FANDOM

Ridge "RJ" Forrester Junior − fikcyjna postać Mody na sukces. Od 2016 roku (od odc. 7419), w rolę RJ'a wciela się Anthony Turpel. Wcześniej, RJ'a zagrali również m.in. Ridge Perkett (2007–2009; odc. 5087–5642), Jack Horan (2011; odc. 6053–6108) oraz Mace Coronel (2013–2014; odc. 6727–6831)

Charakterystyka Edytuj

Narodziny i dzieciństwo (2004–2015) Edytuj

W 2003 roku, Brooke Logan, po domniemanej śmierci swojego ówczesnego męża, Ridge'a Forrestera, przespała się z jego przyrodnim bratem, Nickiem Marone, w miejscu śmierci męża. Szybko okazało się, że Forrester żyje, a Brooke jest w ciąży. Przez pewien czas uważano, że ojcem nienarodzonego chłopca będzie Nick, więc nazwano go "Dominick Junior". Kolejne testy wykazały, że ojcem dziecka jest Ridge. W czerwcu 2004, Forrester odbiera poród Brooke, która rodzi zdrowego chłopca. Świeżo upieczeni rodzice nazywają go "Ridge Junior", a jego przyrodni brat Thomas, proponuje skróconą wersję − "RJ". W 2007 roku, chłopiec i jego przyrodnia siostra, Hope Logan, zostają pozostawieni na noc sami w domu. Później, niechcący wywołują pożar. Wywołuje to walkę o prawo do opieki nad dziećmi, które zyskuje Ridge. Jednak niedługo potem, Brooke odzyskuje swoje prawa. W 2011 roku, najbliżsi nie informują RJ o katastrofie lotniczej, w której brali udział Brooke i Thomas. W kolejnych latach, RJ uczy się w zagranicznej szkole z internatem w Europie. W październiku 2012, Ridge wyjeżdża do RJ'a, po rozstaniu z Brooke. W 2013 roku, RJ wraca do miasta z Ridge'em. Jest niezadowolony, kiedy rodzice nie wracają do siebie. Brooke wiążę się z Billem, a Ridge z Katie. Spencer daje RJ'owi jeden z rodzinnych wisiorków, co doprowadza do kłótni między Billem a Ridge'em. W 2014 roku, rodzina nie informuje RJ'a o wypadku ojca, który wypadł z helikoptera do Zatoki Perskiej i zaginął na kilka dni. W grudniu 2015, RJ spędza czas na wycieczce narciarskiej.

2016– Edytuj

We wrześniu 2016, nastoletni RJ wraca do Los Angeles ze szkoły w Ojai i zjawia się w Forrester Creations. Informuje rodziców, że chciałby pozostać w mieście. Wyraża również nadzieję, że jego rodzice ponownie będą razem. Jest zaskoczony, kiedy Brooke informuje go o swoich zaręczynach z Billem. RJ zapowiada matce, że nie pozwoli jej poślubić Spencera. Zjawia się w gabinecie przyszłego ojczyma, ale on go nie rozpoznaje. Chłopak zapowiada, że nie pozwoli poślubić mu Brooke. Bill daje RJ'owi jasno do zrozumienia, że on i jego matka pobierają się tego samego dnia. Kiedy zjawia się Loganówna, syn prosi ją, aby tego nie robiła. Brooke postanawia przełożyć ślub i dać synowi więcej czasu. RJ przekazuje Steffy i Thomasowi tę wiadomość. W październiku 2016, RJ wciąż ma nadzieję, że jego rodzice wrócą do siebie. Ridge przekonuje syna, że Brooke jest dorosłą kobietą i sama podejmuje decyzje o swoim życiu. RJ prosi ojca, by przerwał ślub Brooke i Billa. Ridge informuje syna, że Brooke dostanie w prezencie ślubnym udziały Spencera w FC, które pomogą im pozbyć się Quinn. Jest również przekonany, że Loganówna szybko zostawi swojego małżonka. RJ nadal uważa, że ojciec popełnia błąd, przystając na to małżeństwo. Ridge daje się wreszcie przekonać synowi i przyznaje mu rację. RJ informuje Ricka, że jego ojciec zamierza przerwać ślub Brooke. Rick ostrzega brata, iż może rozczarować się wyborem ich matki. Wkrótce, RJ stara się pocieszyć Brooke, kiedy Bill odwołuje ślub. Chłopak informuje o tym fakcie Ridge'a. W listopadzie 2016, Bill próbuje poprawić swoje relacje z RJ'em. Brooke namawia syna i narzeczonego, aby spędzili razem dzień. Bill uczy RJ'a używać worka treningowego oraz pokazuje mu swój skarbiec. Również Liam przekonuje RJ'a, że Brooke i jego ojciec są razem szczęśliwi. Bill zapewnia chłopaka, że będzie uszczęśliwiał jego matkę, kiedy ta go poślubi. RJ przyznaje matce, że po rozmowie z Liamem, zmienił zdanie o Billu. Nadal jednak chce, aby jego rodzice byli razem. Wkrótce, RJ próbuje flirtować z modelkami. Chłopak, wraz z ojcem i Jake'em, przygotowują niespodziankę dla Brooke na plaży Malibu - wyżłobione w piasku serce, które towarzyszyło przed laty rodzicom RJ'a podczas ślubu. W grudniu 2016, Ridge ostrzega syna, że oboje mogą się rozczarować decyzją Brooke dotyczącą ich wspólnej przyszłości. RJ jest zachwycony, kiedy jego rodzice wracają do siebie. W okresie świątecznym, Brooke i Ridge zaręczają się. W styczniu 2017, RJ wypytuje matkę, kiedy odbędzie się ślub. Chłopak uważa, że rodzice nie powinni czekać na moment, w którym pozbędą się Quinn, gdyż to może potrwać. W lutym 2017, Zende przekonuje Ricka i RJ'a, że odzyska Nicole. Tego samego dnia, Dominguez oświadcza się ukochanej i zostaje przyjęty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki