FANDOM

Shirley Spectra – fikcyjna postać Mody na sukces. W rolę Shirley wciela się Patrika Darbo.

Charakterystyka Edytuj

W lutym 2017, CJ spotyka się z Sally i jej babką, Shirley, w dawnym budynku Spectra Fashions. Tłumaczy im, że próbował na prośbę matki wskrzesić dawną firmę, ale mu się nie udało. Sally i Shirley przekonują go, że wspólnie mogą przywrócić firmie dawną świetność. Mężczyzna daje im sześć miesięcy na odnowienie korporacji. Sally i Shirley przesłuchują kandydatów na stanowisko krawca, m.in. Seraphine i Dwighta, ale żadne z nich nie spełnia ich oczekiwań. Wrażenie robi na nich dopiero Saul, wnuk Saula Feinberga. Wkrótce, Sally, Saul i Shirley zjawiają się w restauracji Il Giardino, gdzie przebywa Steffy. Spectra nakazuje babce nagrywać wszystko, co się wydarzy, a następnie wszczyna bójkę ze Steffy. Kobiety obrzucają się wzajemnie jedzeniem. Aby zyskać łatwy rozgłos, Sally umieszcza w Internecie nagranie z restauracji, stworzone przez Shirley. Darlita zostaje zatrudniona na stanowisko sekretarki. Aby ponownie zyskać rozgłos, Sally i Shirley dostają się do rezydencji Forresterów w przebraniach obsługi na ślub Nicole i Zende. Spectra zauważa, że jej wnuczka wpatruje się w Thomasa. Steffy demaskuje Sally i wsadza jej głowę do czekoladowego tortu, co nagrywa Shirley. Ekipa Spectry przygotowuje się do przedpremierowego pokazu, na którym ma pojawić się jedynie Jarrett Maxwell. Dziennikarz wydaje się być pozytywnie zaskoczony przygotowanymi kreacjami. Ekipa z niecierpliwością czeka na recenzję. Thomas zjawia się w gabinecie Sally z kwiatami. Spectra jest gorzko rozczarowana, kiedy czyta negatywną recenzję na temat swojego pokazu. Zrozpaczona dziewczyna ogłasza upadek firmy. Shirley przekonuje wnuczkę, że powinni mieć kogoś po swojej stronie w firmie Forresterów. W Spectra Fashions zjawia się młodsza siostra Sally, Coco. Nie zgadza się na zamknięcie firmy i oferuje swoją pomoc. Shirley i Saul namawiają Sally, aby uczynili z Coco swojego szpiega w FC i zdobyli projekty Forresterów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki