Billem w Aspen.

W kwietniu 2014, Othello rozmawia z Oliverem o Aly. W lipcu 2014, Othello poznaje Ivy. W październiku 2014, mężczyzna szuka Ricka w FC. W grudniu 2014, Othello rozmawia z Mayą o oszustwie Ricka względem Caroline.

W styczniu 2015, Othello rozmawia z Carterem o Mai. W kwietniu 2015, Othello poznaje Nicole. W lipcu 2015, mężczyzna zajmuje się muzyką podczas pokazu kolekcji California Freedom. W sierpniu 2015, Othello i Nicole pracują nad muzyką. We wrześniu 2015, Othello pracuje nad muzyką z Thomasem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki