FANDOM

Saul Feinberg − fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Saula wcielał się Michael Fox, w latach 1989–1993.

Charakterystyka Edytuj

Saul pracuje jako krawiec i szef działu produkcji w domu mody Spectra Fashions. Jest także oddanym przyjacielem właścicielki firmy, Sally. W grudniu 1989, Spectra, wraz z Saulem i Darlą, zjawia się u Stephanie Forrester, aby złożyć jej życzenia świąteczne. W maju 1990, popadł w konflikt z Clarkiem Garrisonem, który zaręczył się ze Spectrą. Saulowi nie podoba się jego obecność w firmie. W październiku 1990, Thorne Forrester prosi Feinberga, aby został jego drużbą na ślubie jego i córki Sally, Macy. Saul zgadza się, ale w kościele zjawia się rodzina Thorne'a, która wcześniej nie akceptowała jego związku. W grudniu 1990, Darla odkrywa, że Clarke zdradza Sally z Julie Delorean. W marcu 1991, na prośbę Sally, Saul i Darla rozwieszają ogłoszenia o zaginięciu Stephanie. W maju 1991, Dara podejrzewa, że Sally spodziewa się dziecka Clarke'a. W czerwcu 1991, Saul jest w szoku, kiedy Spectra potwierdza podejrzenia Darli. Wkrótce, Saul proponuje Sally małżeństwo, obiecując, że zajmie się nią i jej dzieckiem. Kobieta jest wzruszona propozycją przyjaciela, ale nie zamierza zostawiać męża. W lipcu 1991, Sally postanawia pozbyć się Clarke'a ze swojego życia i firmy, co popierają Macy, Saul i Darla. We wrześniu 1991, Saul ponownie proponuje Sally, żeby za niego wyszła. Kobieta jest wzruszona. W październiku 1991, Saul pokazuje Sally miesięczny bilans. Firma zaczyna mieć kłopoty finansowe. Tymczasem Sally postanawia złożyć pozew o rozwód. Saul jest zazdrosny o Lloyda Bennetta, producenta tkanin, który jest oczarowany Spectrą. Krawiec jest rozczarowany, kiedy Sally mówi mu, że za niego nie wyjdzie. Nie może uwierzyć, że przyjaciółka rozważa spotkanie się z Clarkiem.

Saul umiera w 1996 roku.

Związki Saula Edytuj

– dwukrotnie odrzuciła jego oświadczyny (1991).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki