FANDOM

Ruthanne "Ruth" Owens − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Ruth wcielała się Michelle Davison, w latach 1991–1993, 1997.

Charakterystyka Edytuj

Bezdomność i przyjaźń ze Stephanie (1991–1993) Edytuj

Ruthanne od 3 lat jest osobą bezdomną. W styczniu 1991, ratuje Stephanie, zaatakowaną i ograbioną przez innych bezdomnych. Douglas nie wie kim jest i musi zderzyć się z realiami mieszkania na ulicy. Ruthanne zabiera Douglas na posterunek policji, ale kobiety nie znajdują tam pomocy. W lutym 1991, Owens pokazuje Stephanie jak przetrwać na ulicy. Kobieta nie pamięta swojego imienia, więc Ruthanne nazywa ją "Liz", gdyż imię "Elizabeth" wydaje się Stephanie znajome. Douglas odkrywa, że jej nowa znajoma skończyła studia. Próbuje dowiedzieć się o niej czegoś więcej, ale Ruth nie chce wracać do przeszłości. Kiedy między kobietami rodzi się więź, Ruthanne otwiera się przed Stephanie i wyznaje jej, że musiała ciężko pracować po odejściu męża, aby wychować dwójkę dzieci. Kiedy one postanowiły zamieszkać z ojcem, Ruth straciła obie prace, aż w końcu skradziono jej samochód i znalazła się na ulicy. W marcu 1991, przyjaciel Ruth, Adam Banks, robi spore wrażenie na Stephanie. Wkrótce, Ruthanne aranżuje im spotkanie we dwoje. Niebawem, Stephanie i Ruth tracą dach nad głową i spędzają noc na ulicy. Adam odkrywa prawdziwą tożsamość Stephanie, dzięki ogłoszeniom o jej zaginięciu. Mimo protestów Douglas, Ruth zabiera ją do jej domu w Beverly Hills. W kwietniu 1991, Ruth i Adam odwiedzają Stephanie i przekonują ją do pozostania z rodziną. W maju 1991, Ruthanne odwiedza Stephanie, która proponuje jej, aby zamieszkała razem z nią w jej posiadłości. Kobieta prosi o czas do namysłu, ale później odmawia. Prosi Stephanie, by przemyślała swoją prośbę jeszcze raz i poczekała, aż wróci jej pamięć. W czerwcu 1991, Stephanie i Eric sprowadzają do L.A. byłego męża Ruth, Mitchella Owensa, aby na własne oczy zobaczył w jakiej nędzy żyje jego była żona. Ruth nie chce jednak pomocy od Mitcha. Pyta o dzieci i prosi, by zostawił numer telefonu. Wkrótce, Ruth zjawia sie u Stephanie i oświadcza, że wyjeżdża z L.A., aby uniknąć pokusy skontaktowania się z dziećmi. Nie chce, aby zobaczyły ją w takim stanie. Tymczasem Mitchell telefonicznie informuje byłą żonę, że zamierza o wszystkim poinformować ich dzieci i przyjedzie z nimi do Los Angeles. Stephanie zapewnia przyjaciółkę, że wszystko ułoży się pomyślnie. Mitch zjawia się u Ruth z dziećmi, Jasonem i Yvette. Początkowo, rodzeństwo jest przerażone miejscem, w którym przebywa Ruthanne. Są źli, ale pragną, by matka z nimi wróciła. Ona jednak nie chce o tym słyszeć, gdyż nie zamierza niszczyć im zbudowanej stabilizacji. Dopiero kiedy Mitchell prosi ją o powrót, szczęśliwa Ruthanne zgadza się. W lipcu 1991, Ruthanne zjawia się w L.A., aby poinformować Stephanie o swoich ponownych zaręczynach z Mitchellem. Douglas nie chce rozmawiać z przyjaciółką o swoich problemach.

Powrót (1997) Edytuj

W 1997, Ruthanne powraca na ślub Erica i Stephanie.

Związki Ruthanne Edytuj

− byli małżeństwem (poza ekranem),
– ponownie są małżeństwem (1991–; poza ekranem).

Śluby Ruthanne Edytuj

Legenda:
Małżeństwo legalne Ślub przerwany Małżeństwo nieważne
Rok Odcinek Narzeczony Stan Zakończenie małżeństwa
Mitchell Owens Małżeństwo (poza ekranem) Rozwód (poza ekranem)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki