FANDOM

Rachel − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Rachel wcielała się Rachel Reilly, w latach 2010−2011, 2013, 2014.

Charakterystyka Edytuj

W październiku 2010, Rachel pracuje jako barmanka w barze Bikini. W listopadzie 2010, Rachel nie chce podać alkoholu Hope, która nie ukończyła 21 lat.

W styczniu 2011, Rachel[1] obsługuje Donnę i Justina, spędzających wieczór w Bikini. W kwietniu 2011, w barze bawią się m.in. Taylor, Whip, Jackie i Owen. W październiku 2011, podczas zabawy halloweenowej, Rachel informuje Amber o swoich zaręczynach z Brendonem.

W maju 2013, Rachel pracuje jako kelnerka w nocnym klubie, gdzie DJ-em jest Othello. W lipcu 2013, w Bikini trwa impreza z okazji Święta Niepodległości, na której Rachel pracuje jako kelnerka. W październiku 2013, w Bikini trwa wieczór karaoke, na którym zjawiają się m.in. Hope i Wyatt. Rachel wykonuje piosenkę Stop Being a Good Girl.

Związki Rachel Edytuj

− są zaręczeni[2].

Przypisy Edytuj

  1. W napisach końcowych pojawia się imię "Julie"
  2. W 2012 roku, Rachel Reilly poślubiła Brendona Villegasa. Grane przez nich postacie noszą te same imiona oraz ma miejsce wiele aluzji do obojga aktorów, którzy byli uczestnikami programu Big Brother. W serialu nie potwierdzono jednak, czy postacie Rachel i Brendona wzięli ślub.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki