FANDOM

Sasha Thompson – fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Sashy wcielała się Felisha Cooper, w latach 2015−2017.

Charakterystyka Edytuj

Związek z Zende (2015−2016) Edytuj

W grudniu 2015, Sasha, najlepsza przyjaciółka Nicole, przyjeżdża z Chicago do Los Angeles. Odwiedza rodziców przyjaciółki, Vivienne i Juliusa. Pani Avant ciepło wita Sahę w mieście, w przeciwieństwie do jej męża. Julius jest wściekły, kiedy dziewczyna sugeruje mu, że przeprowadził się do L.A. ze względu na bogatą rodzinę męża Mai. Każe jej wracać do Chicago i zabrania jej wspominania o ich sekrecie. Nicole informuje zaskoczoną Sashę, że została surogatką swojej siostry. Oprowadza swoją przyjaciółkę po Forrester Creations. Kiedy Sasha przymierza jedną z sukni, pojawia się Zende i widzi ją w bieliźnie. Thompson orientuje się, że chłopak jest związany z Nicole. Wkrótce, Zende nie może kochać się ze swoją dziewczyną, mając świadomość, że nosi ona dziecko innego mężczyzny. Sasha oferuje chłopakowi swoje wsparcie i przyjaźń. Julius każe dziewczynie wracać do Chicago. Podczas kłótni, Sasha nazywa go swoim ojcem. Wkrótce, Rick oznajmia siostrom Avant, ich rodzicom oraz Zende, że cała ich szóstka spędzi święta na Hawajach. Sasha czuje się pominięta. Oświadcza Juliusowi, że ma dosyć ciągłego bycia pomijaną i chce lepszego życia. W styczniu 2016, dziewczyna wypomina ojcu, że nigdy nie zostawił Vivienne, tak jak obiecywał jej i jej matce. Zapowiada, że nie pozwoli się więcej ignorować. Tymczasem Zende ma nadzieję, że zostanie fotografem FC. Robi zdjęcia Nicole, ale ona przerywa sesję z powodu porannych mdłości. Sasha oferuje, że będzie pozować zamiast przyjaciółki. Maya i Rick chwalą prace Zende. Uważają, że Sasha go zainspirowała. Wkrótce, Forrester Rick zleca dziewczynie i Zende kolejną sesję zdjęciową, która ma zadecydować, czy chłopak dostanie posadę fotografa, a ona modelki. Sasha dziękuje za wszystko Nicole. Wkrótce jednak, Rick oznajmia dziewczynie, że jest za mało doświadczona, aby dostać pracę. Thompson jest zawiedziona, ale dziękuje mu za szansę. Kiedy podsłuchuje jego rozmowę z Nicole, odkrywa, że to zazdrosna przyjaciółka poprosiła Forrestera o nie zatrudnianie jej. Zwierza się Juliusowi, który ponownie radzi jej, aby wróciła do Chicago. Ona jednak wyjawia wszystko Zende, który nie może uwierzyć, że jego dziewczyna mogła tak postąpić. Oboje konfrontują się z Nicole, która przyznaje, że była zazdrosna o swoją przyjaciółkę. Przeprasza i obiecuje, że poprosi Ricka o zmianę decyzji. W lutym 2016, Sasha przygotowuje się do kolejnej sesji i zapowiada Juliusowi, że nie zamierza opuszczać miasta. Dziewczyna uwodzi Zende i proponuje mu seks, o którym nikt się nie dowie, ale chłopak odrzuca ją. Wkrótce, Sasha dowiaduje się o rozstaniu Nicole i Zende, ale chłopak nie chce z nią o tym rozmawiać. W marcu 2016, dziewczyna zjawia się w jego pokoju i uwodzi go. Zende początkowo odrzuca Sashę, ale w końcu ulega jej. Chłopak prosi ją, aby nikomu nie mówiła o ich wspólnej nocy. Sam postanawia poinformować o wszystkim Nicole. Sasha oświadcza Juliusowi, że spotyka się z Zende, który zostawił Nicole z powodu jej ciąży. Mężczyzna przypomina córce, aby nikomu nie wyjawiała ich sekretu. W kwietniu 2016, Sasha przekonuje Juliusa, że nie miała nic wspólnego z rozstaniem Nicole i Zende. Dziewczyna chciałaby, aby ojciec cieszył się jej szczęściem. Sasha mówi Nicole, że Zende ją kocha. Tymczasem Vivienne namawia dziewczynę, aby poczekała ze związkiem z Zende do czasu porodu Nicole. Zende konfrontuje się z Sashą odnośnie jej rozmowy z Nicole. Chłopak wyjaśnia, że zaszło nieporozumienie i nie powiedział jej, że ją kocha. Jednocześnie zapewnia, że nie chodzi mu jedynie o seks. Wkrótce, Nicole prosi Sashę, aby opuściła miasto. Dziewczyna wyznaje jej wówczas, że jest jej siostrą. Początkowo stara się ją przekonać, że źle ją zrozumiała, ale kiedy ta naciska, potwierdza, że Julius jest także jej ojcem. Błaga Nicole, aby nikomu nic nie mówiła, gdyż nie chce stracić ojca. Jest przekonana, że on odwróci się od niej, kiedy sekret się wyda. Nicole zapowiada, że nie pozwoli jej tak traktować i konfrontuje się z ich ojcem. W maju 2016, Sasha wyznaje prawdę również Zende. Ojciec obiecał się nią zajmować, dopóki ich pokrewieństwo pozostanie tajemnicą. Dziewczyna obawia się, że go teraz straci, kiedy prawdę zna Nicole. Julius konfrontuje się z Sashą i oświadcza jej, że nigdy nie będzie jego rodziną. Uważa ją za niewdzięczną. Dziewczyna zamierza wrócić do Chicago. Nicole powstrzymuje Sashę przed wyjazdem na lotnisko. Żąda również od ojca, aby powiedział żonie prawdę. Julius wyznaje zdruzgotanej Vivienne, że Sasha jest owocem jego romansu. Nazywa swoją nieślubną córkę pomyłką. Chciał zapłacić Lucy, żeby wyjechała z Sashą, ale ona odmówiła. Viviennie nie chce widzieć swojego męża. Wkrótce, Nicole zaczyna rodzić. Sasha próbuje uwieść Zende, ale on wychodzi, zasłaniając się pracą. Dziewczyna podziwia portret Stephanie i żartuje, że być może kiedyś to jej podobizna będzie wisieć w tym miejscu. Sasha dziękuje Zende za wszystko co dla niej zrobił i za uczucie, które jej okazuje. Tymczasem chłopak wyznaje jej, że był w szpitalu u Nicole. Sasha przerywa mu i oświadcza, że jest z nim w ciąży. Zende oznajmia, że nie jest przygotowany na bycie ojcem. Sasha jest zrozpaczona jego reakcją. Tymczasem Julius chce, aby córka trzymała się z dala od Zende. Dziewczyna wyznaje mu, że jest w ciąży. Julius nie wierzy jednak córce. Ona przekonuje go, że wstawi się za nim u Vivienne, jeśli on przekona Nicole, aby trzymała się z dala od Zende. Tymczasem Nicole wątpi w ciążę siostry. Wkrótce, fotograf Jeremy robi Sashy zdjęcia, ale dziewczyna nie może się skupić. Maya i Nicole konfrontują się z siostrą i żądają, aby ponownie zrobiła test ciążowy. Sasha poznaje ciężarną żonę Jeremy'ego, która chce skorzystać z toalety. Okłamuje ją, że z powodu awarii, nie może spłukiwać wody. Zende jest w szoku, kiedy wynik testu jest pozytywny. Sasha przyznaje jednak, że nigdy nie była w ciąży i sfałszowała test, używając moczu ciężarnej kobiety. Prosi o wybaczenie Zende oraz Nicole. Ona zapowiada Sashy, że nie wybaczy jej kłamstw i każe siostrze opuścić Los Angeles. W czerwcu 2016, Sasha przyznaje Juliusowi, że nigdy nie była w ciąży. Wyjawia, że wraca do Chicago. Mężczyzna zabiera córkę na spotkanie z Mayą, Nicole i Vivienne. Julius przeprasza swoją rodzinę i prosi o wybaczenie. Vivienne obiecuje, że będzie starać się mu wybaczyć. Nicole przebacza Sashy, która przysięga, że stanie się lepszą siostrą dla niej i Mai. Wkrótce, Ridge'owi podoba się praca Thompson i chce ją awansować na stanowisko modelki bielizny. Nicole nie zgadza się jednak, aby Zende robił zdjęcia Sashy w bieliźnie. Thompson uważa, że dziewczyna pozbawia go szansy na odniesienie sukcesu. Chce się poświęcić i zrezygnować z bycia modelką bielizny, ale Zende protestuje. Nowojorski fotograf, Sax, zostaje przydzielony do fotografowania modelek. Zende dostaje nowe zdanie, polegające na robieniu zdjęć obuwa. Sasha pomaga mu ożywić tę sesję. Wyznaje Zende, że był najlepszym co ją spotkało. W lipcu 2016, Sahsa dowiaduje się, że Nicole zmieniła zdanie i pozwoli Zende fotografować ją w bieliźnie.

Flirt z Thomasem (2016−2017) Edytuj

W sierpniu 2016, rodziny Forresterów i Avant świętują chrzciny Lizzy. Sasha z trudem obserwuje Nicole i Zende. Tymczasem Julius ponownie nazywa nieślubną córkę pomyłką i nakazuje jej wyjechać z miasta, gdyż jej obecność uniemożliwia mu naprawienie swoich relacji z Vivienne. Sasha prosi Thomasa, aby zapewnił swojemu dziecku wszystko co najlepsze, nie zważając na fakt, że urodziło się poza małżeństwem. Forrester słyszy kłótnię dziewczyny i Juliusa. Każe mężczyźnie przestać obrażać swoją córkę. Sasha dziękuje Thomasowi, że stanął w jej obronie i całuje go. Opowiada mu o swojej przeszłości i dzieciństwie. Niebawem, Sasha zjawia się w lofcie Forrestera i rozmawia z nim o Douglasie. Dochodzi między nimi do pocałunku. Thomas i Sasha spędzają ze sobą coraz więcej czasu. Nicole jest zaskoczona, kiedy dowiaduje się o ich relacjach, podobnie jak Zende. Thomas namawia Nicole, aby dała szansę swojej siostrze. W październiku 2016, Sasha pociesza Thomasa, kiedy Eric trafia do szpitala. Do miasta niespodziewanie wraca Caroline. Sahsa podsłuchuje jej rozmowę z Thomasem i odkrywa, że kobieta chce się z nim związać. Thompson oznajmia synowi Ridge'a, że muszą zakończyć to, co jest między nimi, dla dobra Douglasa. Dziewczyna zwierza się Zende. On natomiast wyjawia jej, iż Maya i Rick poprosili Nicole o ponowne bycie ich surogatką. Sasha zapewnia Zende, że Nicole go nie zawiedzie i odmówi siostrze. Na imprezie Halloweenowej, Forrester spotyka Thompson i informuje, że jej siostra zgodziła się na prośbę Mai i Ricka. Sasha pyta Zende, czy naprawdę zerwał z Nicole, a następnie go całuje. W listopadzie 2016, Zende chce lecieć z Sashą na Hawaje, ale ona protestuje, przez wzgląd na Nicole. Chłopak zapewnia jednak, że zamierza zerwać ze swoją dziewczyną. Sasha i Zende zjawiają się na pokładzie samolotu Forresterów. Dziewczyna jest podekscytowana wylotem na Hawaje, gdyż nigdy nie była tam wcześniej. Prosi jednak Zende, by zastanowił się, czy naprawdę tego chce. Młodzi przebywają na Hawajach w oddzielnych pokojach, ale chłopak nie ma ochoty na zabawę. Nicole dzwoni do Zende i odkrywa, że przebywa on z Sashą na Hawajach. Forrester daje jej do zrozumienia, że jeśli zgodzi się ona na bycie surogatką, między nimi koniec. Niebawem, Zende oznajmia Sashy, że chce wrócić do Los Angeles. Chłopak obwinia się, że nie potrafi docenić poświęcenia, którego dokonuje Nicole. Sasha całuje go. Kiedy Nicole pojawia się na pokładzie, zastaje ich w łóżku. Jest zrozpaczona i nie chce słuchać wyjaśnień chłopaka. Wkrótce, Zende informuje Sashę, że Nicole nie poddała się inseminacji. Thompson chce wiedzieć, na czym stoi ich relacja. Zende przyznaje, że nie potrafi przestać myśleć o Nicole. Tymczasem ona nie może wybaczyć mu zdrady. Sasha przekonuje Nicole, by wybaczyła Zende. Zaznacza siostrze, że sama jest sobie winna, gdyż nie powinna była przystawać na propozycję Mai. Sasha przekonuje również Zende, że powinien ułożyć sobie życie na nowo. W lutym 2017, Nicole i Zende zaręczają się. Sasha przeprasza siostrę i zapewnia, że chce odbudować ich więź. Nicole zgadza się, aby Thompson pojawiła się na ceremonii.

Związki Sashy Edytuj

– całowali się (2016).
– byli związani (2016),
– całowali się (2016).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki